كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 مهر - 96
    كيهان و خوانندگان
سرباز جو شریعت نداری چون وانمود می کند پیرو خمینی شیاد وپیشمرگه خامنه ای رمال جانشین خمینی شیاد است . بنابراین برای زنده کردن نام ویاد خمینی شیاد وجمله بسیار نغز وقصارش که گفته بود لاکن مینی بوس از اتوبوس بزرگ تراست . بنابراین  تلاش کرده آن را بازتولید کند .چون برای زیر سئوال بردن روحانی  مدعی شده که عدد 7بزرگ تر ازعدد39 می باشد . برای اینکه بافراموش کردن 39 سال وعده های پوچ سرخرمنی وسرکاری به مردم ایران دادن عدد 7 سال را این چنین برجسته کرده ومحورش مانورتبلیغاتی علیه روحانی ودولت وی داده است:

رئيس جمهور مي گويد، يک ثانيه اگر وقت مردم به دليل سيستم اداري نادرست ما تلف شود در مقابل خداوند مسئوليم! ما 7 سال است منتظر مسکن مهر پرديس هستيم. اين هفت سال چند ثانيه مي شود؟!
    * شهادت محسن حججي به تنهايي آتش به خرمن تمام برنامه هاي شيطاني چندين ساله دشمنان انقلاب انداخته است. به روشني مشاهده مي شود که از موج جديد به وجود آمده توسط شهادت اين شهيد سخت عصباني هستند.
    99150914
    *
شهيد حججي ثابت کرد اگر پيرو واقعي ولايت باشي مي تواني برنامه هاي اشرار را برهم بزني. با وجود چنين شهيدان سرافرازي است که تاکنون نقشه هاي دشمنان نقش برآب شده است و دشمنان در اهدافشان به نتيجه مطلوب نرسيده اند. تا در جامعه چنين ستارگان درخشاني نور مي افشانند دشمنان هيچ غلطي نمي توانند بکنند...
    
عباسي
    *
تا وقتي که امثال شهيد حججي ها در کشور توليد قدرت و اجماع ملي مي کنند آمريکا و اسرائيل درمانده هستند وقت آن رسيده تهديدات خود عليه دشمنان را علني کنيم و مسئولان با شجاعت بيشتري در صحنه ديپلماسي ظاهر بشوند.
    
حيدري- ورامين
    *
فرياد يکپارچه تشييع کنندگان اين بود که تنها بايد از رژيم صهيونيستي انتقام گرفت که خنجر به دست شمرهاي زمانه داده اند. شمر امروز مزدوري بيش نيست. اميد است هرچه سريع تر از گردانندگان اصلي اين صحنه ها انتقام گرفته شود.
    
ابوالقاسمي
    *
اگر به چگونگي تشکيل رژيم اسرائيل در سرزمين هاي اشغالي فلسطين توجه شود تاييد خواهيم کرد امروز هم مشابه همين سناريو در کردستان عراق در حال پياده شدن است و عواقب سوء آن در آينده همه کشورهاي منطقه را درگير خود خواهد کرد.
    98390919
    *
طرح استقلال کردستان عراق و تجزيه اين کشور قطعاً به وسيله آمريکا، اسرائيل و انگليس و با هدف ماجراجويي طولاني مدت در منطقه طراحي شده است. دولت هاي همسايه بايد به شدت و با اقتدار جلوي اين توطئه کثيف مقاومت کنند.
    81120911
    *
برنامه جدائي کردستان به طور قطع با موافقت و طراحي شيطان بزرگ، رژيم صهيونيستي و انگليس خبيث و پول نفت عربستان و برخي خودفروخته هاي حاشيه خليج فارس و کشورهاي منطقه صورت مي گيرد تا جمهوري اسلامي را که توطئه تکفيري ها را به شکست کشاند دچار جنگ فرسايشي کند تا امنيت رژيم اشغالگر حفظ شود و سخن وليعهد آل سعود تحقق يابد که گفته بود جنگ را به مرز ايران مي بريم!
    95480919
    *
شهدا شرمنده ايم! ديروز ميراژهاي فرانسوي، رزمندگان و مردم ايران را بمباران مي کردند و امروز بدون توجه به بيکاري، گراني، تورم، رکود و تعطيلي کارخانه ها و... وزيران برند و حقوق بگيران نجومي از همان فرانسه هواپيما و خودرو مي خرند و براي دشمن کاري مي کنند که جوانانش بيکار نشوند! ديروز اگر دولتمردان به ساده زيستي و قناعت افتخار مي کردند و... امروز در تجمل پرستي و اسراف، فخرفروشي مي کنند... کجايند مردان بي ادعا!
    05630915
    *
دولتمرداني که بعد از 4 سال اعتماد به آمريکا و خسارت هاي زيادي که به کشور وارد شده اعتراف مي کنند آمريکا کشور قابل اعتماد نيست چرا از مذاکره با شيطان بزرگ دست برنمي دارند و راه طي شده اشتباه را مجددا ادامه مي دهند.
    89020914
    *
دشمن برجام را به گونه اي عليه ما طراحي کرده که به رغم نقض پي در پي آن توسط رقيب نه راه پيش و نه راه پس داريم. مي خواهم عرض بکنم خطر برجام جدي است و چنانچه تدبيري انديشيده نشود خطرناک تر هم خواهد شد.
    02100915
    *
دولتمردان درخصوص بزک کردن برجام هرچه توان و هنر داشتند به ميدان آوردند ولي بدانند برجام از ديد ما ملت کاسه زهر تزيين شده اي بود که به کشور و ما مردم خورانده شد.
    95900914
    *
برخي دولتي ها بر اين باورند که مدارس از زمانشان عقب هستند ولي آيا با حذف دروس تخصصي قرآني و اسلامي از زمانه جلو مي افتند؟! آيا اجراي سند 2030 ما را از زمانه جلوتر مي برد!
    88950919
    *
اگر دولت صادقانه سند آموزش 2030 بيگانگان را در آموزش و پرورش کنار گذاشته است، دروس حذف شده مانند حماسه شهيد فهميده و شهيد نواب صفوي و... را به کتاب هاي درسي دانش آموزان برگرداند و تعليم قرآن در دبستان را از سربگيرد.
    55300936
    *
رئيس جمهور مي گويد، يک ثانيه اگر وقت مردم به دليل سيستم اداري نادرست ما تلف شود در مقابل خداوند مسئوليم! ما 7 سال است منتظر مسکن مهر پرديس هستيم. اين هفت سال چند ثانيه مي شود؟!
    90330939
    *
چرا بايد آقاي لاريجاني رئيس مجلس در جماران کنار يکي از سران فتنه قرار بگيرد و با اين کار خود خيانت و جنايت جبران ناپذير سران فتنه در سال 88 را تحت الشعاع قرار بدهد
    39910938
و 33820911
    *
هيچ بعيد نيست آن کساني که دنبال رفع حصر از سران فتنه هستند طرح حذف فيزيکي آنان را در سر داشته باشند و بخواهند فضاي آرام کشور را براي مقاصد شوم خود به هم بريزند.
    85250936
    *
اي کاش فيش هاي حقوقي نجومي بگيران افشا نمي شد تا به جاي برخورد با آنها، مزاياي کارمندان عادي را قطع کنند و نجومي بگيران نيز طلبکار باشند.
    63830912
    *
موتورسيکلت هاي کاربراتوري سهم زيادي در آلودگي هواي شهر دارند. مدت زمان زيادي است که راهکار برقي و يا انژکتوري کردن اين وسيله نقليه مطرح شده ولي مسئولان امر توجه نمي کنند چرا؟
    62630938
    *
از آبان سال گذشته تا امروز 5 مرتبه براي جلسه دادگاه احضار شده ام که 3 بار آن قاضي در مرخصي بوده است. متاسفانه اين اهمال کاري ها روند رسيدگي به پرونده ها را طولاني کرده و کسي پاسخگو نيست.
    29140990
    *
بانک رفاه بخشي از پول وام بنده را به عنوان ضمانت نزد خود نگه داشته است. بنده طي نامه اي اين عمل خلاف قانون را به بازرسي بانک مرکزي گزارش کرده ام. جالب اينکه جواب داده اند اين کار بانک رفاه خلاف قانون است ولي از بانک مرکزي کاري ساخته نيست! نمي دانم به چنين جوابي از بانک مرکزي که مسئوليت رسيدگي به تخلفات بانک هاي کشور را دارد، بخندم يا گريه بکنم.
    
قهرماني
    *
مامور اداره برق اسلامشهر در تاريخ 96/7/5 براي قطع کنتور برق يکي از ساکنان مجتمع جانبازان، واقع در انتهاي شهرک قائميه بلوک آ يک اسلامشهر مراجعه نمود. آن جانباز مي گفت که چرا بدون اخطار قبلي براي 80 هزار تومان مي خواهيد برق ما را قطع کنيد؟! اين چه نحو مديريتي است که وزارت نيرو در پيش گرفته است؟!
    
طوراني- جانباز
    *
با گذشت چندين سال هنوز تکليف زمين هاي سنددار کارمندان وزارت جهاد کشاورزي در مرادآباد پونک مشخص نيست. چرا؟! ما که عمر حضرت نوح را نداريم. کي بايد حاصل زحمات خود را ببينيم؟!
    38790910
    *
وظيفه ديني و اخلاقي خودم مي دانم به عنوان يک شهروند ساکن نارمک تهران از تلاش هاي شبانه روزي سرکلانتر کلانتري اين منطقه در تقويت گشت انتظامي که موجب کاهش سرقت و مزاحمت هاي ناموسي در منطقه شده از طريق اين ستون تقدير و تشکر بکنم.
    
محمد برگچي