كريمي قدوسي: نام 300 مدير دوتابعيتي را در اختيار دارم


كريمي قدوسي: نام 300 مدير دوتابعيتي را در اختيار دارم   9 اردیبهشت – 97
چرااطلاعات بدنام سپاه پاسداران خودش این اسامی را اعلام نمی کند وبه یک عنصر منفور وتابلوتر ازخودش می دهد تاتهدیدکند درحالی که وی رسوایی به بار می آورد .برای اینکه بار اولی نیست که این پاسدار اطلاعاتی کریمی قدوسی جنجال آفرینی می کند؟

«آمادگي دارم تا نام 300مدير دوتابعيتي را رسانه اي کنم» اين را نماينده مشهد گفته و در ادامه تصريح کرده که نفوذ اين افراد در مراکز تصميم گيري اقتصادي، سياسي، محيط زيستي و... گسترده و فاجعه آفرين است.
    سيدجواد کريمي قدوسي در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به خبري مبني براينکه يکي از شهروندان ايراني که طي نامه اي به اوباما خواستار تحريم کشورمان شده بود، اکنون در يکي از شرکت هاي خودروسازي داراي سمت شده است، گفت: بنده آمادگي دارم حدود 300 اسم از مسئولان دوتابعيتي که در اختيار اين کميته وجود دارد را رسانه اي کنم.

    وي افزود: با حضور بسياري از کارشناسان روزي در کميسيون امنيت ملي بحث رژيم حقوقي درياي خزر را زبده داخلي داشتيم، خانمي در صندلي کنار من نشسته بود که مي گفت از سازمان محيط زيست در اين نشست حضور يافته است. بعد از جلسه مسئولان به بنده اعلام کردند که اسم اين خانم در همان ليستي که ما درباره دوتابعيتي ها به کميسيون امنيت ملي ارائه کرده ايم، وجود دارد و يکي از افراد دوتابعيتي در سازمان محيط زيست است.

    کريمي قدوسي اظهار کرد: اين خانم به بنده گفت که 15سال در تمام نشست هاي حوزه درياي خزر حضور داشته است. از اينگونه افراد در صنعت خودرو، محيط زيست، پروژه هاي آب، نجات درياچه اروميه و... و هر کجا که يک سوژه مهمي وجود دارد، حاضر هستند، بنده آدرس نفوذي ها، عملکرد و روش هاي آنها را عرض مي کنم. همانطور که رهبري هم فرمودند اين نفوذي ها اتاق فکر و محاسبات مسئولان ما را در بسياري از قسمت ها به دست گرفته اند و هيچ کجا هم نيست که اين افراد حاضر نباشند.

    رئيس کميته تحقيق و تفحص از مديران دوتابعيتي ها گفت: از کنار دست رئيس جمهور، جيسون رضائيان؛ کنار دست خانم مولاوردي، نزار زاکا که اکنون در زندان است؛ کنار دست خانم ابتکار، سيدامامي؛ کنار دست سيف مديرکل بانک مرکزي و قلب اقتصاد دري اصفهاني و... و حتي چهره هاي ديگر که بنده شرم دارم نام ببرم، اين افراد حضور دارند.

    عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تاکيد کرد: در قوه مجريه کاوه مدني از خارج از کشور مي آيد و در يک سمت دولتي قرار مي گيرد و بعد زماني که مي خواهند اين شخص را دستگير کنند، با فرستادن پيامي فرار مي کند.