منِ حزب اللهی غلط می‌کنم فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب

 دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور: منِ حزب اللهی غلط می‌کنم فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب۹-فروردین-۱۴۰۲

هنگامی که یک حزب اللهی مهره آتش به اختیار بالایی ها با عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور اعتراف کرده است  منِ حزب اللهی غلط می‌کنم فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب! بنابراین پرواضع است که آمران بالادستی وی که مدافع حجاب اجباری وسرکوب وضرب وشتم می باشند می بابست  بیش ازغلط کردن گ ..زیادی بخورند ودست ازچماق وتهدید زن ستیزانه خود بردارند.

سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در پیج شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟