از توپ جمع‌کن تیم دشمن انتظاری نیست وزارت ورزش چه می‌کند؟!

 از توپ جمع‌کن تیم دشمن انتظاری نیست وزارت ورزش چه می‌کند؟!۵-دی-۱۴۰۰




برای پوشش ضعف شدید رژیم تروریستی وجنگ افروز ولایت فقیه  مقابل تهاجمات نظامی – موشکی اسراییل که بیش از ۲ سال است به مواضع حزب الشیطان لبنان دربلندی های جولان وپایگاه های نظامی وموشکی سپاه تروریست قدس درسوریه شده است که بدون واکنش انتقامی بوده است .درمقابل  بهانه تراشی ودستآویزهای تبلیغاتی  ضداسراییلی جایگزین می گردد . هم چنین برای زور چپان کردن یک پاسدار تروریست به جای مهدی مهدوی کیا که چرا دربرنامه ورزشی دوستانه غیررسمی پیراهن ورزشی برتن داشت که ‌آرم کشورها ازجمله اسراییل برآن نقش بسته بود  .پس  این موضع تبدیل به سوژه  پیراهن عثمان ومعرکه گیری جدید از سویر سانه های خبری پاسداران جنایتکار و اوین نامه کیهان سربازجوشریعت نداری شده است . تا این پیش کسوت فوتبل ومربی تیم ملی فوتبال امید همچون  وزرشکاران ناراضی دیگر مجبور به ترک کشور گردد.تازه سربازجوشریعت نداری پاچه وزیر وزرش را هم گرفته است تاوی اقدام وهزینه برکناری یا توبیخ مهدوی کیارا برعهده بگیرد.

با گذشت چند روز پس از اقدام زننده مهدی مهدوی‌کیا در پوشیدن لباسی که پرچم رژیم جعلی اسرائیل بر آن نقش بسته بود و نیز بازی در تیمی که سرمربی تیم مقابل آن یک صهیونیست بود، انتظار می‌رفت این فوتبالیست سابق از اقدام خود عذرخواهی کند، ولی او در یک حرکت سخیف دیگر با انتشار پستی طعنه‌آمیز در فضای مجازی، منتقدان خود را به دورویی متهم کرد!

بعید است این بازیکن سابق و مربی فعلی پیام این اقدام خود را نداند زیرا کافی است سری به رسانه‌های رژیم صهیونیستی زده و خوشحالی و استقبال آنان از اقدام خود را ببیند. او با این اقدام و عدم عذرخواهی خود وارد زمینی شده است که پیام آن تطهیر جنایات رژیم صهیونیستی و عادی‌سازی و مشروعیت‌بخشی به این غده سرطانی است. رژیمی که دستش به خون زن و کودک فلسطینی آغشته است و به شکل سیستماتیک و روزانه مشغول جنایت علیه بشریت است. البته بدیهی است که آقای مهدوی‌کیا در حد و ‌اندازه‌ای نیست که اقدام زشت و زننده او به حساب مردم شریف این مرز و بوم نوشته شود و رژیم کودک‌کش اسرائيل هم می‌داند که امثال او در قد و قواره‌ای نیستند که برای اقدام ناشایسته او بیشتر از یک پرو‌پاگاندا و تبلیغ بادکنکی دل خوش کرده و حساب باز کند! اما بد نیست مهدوی‌کیا که به عنوان بازیکن تیم اعراب در آن بازی کذایی حاضر شده ‌اندکی درباره نظر مردم مسلمان و عرب منطقه درباره ارتباط با این رژیم مطالعه کند. البته اگر نمی‌خواهد به عنوان توپ‌جمع‌کن بازی سران سازشکار برخی کشورهای عربی و رژیم کودک‌کش در این میدان حضور داشته و خدای نخواسته حیثیت اسلامی - ایرانی خود را با یک مشت دلار تاخت بزند!
از سوی دیگر، بعید است او نداند که در هر جنایت و فشاری علیه ایران و مردمش ردپای این رژیم دیده می‌شود؛ از خرابکاری و ترور دانشمندان هسته‌ای گرفته تا ترور سردار سلیمانی و جنجال و زمینه‌‌سازی برای تحریم ایران و... از این رو بازی آگاهانه در زمین چنین دشمنی جز وطن‌فروشی چه نام دیگری دارد؟
در این میان جای تعجب از مسئولان ورزشی بخصوص شخص وزیر ورزش و رئیس ‌فدراسیون فوتبال است که در این مدت مهر سکوت بر لب زده و با این اقدام خود راه را برای قبح‌شکنی‌های بعدی و خوش‌خدمتی به دشمن مردم ایران باز می‌کنند.