حمله ترامپ به منتقدان توافق: یا حسود هستید یا احمق!

 حمله ترامپ به منتقدان توافق: یا حسود هستید یا احمق!۲۸-خرداد-۱۴۰۵

رئیس جمهور آمریکا به تندی از افرادی که از امضای تفاهم‌نامه او با ایران انتقاد می‌کنند حمله کرد.دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیامی در شبکه اجتماعی تروت سوشیال نوشت:«این احمق‌ها، که فکر می‌کنند من به اندازه کافی با ایران سخت‌گیر نبوده‌ام، آن هم در حالی که بازار بورس به تازگی به بالاترین رکورد بی‌سابقه رسیده و قیمت نفت در حال «سقوط» است، یا حسودند، یا آدم‌های بدی هستند و یا احمق.»«دوباره عظمت را به آمریکا بازگردانید!!!»