كيهان و خوانندگان

دروغ نامه کیهان – 9 مهر -97
كيهان و خوانندگان
 
    * ما جوانان دهه هفتادي با بصيرت پشت سر رهبري و نيروهاي نظامي خود هستيم و براي رهبر و کشور حتي سر خود را هم حاضريم بدهيم... ان شاءالله به زودي انتقام سختي از دشمنان مي گيريم... اين کشور صاحب دارد، منافقان داخلي و دشمنان خارجي بي جهت خود را به زحمت نيندازند!

    25010933
    * اگر الگوي مسئولان نظام مدرس ها، بهشتي ها، رجايي ها باشند وضع کشور و مسئولان ما نبايد اينگونه باشد که فاصله مسئولان از مردم روز به روز بيشتر شود و وزير اين نظام متعلق به محرومان به پرادو قانع نباشد و به پورشه سواري روي آورد. اين گونه مسئولان چگونه مي خواهند درد مردم زجر کشيده را لمس کنند؟!

    72150915
    * هر مقام مسئولي که دلش براي ملت و کشور مي سوزد جلوي اين آشفته بازار در اقتصاد کشور و گراني را بگيرد.

    اميري

    * وقتي قير که توليد داخلي است از 300 تومان به 900 تومان، گوجه از 1500 به 6000 تومان، سيب زميني 1000 تومان به 4 هزار تومان، دستمال کاغذي شکوه از 1900 تومان به 4500 تومان و سفره يک بار مصرف از 7500 تومان به 15 هزار تومان مي رسد آيا عامل اين گراني ها خود دولت نيست؟ چرا هيچ نظارتي نيست و اقتصاد کشور به حال خود رها شده است؟! رسانه ملي بايد از افسارگسيختگي قيمت ها گزارش تهيه و پخش کند شايد مسئولان دولت به فکر بيفتند.

    84550912 و 2085021 و 28050916

    * آقاي رئيس جمهور در گذشته که به راي مردم نياز داشتند شعار مي دادند مردم ايران لياقت بهترين زندگي را دارند. آيا اين وضعيت آشفته اقتصاد کشور در شان ايرانيان است؟

    95900914
    * آن کساني که به دنبال تصويب FATF و اجزاي آن هستند اگر آگاه به خطرهاي آن نباشند که نبايد در اين نظام مسئوليت مي پذيرفتند و اگر مي دانند و آگاهانه اين کار را انجام مي دهند پس خيانت مي کنند. پس در هر دو حال مقصر هستند.

    89020914
    * آيا نمايندگان مجلس با تصويب اجزاي مختلف FATF پازل برجام را کم کم تکميل مي کنند؟ ... کساني که نه تامل و تفکر مي کنند و نه وقت مطالعه دارند و نه مشاور برجسته حقوقي و... دارند چگونه به اين طرح هاي خيانت بار راي مي دهند؟! فردا چه پاسخي در برابر شهدا و ملت و دادگاه عدل الهي خواهند داشت؟!

    14420913
    * تلخي برجام اول همچنان در کام مردم باقي است چرا دولتمردان درصدد تحميل برجام 2 هستند. در حالي که اروپايي ها هيچکدام از شرايط ما را نپذيرفته اند چرا بايد با او مذاکره در موضوعات جديدي همانند برجام داشته باشيم؟

    نيک نام

    * اينکه در داخل کشور بيلبوردي با تصوير سه سرباز غاصب اسرائيلي در هفته دفاع مقدس نصب شود اتفاقي نيست. با عاملان اين خيانت بايد برخورد شود.

    51400913
    * چه اشکال حقوقي بر انذار يک طلبه نسبت به رئيس جمهور کشورمان مترتب است که بايد او را احضار و بازداشت کنند. ولي با کساني که چوب حراج به ارز و سکه کشور زدند با مماشات برخورد شود؟! کدام يک از اين دو (آن طلبه و آن رئيس بانک مرکزي و وزراي اقتصادي) براي مردم و نظام واقعاً خطرآفرين هستند؟! من جوان اين کشور نمي توانم هضم کنم که چطور با انذار يک فرد برخورد مي شود ولي با غارت هاي ميلياردي برخوردي صورت نمي گيرد؟!

    قنادزاده

    * وقتي آقاي رئيس جمهور در اجلاس ساليانه سازمان ملل از آمريکا مي خواهد که به مذاکره برگردد و اعلام مي کند مردم ايران صدمه ديده اند اين کار ناخواسته آدرس دادن به دشمن است که تحريم ها را بيشتر بکند.

    96550935
    * بعد از توافق هسته اي به جاي اينکه براساس وعده ها مردم شاهد رشد و شکوفايي در اقتصاد کشور باشند شاهد رکود و تورم بي سابقه بودند. چرا دولت نمي خواهد بپذيرد که برجام يک پروژه ضدايراني براي تضعيف و عقب راندن رشد علمي کشور بود! و مسبب آشفتگي در اقتصاد بزرگ کردن وعده هاي نسيه برجامي طرف مقابل بوده است و حالا هم فقط دنبال پاسخگويي به مطالبات جديد غرب بدعهد و پيمان شکن هستند.

    22980919
    * آيا رواست که پس از آن همه زحمت و تلاش معجزه گونه رزمندگان در دوران دفاع مقدس چنين دولت ناتوان، ناکارآمد ولي با زندگي اشرافي در مصدر امور اجرايي باشد که از عهده حل کوچک ترين مشکل نيز برنمي آيد؟

    88860914
    * نظاميان و طلاب حوزه هاي علميه با حقوق و درآمد پاييني که دارند آسيب پذيرترين قشر جامعه هستند با اين حال براي انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشته اند و هر از گاه تعدادي از آنان شهيد مي شوند.

    61580936
    * بهداشت در بيمارستان [...] اهواز پايين است. سوسک از در و ديوار بيمارستان بالا مي رود. پتوها کثيف و از رده خارج هستند. از همه مهم تر از مواد ضدعفوني کننده براي کف اتاق ها و راهرو استفاده نمي شود. صداي اعتراض ما را به گوش مسئولان وزارت بهداشت برسانيد.

    45750916
    * بعد از گذشت 26 سال از فروش زمين هاي فاز 6 انديشه توسط کميته امداد امام خميني، چرا شهرداري مجوز ساخت وساز نمي دهد؟! از مسئولان امر درخواست رسيدگي دارم.

    59670912
    * بيش از يک سال از آزمون مرحله چهارم استخدامي (آزمون فراگير) مي گذرد ولي از وضعيت پذيرفته شدگان سازمان بنادر که زيرنظر وزارت راه و شهرسازي است، هيچ خبري نيست. از مسئولان امر درخواست مي شود حدود 200 نفر پذيرفته شده را از اين وضعيت بلاتکليفي برهانند. تمام مراحل مصاحبه و استعلام ها هم انجام شده است. اين درحالي است که بسياري از پذيرفته شدگان ديگر وزارتخانه ها مدت هاست مشغول به کار شده اند.

    يکي از پذيرفته شدگان در آزمون

    * آبفاي شيراز، آب لوله کشي 40 ساله مردم منطقه دينکان را براي گرفتن حق انشعاب به مدت 48 ساعت قطع کرده است و عمداً مردم را در مضيقه قرار داده است. آيا اين روش درست است؟

    ايرج مهندس

     * در بروجن بسياري از مغازه دارها براساس ميل و رغبت خود اجناس را با قيمت هاي متفاوت عرضه مي کنند. دولت در اين بازار مکارانه واقعا چه نقشي ايفا مي کند؟!

    89380913
    * به علت فشار اقتصادي و نبود نظارت کافي متاسفانه امسال در اروميه سرقت محصولات باغي (صيفي، گردو، بادام، سيب، هلو، خيار، گوجه فرنگي و....) به شدت افزايش يافته است. مردم علت اين امر را گراني افسار گسيخته، بيکاري و... مي دانند.

    69120914
    * پله برقي مجاور مجتمع تيراژه در بزرگراه آيت الله شهيد اشرفي اصفهاني تهران يک ماه است که خاموش است. چرا؟! سه روز گويا براي خالي نبودن عريضه روشن کردند و مجددا خاموش کردند! واقعا براي بسياري از مردم عبور بدون پله برقي در اين محدوده دشوار است.

    25600912