باشه یا نباشه؟!(گفت و شنود)

 دروغ نامه کیهان ۱۹ مرداد - ۱۴۰۲

باشه یا نباشه؟!(گفت و شنود)

برخلاف جنجال و دروغ تبلیغات

در خیمه شب بازی قبلی انتصابات

که دروغین  جا زده شد  انتخابات

کمتراز۳۰٪ حضور داشتنددرنمایشات

ولی نوچه کپی کار سربازجو

 حراف وسرهم کن ووارونه گو

باگرد وخاک وبرپاکوبیدن سُمی

میگه  انتصابات هست مردمی

پس  محکوم کرده رقیب همراه با تهدید

فاش کرده نقش پنهانش درشوی  جدید

با دست پس زدن باپاپیش کردن وکاسه لیسی

درظاهر نه  میگن؛ ولی پنهانی کردند نامنویسی

 چون اینان شدند مثل یارو هنگام خواب

لیوان بالای سرش می گذاشت بی آب

پرسیدند چرا تو می کنی این کار؟

گفت شاید نیمه شب شدم بیدار

شایدتشنه ام بود؛ گفتند اما  لیوانست خالی

گفت شایدتشنه نبودم ودچاربدخوابی وبدحالی

گفت: بر اساس آمار دیروز بیش از ۱۹ هزار داوطلب در مرحله پیش‌ثبت‌نام برای نمایندگی مجلس آینده ثبت‌نام کرده‌اند و در حالی که هنوز چند روز دیگر از مهلت ثبت‌نام باقی مانده‌، رکورد ثبت‌نام در دوره قبل شکسته شده است.

گفتم: مدعیان اصلاحات و رسانه‌های بیگانه علیه طرح پیش‌‌ثبت‌نام داوطلبان چه قشقرقی راه ‌انداخته بودند و ادعا  می‌کردند که کسی ثبت‌نام نمی‌کند؟!

گفت: اتفاقاً، برخی گزارش‌های موثق حکایت از آن دارد که تعداد زیادی از مدعیان اصلاحات نیز جزو ثبت‌نام‌کنندگان هستند.

گفتم: در انتخابات قبلی هم با ۳ لیست و کلی تبلیغات شرکت کردند ولی هیچ‌کدام از نامزدهایشان رای نیاورد. نفر اول لیست آنها ۷۰ هزار رای آورد و نفر اول لیست انقلابیون یک میلیون و ۳۰۰ هزار رای آورده بود.

گفت: در دوره قبل هم ادعا کردند هواداران اصلاحات شرکت نکرده بودند که به ما رای بدهند! یعنی با زبان بی‌زبانی اعتراف کرده بودند که حتی هوادارانشان هم آنها را قبول ندارند!

گفتم: با دست پس می‌زنند و با پا پیش می‌کشند! یارو یک لیوان خالی بالای سرش گذاشته و خوابیده بود! پرسیدند این چه کاریه؟

گفت؛ ممکنه نصفه شب بیدار بشم و تشنه‌ام باشه. گفتند؛ پس چرا لیوان خالی است؟! گفت؛ خُب شاید بیدار بشم و تشنه‌ام نباشه!