سردار سلامي: ايران غني و قوي است دشمن خواب آشفته نبيند

سردار سلامي: ايران غني و قوي است دشمن خواب آشفته نبيند 9 خرداد – 97
کم سردار سوپر مشنگ  حسین سلامی مشنگ بازی می کند که آخوند فحاش همیشه گریان صدیقی هم وارد معرکه گیری تبلیغاتی قدرت نمایی کاذب پاسداران همراه خودش کرده است تا خبر از کشف ونمایش خواب آشفته دشمن بدهد.




    
جانشين فرمانده کل سپاه با تاکيد بر اينکه هيچکس نمي تواند قدرت موشکي ما را نابود کند و اگر مي ترسند به پناهگاه بروند گفت : حداکثر کار آنها تحريم کردن است اما ايران غني است و تحريم پذير نيست؛ ايران قوي است پس خواب آشفته نبينند.
    
سردار سرتيپ پاسدار حسين سلامي، جانشين فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاح مسجد امام حسن(ع) دانشگاه افسري و تربيت پاسدار امام حسين(ع) با بيان اينکه ساخت مساجد و تعمير آن از عهده کساني برمي آيد که به خدا و روز جزا ايمان دارند، بيان داشت: مساجد جلوه هاي تمدن اسلامي هستند که زندگي ما را در بر گرفته اند، معماري شکوه هر تمدني است و ساخت اين مساجد نشان مي دهد که ما آمده ايم که تمدني غني و بي پايان را بنا نهيم و اين تمدن سازي را از ساخت مسجد معراج مردان خدا آغاز کرده ايم.
    
    

    
به گزارش سپاه نيوز، وي با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب تصريح کرد: سپاه مثل مسجدي است که از ابتدا بر ذات تقوا بنا شده است. تاسيس سپاه معجزه ذهن الهي امام خميني(ره) بود و در زمان رهبر معظم انقلاب اسلامي شکوفا شد و تاثير و قدرتش در افق هاي دور دست شرق و غرب عالم ديده شد.
    
سردار سلامي در ادامه با اشاره به جنگ تحميلي، گفت: حالا ببينيد جنگ چه شد و دشمنان ما کجا هستند؟ در اين کشور از اسلام دفاع شد، ايمان جان گرفت، زنان به حجاب بازگشتند و جوانان به مساجد و روح جهاد به ملت دميده شد و جايي که تسلط قدرت هاي شيطاني بود، به ميدان جهاد تبديل شد و شهادت براي جوانان آرزو شد. جانشين فرمانده کل سپاه افزود: دشمنان آمده بودند تا ما را از جغرافياي عالم محو کنند اما مي بينند جغرافيايي از قدرت شکل گرفته و همه در مقابلشان ايستاده اند و در بلاد اسلامي قدرت مانور ندارند.
    
    

    وي اظهار داشت: در حالي که ترامپ از برجام خارج مي شود و فکر مي کند کار بزرگي کرده روز بعدش سرزمين هاي اشغالي به آتش کشيده مي شود. اين واقعيت رخ داده است، بماند که برخي امروز سعي مي کنند ياس را در جامعه پخش کنند، اما جامعه ما شبيه کشورهاي تحريم شده نيست.
    
سردار سلامي با اشاره به برخي مشکلات اقتصادي در کشور، خاطرنشان کرد: اگر ما مشکل اقتصادي داريم، مشکل آنها بيش تر از ما است، فرانسه که يک کشور مدرن غربي است، در روزهاي گذشته شاهد خبرهاي زيادي بود. در آمريکا ۴۱ ميليون انسان گرسنه هستند اما آيا در کشور هم چنين است.
    
جانشين فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در کشور ما مشکل هست اما مي دانيم که نبايد به دشمن تکيه کرد، پس هر چه زمان گذشته شجره سپاه قدرت گرفته و امروز به درجه اي از قدرت رسيده که وزير خارجه آمريکا در ۱۲ شرط مي گويد ايران بايد به حضور خود در منطقه پايان دهد، اين يعني آنها نمي توانند چنين کاري کنند و از ما مي خواهند خودمان اين کار را انجام دهيم. وي تصريح کرد: آنها فکر مي کنند ايران بايد توسعه موشکي خود را خاتمه دهد اما چون نمي توانند ما را مجبور کنند از ما مي خواهند خودمان چنين کاري کنيم. سردار سلامي با تاکيد بر اينکه هيچکس نمي تواند قدرت موشکي ما را نابود کند و اگر مي ترسند به پناهگاه بروند، گفت : حداکثر کار آنها تحريم کردن است اما ايران غني است و تحريم پذير نيست؛ ايران قوي است پس خواب آشفته نبينند.