پایگاه خبری حرم معصومه: معماری حرم و جنس ضریح سد محکمی در برابر کروناست

پایگاه خبری حرم معصومه: معماری حرم و جنس ضریح سد محکمی در برابر کروناست  8اسفند-98
وقتی ارتجاع حاکم 41 سال دین را  ابزارتوجیهی اهداف پلید ضدملی و ضد ایرانی خود کرده باشد مشخص است که برای انکارقم کانون بیماری کرونا وانتقال آن به شهرهای دیگر است  بطورخیلی مسخره آمیز فتوا داده شودت معماری حرم و جنس ضریح سد محکمی در برابر کروناست !!
علی‌رغم مصوبه پنجم اسفند شورای تأمین قم، فعالیت‌های مذهبی در حرم همچنان ادامه دارد
پایگاه حرم معصومه در قم، با انتشار یادداشتی ضمن انتقاد از مصوبه شورای تأمین استان قم مبنی بر تعطیلی نماز جماعت و ضدعفونی کردن حرم، اعلام کرد سازه‌های این حرم به دلیل استفاده از نقره «در بالاترین سطح آنتی‌باکتریایی و سد محکمی برای اپیدمی کرونا است».
نویسنده این یادداشت که روز چهارشنبه، ۷ اسفند، در پایگاه رسمی این مکان مذهبی منتشر شده، همچنین با اشاره به سخنان اخیر محمد سعیدی، نماینده رهبر ایران در قم، مبنی بر «دارالشفا بودن حرم» اضافه کرده است که «هشیاری مردم بصیر قم مانع اجرای تصمیم اشتباه و غیرایمانی شورای تأمین شد».
این یادداشت همچنین مصوبه شورای تأمین قم را «ناشی از عدم شناخت دقیق ساختارهای اصیل ایمانی تمدنی جهان اسلام» عنوان کرده است.
در بخش دیگری از این یادداشت، الگوی تقابل با کرونا «آرامش موجود در ساختار معماری حرم» عنوان شده و ادعا شده است که «بیمار و یا شهر آلوده به ویروس کرونا قبل از آن‌که نیازمند پزشک معالج ماهر باشد، نیازمند حکیم هدایتگر و آرامش‌بخش است».
شهر قم منشأ آلودگی به ویروس کرونا و شیوع آن در ایران اعلام شده و مقام‌های وزارت بهداشت بارها گفته‌اند افرادی که در سایر نقاط ایران مبتلا شده‌اند، به نحوی با قم مراوده داشته یا در ارتباط بوده‌اند.