دشمن
با مذاکره از زیادهخواهی دست برنمیدارد۵-تیر-۱۴۰۵
چراآخوند محمد معلمی امام جمعه تربت حیدریه که مترسک آلت دست وپیام رسان بالا دستی های مخالف تفاهم باآمریکا وهمگام با کاسبان تحریم ها می باشد.اکنون که گفته است امروز دشمن با مذاکره از زیادهخواهی دست برنمیدارد.ولی برای چه نگفته است.چرا بادشمن زیادی خواه نه مذاکره شده که همچنان مذاکره کردن دنبال می شود؟؟
امام جمعه تربتحیدریه با اشاره به تحولات منطقه و روند مذاکرات، گفت: تجربه نشان داده که دشمنان بهویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایبندی به تعهدات ندارند و نباید پیام ضعف به آنان منتقل شود.به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه،حجت الاسلام سید محمد معلمی امروز جمعه پنجم تیرماه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به تحولات منطقه و روند مذاکرات، اظهار کرد: تجربه نشان داده که دشمنان بهویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی پایبندی به تعهدات ندارند و نباید پیام ضعف به آنان منتقل شود.امام جمعه تربت حیدریه گفت:از زمان آغاز مذاکرات و طرح تفاهمها، حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان متوقف نشده و این موضوع نشان میدهد که دشمنان همچنان به سیاستهای گذشته خود ادامه میدهند.وی بیان کرد:آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسیر واحدی حرکت میکنند و نباید اختلافات ظاهری آنان موجب غفلت شود.معلمی تأکید کرد:تیم مذاکرهکننده و مسئولان باید جزئیات و ابعاد مسائل را برای مردم تشریح کنند و اجازه ندهند روایتهای نادرست و تبلیغات دشمن ذهن جامعه را تحت تأثیر قرار دهد.امام جمعه تربتحیدریه همچنین حساسیت مردم نسبت به روند مذاکرات را واقعی دانست و عنوان کرد: نگرانیهای مردم انقلابی درباره مذاکرات ناشی از شناخت دقیق آنان از دشمن است و نباید این دغدغهها را افراطیگری تلقی کرد.وی با بیان اینکه آمریکا در گذشته نیز به تعهدات خود پایبند نبوده است، افزود: تجربههای پیشین نشان میدهد که احتمال نقض تعهدات از سوی آمریکا وجود دارد و مسئولان باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.وی گفت:حفظ وحدت و انسجام ملی خط قرمز انقلاب اسلامی است و همه باید از هرگونه تنشآفرینی که به سود دشمن تمام شود، پرهیز کنند.معلمی با بیان اینکه مذاکره و تفاهم به معنای عقبنشینی از آرمانهای انقلاب نیست، افزود: این مسیر، میدانی دیگر برای اعمال قدرت و احقاق حقوق ملت ایران است و هرگونه تصمیم در این زمینه با در نظر گرفتن منافع ملی و در چارچوب سیاستهای نظام اتخاذ میشود.امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در صدور اجازه برای تفاهم، تصریح کرد: این اقدام با هدف حفظ منافع ملی، حل مشکلات کشور و بر اساس تعهدات صورتگرفته انجام شده و پذیرش شروط منطقی و مبتنی بر منافع ملت ایران از سوی طرف مقابل، یک پیروزی برای جمهوری اسلامی محسوب میشود.#️جامعه