کارکنان
دانشگاه علوم پزشکی قزوین: پرداختها عادلانه نیست/ فقط ۲۵ میلیون حقوق میگیریم۱-تیر-۱۴۰۵
برای باندهای مافیایی کاسبان تحریم های مخالف مذاکره وموافق جنگ اهمیتی نداردکه تحریم هاموجب روندرشد ادامه دارتورم وافزایش گرانی ها وکاهش ارزش پول وقدرت خریدمردم شده است.طوریکه باوجودارزیابی حداقل هزینه امرارمعاش بیش از۷۰ میلیون تومان می باشد.درمقابل کارکنان معترض بهداشت دانشگاه پزشکی قزوین می گویند باوجودآنکه کارمان سخت است اما حقوق ناچیزی میگیریم.بنابراین نسبت به مشکلات معیشتی، وضعیت حقوق و مطالبات پرداختنشده خود اعتراض کردند.
کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین میگویند: کارمان سخت است اما حقوق ناچیزی میگیریم.کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قزوین در تماس با ایلنا، به مشکلات معیشتی، وضعیت حقوق و مطالبات پرداختنشده خود اعتراض کردند. این کارکنان میگویند: ما سالها در شرایط سخت معیشتی و اپیدمی، مشغول ارائه خدمات سلامت به مردم بودهایم اما امروز فشار گرانی، کاهش قدرت خرید و تأخیر در پرداخت مطالبات، شرایط زندگیمان را سخت کرده است.به گفته این نیروها، کارانه و اضافهکار نیروهای دانشگاه علوم پزشکی معمولاً با تاخیر چندماهه پرداخت میشود که در نتیجه معوقات مزدی ارزش خود را از دست میدهد.یکی از این نیروها میگوید: کادر درمانی که بیست و پنج میلیون حقوق میگیرد، چقدر انگیزه خدمت دارد؟این کارکنان در هفته جاری به تهران آمدند و مقابل ستاد وزارت بهداشت تجمع کردند؛ آنها خواستار رسیدگی به وضعیت معیشتی خود شدند.