نماینده مجلس: دولت در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال محرومیت‌زدایی است

 نماینده مجلس: دولت در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال محرومیت‌زدایی است 8-دی-99

چگونه این یکی در مقابل باندهای مافیایی مخالف شدید بودجه 1400  ساز ناهمگون زده وحمایت از لایحه بودجه دولت حسنک روحانی کرده است؟

نماینده مجلس: دولت در بودجه ۱۴۰۰ به دنبال محرومیت‌زدایی است

ارومیه- ایرنا- رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با بودجه سال ۱۴۰۰ نشان داد که به دنبال توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان و محرومیت‌زدایی است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر با بیان اینکه جنبه‌های مثبت بودجه سال ۱۴۰۰ بسیار بیشتر از نواقص آن است، اظهار داشت: با توجه به بودجه سال آینده انتظار می‌رود که استان‌های محروم در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرند.

وی افزود: دولت به دنبال محرومیت زدایی، سرمایه گذاری و جبران عقب افتادگی ها در کشور به خصوص در استان های کمتر برخوردار کشور است.

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان‌غربی با قدردانی از توجه ویژه دولت به استان در بودجه سال آینده، بیان کرد: آذربایجان غربی در ردیف هفتم جدول بودجه استان‌های کشور قرار دارد که این جایگاه قابل قبولی است.

وی با تاکید بر اینکه می‌توان با کمی همت مانع ایجاد تورم در سال آتی شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه رویکرد بودجه باید به سمت توانمندسازی اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه باشد، این اقدام کاهش تورم را نیز در پی خواهد داشت.

نشست غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ به ریاست محمد باقر قالیباف دقایقی قبل آغار شد.

جلسات کمیسیون تلفیق از ابتدای هفته در ۲ نوبت صبح و عصر در حال برگزاری است و  امروز دوشنبه گزارش این کمیسیون در جلسه غیررسمی و غیرعلنی مجلس به نمایندگان ارائه و بررسی خواهد شد.

پیش از این نیز رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت که کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ به احتمال زیاد فردا -سه شنبه- به رای گذاشته می‌شود.

روز ۱۲ آذرماه سال جاری لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت به مجلس تقدیم شد. بر اساس ماده ۱۸۶ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دولت موظف است لایحه بودجه سالانه کل کشور را حداکثر تا ۱۵ آذر ماه هر سال به مجلس تسلیم کند.