چراغ نفتی بازهم در مدرسه‌ حادثه آفرید؛ سوختگی پای یک دانش آموز


سیستان و بلوچستان| چراغ نفتی بازهم در مدرسه‌ حادثه آفرید؛ سوختگی پای یک دانش آموز12 دی – 97
باید سراندر پا و ریش وشم ودهان خامنه ای رهبر انتصابی  ولی فقیه را گلاب زد که رهبر کشور ثروتمندیست که سرشار از منابع نفت وگاز است ولی گرمایش  دانش آموزان مدارس با شیوه 60 سال پیش بخاری  نفتی انجام می گیرد  که چپ وراست موجب وقوع حادثه و فاجعه تراژدیک می شود.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: صبح امروز در مدرسه حجت روستای پلگی سید در زهک یکی از دانش آموزان دچار سوختگی شد.

سیستان و بلوچستان| چراغ نفتی بازهم در مدرسه‌ حادثه آفرید؛ سوختگی پای یک دانش آموز
علی مرادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهداناظهار داشت: متاسفانه علی رغم تاکیدات زیاد از سوی آموزش و پرورش برای رعایت مسائل ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی سطح مدارس استان بازهم یکی از دانش آموزان به دلیل سهل انگاری مدیر مدرسه دچار سوختگی شده است.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: صبح امروز در مدرسه حجت روستای پلگی سید از توابع شهرستان زهک در سیستان و بلوچستان یکی دانش آموزان پایه ششم از ناحیه پا دچار سوختگی می‌شود که بحث درمان وی در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: این حادثه به علت سهل انگاری مدیر مدرسه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی رخ می‌دهد چرا که این دانش آموزان در حال ریختن نفت درون چراغ نفتی بوده که ناگهان چراغ آتش می‌گیرد این درحالی است که دانش آموزان نباید کار پر کردن چراغ از نفت را انجام دهند.
بیشتر بخوانید
مرادی خاطر نشان کرد: طبق نظریه پزشک معالج سوختگی پای علی توتازهی دانش آموز پایه ششم  سطحی است.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش عنوان کرد: پس از این اتفاق آموزش و پرورش زهک ورود پیدا کرده مدیر این مدرسه لغو ابلاغ شده و پرونده وی برای رسیدگی به تخلف به هیات تخلفات اداری سیستان و بلوچستان معرفی شده است.