كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 11 مهر -96
كيهان و خوانندگان
    سربازجو شریعت نداری هرروز که پیرتر می شود با وجود سابقه وتجربه 4 دهه بولتن نویسی و عضو اطلاعات سپاه وسربازجو بودن وروزنامه نگاری به سبک بولتن نویسی اطلاعاتی  دارذ ولی  هرروز خنگ وکودن تر می شود. طوری که مدام  یا خودزنی می کند .یا به کاهدان می زند .چون تصورمی کند مخاطبان و ی دربست آتش به اختیاران ببویی اند که چیزی حالی شان نیست وتوی باغ نیستند که این چکاره است وچکار می کند  برای همین تا می خواهد  وارونه گویی  می کند . به ویژه  درشرایطی که اوین نامه اش مدام علیه دولت وجناح رقیب  گزارش بازتاب می دهد .همچنین صداو سیمای خامنه ای اهداف خامنه ای و پاسداران را باهم دنبال می کند .ولی سربازجوشریعت نداری با پیام قلابی وساختگی صدا وسیمای خامنه ای را چنین مورد اتهام و انتقاد قرارداده است  که نه رسانه ملی  که  بلندگوی دولت شده  است:

 اخبار شبکه خبر به جاي حرفه اي عمل کردن در حوزه خبري اين روزها به بنگاه تبليغاتي به نفع دولت تغيير ماهيت داده است، پس رسالت اصلي رسانه ملي چه مي شود؟


33110065
ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
    33916546
تمام ساعات شبانه روز
    
سامانه پيام کوتاه 30002323
    *
پيام شهادت شهيد حججي ها به دولتمردان اعتماد کرده به آمريکا اين است که در صحنه هميشگي کربلا بين امام حسين(ع) و يزيد معامله برد- برد براي طرفين وجود نداشته و ندارد.
    50980990
    *
از يک کودک که پيراهن عزاي حسيني بر تن داشت، پرسيدم: کربلا به تو چه آموخت؟ کودک گفت: ياد گرفتم در برابر زورگويان، ترس نداشته باشم. اميدوارم فهم عاشورايي اين کودک در عين سادگي بيان در باور برخي مسئولان هم رشد کند و اين قدر نترسند.
    
م. بهنامي
    *
روز بعد از تاسوعا و عاشوراي حسيني(ع) بيشتر روزنامه هاي زنجيره اي مدعي اصلاح طلبي در خصوص اين حماسه بزرگ ديني تيتر نداشتند آيا مردم حق ندارند که به ميزان اعتقاد اين جماعت به اسلام ظلم ستيز ظنين باشند.
    81650912
    *
مسئله کردستان عراق بايد براي مسئولان کشور در اولويت باشد. چون هر آن ممکن است داعشي ديگر براي ناامن کردن منطقه ظهور کند. زيرا رژيم صهيونيستي خواستار تجزيه عراق و تداوم درگيري ها در منطقه غرب آسيا است.
    
عثمان نادري- سنندج
    *
اي بارزاني بوالهوس! آيا فراموش کرده اي بمب هاي شيميايي اهدايي غرب به صدام براي بمباران مردم مظلوم کرد را؟! همان طوري که در گذشته با مردم کرد رفتار کردند ديري نمي پايد که با تويي که آلت دست آنها شده اي همان رفتار را خواهند کرد.
    46030919
    *
آناني که در کشور خواستار جدايي کردستان عراق هستند و آن را حق مردم آن منطقه مي دانند دير نخواهد بود که صحبت تجزيه کشور را پيش بکشند. دستگاه قضايي آيا اين سخنان مجرمانه نيست. چرا قوه قضائيه اقدامي نمي کند؟
    5468021
    *
بيداري اسلامي در منطقه در مقابله با استکبار جهاني و با پيروي از انقلاب اسلامي ايران آغاز شد ولي آمريکا با نفوذ در اين حرکت آن را به بيراهه کشاند تا جايي که به دست برخي از مدعيان اصلاح طلبي و با شعار بهار ايراني به دنبال تبديل کشور ما به وضعيت سوريه بود ولي ناکام شد به همين دليل تشکيل اتاق هاي فکر براي پيشبرد اهداف راهبردي انقلاب اسلامي که اکنون منطقه را درنورديده بيش از پيش ضرورت دارد.
    73990990
    *
مدعيان اصلاح طلبي براي فرار از عواقب سوء برجام اظهار مي کنند برجام تصميم نظام است ولي همين جماعت مريض حصر سران فتنه را تصميم نظام نمي داند. متاسفانه گويا ناف اين گروه پرمدعا را با پلشتي و سياسي کاري بريده اند و فريبکاري در ذات آنها است.
    88950919
    *
آيا مشکل تهران و تهراني ها فقط نداشتن شهردار زن در بعضي از مناطق شهرداري بود؟! آيا مشکلات کشور با باز شدن در ورزشگاه هاي مردانه به روي برخي خانم هاي خاص و حضور چنين خانم هايي در مسابقات ورزشي بانوان برطرف خواهد شد؟
    
عشقي
    *
سال 96 از نيمه گذشت مشکلات اصلي کشور هم اقتصادي است ولي گويا هيچ تدبيري براي حل و يا کاهش آنها از سوي مسئولان امر ديده نمي شود. در حالي که بسياري از اقتصاددانان چاره کار را در کاهش سريع نرخ تسهيلات ساخت مسکن مي دانند و با ساخت و ساز ميليونها شغل ايجاد مي شود اما رئيس بانک مرکزي به دلايل نامعلومي آن را به تاخير مي اندازند!
    
اکبر رضايي
    *
اخبار شبکه خبر به جاي حرفه اي عمل کردن در حوزه خبري اين روزها به بنگاه تبليغاتي به نفع دولت تغيير ماهيت داده است، پس رسالت اصلي رسانه ملي چه مي شود؟
    0836911
    *
اگر تفکر دولت، عاشورايي بود هيچ وقت تن به امضاي برجام نمي داد، دوران پسابرجام بدين خاطر تحقيرآميز شد که اعتماد به يزيد زمان بر مقابله با آن ترجيح داده شد.
    65290939
    *
نتيجه آنچه تعامل با دنيا ناميده شده نبايد خسرالدنيا و الاخره براي همه بشود؟!
    90050913
    *
تشييع شهيد حججي در ساعاتي که ادارات و مدارس و دانشگاه ها باز بودند و مکان تنگ و محدودي مثل ميدان امام حسين(ع) و خيابان هفده شهريور سزاوار اين شهيد کربلايي نبود. اي کاش متوليان امر براي تجليل شايسته تر از اين شهيد تحول ساز زمان و مکان تشييع را تغيير مي دادند.
    85250936
    *
رسيدن قيمت گوشت به کيلوئي 40 هزارتومان در کرمانشاه چگونه با تورم تک رقمي همخواني دارد؟!
    27530918
    *
اگر دولت واقعا خواستار عدم مهاجرت روستائيان به کلان شهرهاي کشور مي باشد به کشاورزي بها بدهد و صنايع تبديلي کشاورزي را در کنار روستاهاي کشور راه اندازي کند.
    54210918
    *
در حالي که 50 درصد طلب گندمکاران پرداخت نشده، سخنگوي دولت بارها از پرداخت 68 درصدي پول گندمکاران داد سخن مي گويد و علي رغم اينکه کشت پاييزي شروع شده و گندمکاران نياز شديد به پول خود دارند متاسفانه سخنگو از پرداخت بقيه طلب گندمکاران تا 2 ماه آينده خبر مي دهد آن هم اگر راست باشد! اين است حمايت از توليدکنندگان داخلي؟!
    
رضا بارجيني- کشاورز وراميني
    *
خودروهاي دوگانه سوز براي معاينه فني بايد به دو مرکز جداگانه مراجعه نمايند. ابتدا بايد به مرکز معاينه گازي مراجعه کنند که ازدحام جمعيت بسيار بالاست و بعد به معاينه فني خودرو مراجعه کنند. در منطقه يافت آباد فقط دو مرکز در نظر گرفته شده که واقعاً پاسخگوي اين همه مراجعه کننده نيست و ساعت ها بايد در نوبت ماند. از طرف ديگر پليس هم برخورد مي کند. لازم است ابتدا تسهيلات فراهم شود و بعد از آن با متخلفين برخورد شود.
    
احمدي
    *
وقتي پسران نمايندگان وکيل الدوله اي مثل ]و و ص[ معاون و مدير شستا و صندوق بازنشستگي شوند نتيجه اين مي شود که چند روز از مهر گذشته هنوز حقوق بازنشستگان به طور کامل پرداخت نشده است!
    85610935
    *
در ايام تعطيلي فرصتي دست داد تا چند يادداشت روز و مقالات نخوانده را بخوانم. الحق که چه قلم هاي حرفه اي شورانگيزي داريد.
    27880937
    *
مسئولان دولتي پرداخت سود سهام عدالت تا پايان شهريور ماه را بارها به ويژه در ايام انتخابات بر سر زبان ها انداختند. ولي 10 روز از ماه مهر هم گذشت و هيچ خبري نشد چرا؟! واقعاً مردم را چه فرض کرده اند که در برابر 80 ميليون بيننده دروغ تحويل جامعه مي دهند؟! چرا مردم را سرگردان مي کنند؟!
    
رسولي- کرج
    *
شرکت هاي فروشنده مودم و خدمات اينترنتي با منازل تماس مي گيرند و اکثراً با تماس هاي بي وقت و آزار دهنده موجب برهم زدن آرامش مردم مي شوند. اين شرکت ها از کجا مي دانند که خط ثابت مورد نظر فاقد اتصال اينترنتي است؟ اين را شرکت مخابرات بايد پاسخ بدهد.
    9162021
    *
شوراي پول و اعتبار چرا تکليف موسسه اعتباري ثامن را مشخص نمي کند، اکثر سپرده گذاران در اين موسسه از اقشار ضعيف جامعه بودند و از درد تورم افسار گسيخته و اقتصاد بيمار در کشور اندک پولشان را سپرده گذاري کرده بودند و حالا هيچ!
    6023021