این همه فامیل؟! (گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان 14- اسفند -1401

این همه فامیل؟! (گفت و شنود)

سربازجوی تابلوی ادنگ

بابشریت داره  سر جنگ

مثل رهبرش هست آلوده به ننگ

بهانه کرده توله کشته شده پلنگ

 انتقاد کرده چرا با سوگواری؟

برایش شده خیلی عزاداری

پس این مال مفت خورده

یادکرده ازیه الاغ  مٌرده

پس  به سبک گفت وشنود

گفتندخیلی خرفهمیده ای بود

یکی گفت سرت باشه سلامت

دیگری مرده شوی را کرد ملامت

صاحب الاغ مرده در جواب کرد تحلیل

نمی دونستم خرم داشت اینهمه فامیل؟

گفت: این «پیروز» که اخیراً فوت کرده کیه که این‌همه رسانه‌های خارجی و روزنامه‌های زنجیره‌ای و جریانات ضدانقلاب خارج‌نشین
از درگذشت او عزادار شده‌اند؟!
گفتم: «پیروز » توله یک یوزپلنگ ایرانی است که بیمار شده بود و معالجات اثری نکرد و مُرد.
گفت:‌ ای بابا! ما را بگو که فکر می‌کردیم یک شخصیت برجسته از دنیا رفته! پس این‌همه آه و شیون و عزاداری برای این توله یوزپلنگ چی بود؟!
گفتم: الاغی مرده بود، یک عده به خانه صاحب الاغ رفتند که به او تسلیت بگویند! یکی گفت؛ این الاغ مرحوم شما عجب خر فهمیده‌ای بود! دیگری گفت؛ هرچه خاک اون مرحومه، عمر شما باشه! و... صاحب الاغ گفت؛ حضور و سرسلامت‌گویی شماداغ دل مرا تازه کرد! من اصلاً فکر نمی‌کردم که این الاغ مرحوم من این همه فک و فامیل داشته باشه!