راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ناکامی تمام‌عیار دشمنان است


فرماندار اسفراین:
راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ناکامی تمام‌عیار دشمنان است 10 آبان - 97
 استیصال پاسداران جنگ افروز گه ناشی از تلاش  تبلیغاتی ادامه نمایش سیاست ضدآمریکایی 4 دهه ای است که منجر به شرایط کنونی شده  است  .چون سناریوی تدارک دیده شده حذف  مخالفان ومنتقدان  ومسدود کردن فضای نیم بند دمکراتیک بعداز انقلاب در13 شآبان 58   ازدیوارسفارت آمریکا درتهران بالا رفته  شد. سپس شعاربازی استکبار ستیزی و سردادن فریاد مرگ برآمریکا درهرکوی وبرزن ومحفل وتریبونی شروع  شد اکنون دامنه آن سیاست شکست خورده  که  علیه مطالبات مردم ومنافع ملی کشور بود ونقش  درپیدایش جنگ 8 ساله  داشت  به شهر اسفراین رسیده است  که باور کنید خیلی از مردم ایران درست نمی دانند این شهر کجاست ووابسته به کدام استانی است؟
فرماندار اسفراین گفت: با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ناکامی تمام‌عیار را به دشمنان نشان خواهیم داد و با حضور چشم‌گیر مردم جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد .
به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین با حضور فرماندار و اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی جهت پاسداشت این روز تاریخی در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
طاهر رستمی در این جلسه با تسلیت اربعین حسینی از اقشار مختلف مردم ایران به‌ویژه هم استان‌ها و شهروندان اسفراینی در اجتماع بزرگ در کربلای معلی قدردانی کرد.
وی با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان سالروز سه حادثه مهم و تاریخی تبعید حضرت امام (ره)، ایستادگی دانش آموزان در مقابل رژیم ستم‌شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان گفت: این سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به شمار می‌رود.
فرماندار اسفراین گفت: مردم ما با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ناکامی تمام‌عیار را به دشمنان نشان خواهند داد و با حضور چشم‌گیر مردم انشاء الله جشن ۴۰  سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین افزود: در هنگام جنگ اقتصادی باید گارد جنگی گرفت مدیران باید تمام‌عیار و با تمام قوا در برابر فشارهای اقتصادی آماده‌باش باشند دستاوردهای انقلاب چشمگیر است بهترین راه برای مقابله با استکبار کار و تلاش برای توسعه و آبادانی است.
گفتنی است مراسم راهپیمایی یوم ا... ۱۳ آبان در شهرستان اسفراین همزمان با سراسر کشور در روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم  ، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولین از محل میدان امام خمینی (ره) تا محل کتابخانه عمومی واقع در خیابان جانبازان برگزار خواهد شد.