سفارت ایران حمله تروریستی علیه پلیس پاکستان را محکوم کرد

 سفارت ایران حمله تروریستی علیه پلیس پاکستان را محکوم کرد۱۶-اسفند-۱۴۰۱

رژیم تروریستی وجنگ افروز ولایت فقیه که ۴۴ سال است سیاست رسمی اش صدورتروریسم وبحران وارتجاع وجنگ افروزی به برون مرز ومداخله جویی درکشورهای منطقه و همسایه بوده وعامل ناامنی وبی ثباتی ومحرک ومشوق تروریست بوده است برای چه اکنون ازموضع فراربه جلو حمله تروریستی دربلوچستان پاکستان رامحکوم کرده است؟

تهران- ایرنا- سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان حمله انتحاری علیه نیروهای پلیس در ایالت بلوچستان این کشور که ۹ کشته برجای گذاشت را به شدت محکوم و با دولت و مردم این کشور ابراز همدردی کرد.به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا، بخش دیپلماسی عمومی و مطبوعاتی سفارت ایران در اسلام‌آباد با صدور بیانیه‌ای حمله انتحاری به نیروهای پلیس پاکستان را محکوم و به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.در این بیانیه آمده است که سفارت ایران ضمن ابراز همدردی با مردم و دولت پاکستان از خداوند متعال بهبودی کامل زخمی‌های این حادثه تروریستی را مسألت دارد.گروه‌ تروریستی داعش در حساب کاربری خود در فضای مجازی مسئولیت حمله انتحاری در بلوچستان پاکستان را برعهده گرفت.وزیر کشور پاکستان روز گذشته اعلام کرد که حمله یک مهاجم انتحاری به کاروان نیروهای پلیس در منطقه "سیبی" ایالت بلوچستان جان ۹ نفر را گرفت و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند. حال برخی از زخمی‌ها نیز بحرانی گزارش شده است.