قهر کرده! (گفت و شنود)

دروغ نامه کیهان 7آذر-1402

قهر کرده! (گفت و شنود)

هجونویس بددهن

مثقال کرده من

تامقابل اسراییل دشمن

گنده کنه حوثی های یمن

آویزان شده  به  روایتی

بیان کرد علی اکبر ولایتی

بالنگ دور کمر بردست تفنگ

حوثی هادارن تاکتیک جنگ

چون بانان خشک بر دهان

حیران کرده دروغ ساز کیهان

حال حوثی هاشدند تبدیل

به جدی ترین خصم اسراییل

چون به آتش بس نیست پای بند

بهردشمنی درمنطقه می زنه گزند

اقدام می کنه به کشتی ربایی

خامنه ای ازش می کنه دلربایی

پس هجونویس ازگرده خرافتاده

ازکشتی ربایی کرده سواستفاده

 ذوق کنان نقل کرده با خرمندرندی

باسربازجورفته بود باغی دزدی

باغبان دید وی را کرد تعقیب

سرش  بلند فریاد زد و نهیب

فرارکردرفت زیرشکم یک خر

قایم شد وآن راکرد سنگر

اما باعبان وی را زود کرد پیدا

گفت خجالت نمی کشی بااین ادا

جواب دادکره خرم نیازدارم شیر

می خوام  بخورم یه شکم سیر

باعبان گفت کره خراین خرست نر

گفت ازمادرقهرکردم هستم نزدپدر

گفت‌: «‌گیورا آیلند‌» رئیس پیشین شورای امنیت رژیم صهیونیستی گفته است؛ یمن برای اسرائیل یک تهدید راهبردی جدی و خطرناک است.

گفتم: تازه این اول کار است و باید انتقام جنایاتی را که مرتکب شده‌اند پس بدهند!

گفت: این مقام امنیتی رژیم صهیونیستی می‌گوید؛ یمنی‌ها در دهانه جنوبی دریای سرخ حضور دارند و اجازه عبور به کشتی‌های ما را نمی‌دهند و این مشکل بسیار بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از موشک‌های آنهاست!

گفتم: نیروهای مقاومت یمن هم که اعلام کرده‌اند آتش‌بس شامل آنها نمی‌شود و تا محو اسرائيل به مبارزه ادامه می‌دهند.

گفت: گیورا آیلند، گفته است متاسفانه آمریکا به این موضوع توجه ندارد!

گفتم: آمریکا اگر می‌توانست جلوی حملات موشکی پی‌در‌پی به پایگاه‌های نظامی خود را در منطقه می‌گرفت!

گفت: صهیونیست‌های فلک‌زده نمی‌دانند به کجا پناه ببرند!

گفتم: یارو برای دزدی وارد یک باغ شده بود، باغبان او را دید و دنبالش کرد و طرف زیر شکم الاغی که در آن حوالی بود پنهان شد. باغبان پیدایش کرد و گفت فلان فلان شده خجالت نمی‌کشی؟ یارو گفت؛ من کره خرم آمده‌ام شیر بخورم! باغبان گفت؛ این الاغ که نر است و یارو گفت؛ آخه من از مادرم قهر کرده‌ام و پیش پدرم زندگی می‌کنم!