جامعه مدرسين: پايان شب سياه ديكتاتوري و خونريزي آل سعود نزديك است

جامعه مدرسين: پايان شب سياه ديكتاتوري و خونريزي آل سعود نزديك است 8 اردیبهشت -98
 تهدید ومداخله جویی آشکار درامور داخلی عربستان که به این کشور حق می دهدتا دردفاع از خود هم پیمان ۀمریکا علیه رژیم ولایت فقیه شود.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم با صدور بيانيه اي اعدام جمعي از فعالان مذهبي و اجتماعي را به صورت دسته جمعي توسط رژيم آل سعود محكوم كرد.
در اين بيانيه آمده است: رژيم مستبد و خون ريز سعودي بار ديگر در اقدامي ددمنشانه و غيرانساني با اعدام دسته جمعي 37 فعال مذهبي و اجتماعي، خون جمعي از مسلمانان مبارز را ريخت و برگي ديگر بر سياهه جنايت هاي خود افزود.
اين بيانيه مي افزايد: حكام سعودي در پناه سكوت مدعيان حقوق بشر وقيحانه در بلاد مسلمين خونريزي مي كنند و با دلارهاي نفتي دهان سازمان ها و مجامع جهاني را مي بندند.
هنوز شعله هاي آتش افروزي سعودي ها در عراق و سوريه زبانه مي كشد و يمن در غم كودكان و زنان شهيدش مي سوزد.
جامعه مدرسين حوزه علميه قم اين اقدامات سفاكانه و ضد بشري را شديدا محكوم مي كند و اعلام مي دارد: پايان شب سياه خفقان، ديكتاتوري و خونريزي آل سعود نزديك است و جبهه عظيم مجاهدان مسلمان حرمين شريفين و ساير سرزمين هاي مقدس را از چنگال ستم ورزي فرزندان شيطان رها خواهد كرد.
در پايان اين بيانيه آمده است: چهره تزوير و رياكاري مدعيان حقوق بشري سال هاست رسوا و آشكار شده است و همه اين حقيقت را مي دانند كه هويت اين نهادها و سازما ن ها مملو از دروغ و فساد است.
دنياي اسلام بايد مقابل ظلم و فساد اين حكام خبيث سعودي بايستد و پرچم عزت اسلام را در مقابل جبهه ظلم و كفر و استكبار برافراشته نگه دارد.