روز نامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه 12 آبان ماه سا ل 1388

نقدو بررسی سرمقاله " توهم دوستي با شيطان !"

"هرگونه دوستي با شيطان به خودي خود يك انحراف است تا چه رسد به اينكه اين دوستي بر اساس يك توهم باشد!"

معلوم نیست که چرا مدعیان خمینی شیاد که پیوسته هوار می زنند که عجیب سفت و سخت پیرو خمینی شیاد می باشند . طوریکه چپ و راست رقیب دوم خرد ادی ها را متهم می کنند که از خط امام شیادان خارج شده است . چگونه است که فقط اسمی و تا کتیکی و ابزاری و تبلیغاتی و حرفی حامی خمینی شیاد می باشند . چون در عمل درست خلاف این ادعا را ثابت می کنند . مثلاً وقتی که سر مقاله نویس بمناسبت 13 آبان که سال گرد اشغال سفارت آمریکا در تهران می باشد می گوید که این روز تبدیل به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است و از خمینی شیاد نقل قول می نماید که آمریکا را ام الفساد قرن و شیطان بزرگ نا مید و افزود که خمینی شیاد در تمام سخنرانی های خود از خبث ذاتی و فساد درونی سردمداران کاخ سفید با سلطه گری یاد می کرد . پس چگونه است که مدعی پیرو خمینی شیاد پاسدار احمدی نژاد نه دلال جاسوس چند جانبه هوشنگ امیر احمدی را عفو ملوکانه می دهد و به ایران دعوتش می کند تا با اعضای دولت دیدار و ملاقات کند تا که پیام از شیطان بزرگ بیآورد و متقبلاً برایش ببرد ، بلکه این پاسدار احمدی نژاد گماشته پس از عریضه نویسی 19 صحفه ای برای بوش رئیس جمهور وقت آمریکا نوشتن که بقول آخوند جنتی مداح الهی نامه ای بود که کسی جرأ نوشتن چنین نامه ای را ندارد . یا بر خلاف قانون اساسی شهر وند آمریکائی حمیدمو لا نا را مشاور ویژه ی خود می کند .

مهمتر اینکه پسدار گماشته احمدی نژاد نامه ی تبریک برای رئیس جمهور آمریکا فرستاد که بقول خمینی شیاد جزو همان سران فاسد کاخ سفید می باشد؟بدتر اینکه چرا وزیر آدم ربای امور خارجه منوچهر متکی شب قبل از مذاکره ی هسته ای در با گروه 5+1 در ژنو به آمریکا سفر کرد و با بر خی از مقامات آمریکائی بطور پنهانی دیدار داشت که نتیجه ی این سفر و دیدار با زد و بند های پشت پرده در مذاکرات هسته ای ژنو و وین آشکار شد که اکنون تلاش مذبوانه می شود با تا کتیک یک گام به جلو چند گام به عقب جبران و ماستالی شود .

عجیب اینکه چرا در این مدت لوطی جماران دشمن شناس به خصوص شیطان بزرگو حامی و پشتیبان جدی پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت مدعی اصول گرائی دراین مدت سکوت معنی دار نسبت به این اقدامات دولت نهم و دهم اختیار نموده است؟ ولی در عوض چپ و راست رقیب مغلوب را متهم به خیانت و کودتای مخملین و جاسوسی برای دشمن آمریکا نموده است.بالاخره سرمقاله نویس با آویزان شدن به گفته های متناقض خمینی شیاد خطاب به مدعیان پیروش این چنین پیام داده است که هشیار باشید که فریب بازی گرگ و میش بازی های شیان بزرگ ر نخورید و. زیرا که گرگ توبه ندارد و شیطان در هر لباس و چهره ای که باشد شیطان است .

"بر اين اساس و با توجه به همين مبنا امام خميني همواره تاكيد داشت كه همه قلم ها و زبان ها بايد آمريكا و دشمن اصلي ملت ايران را نشانه بگيرند. اين پير روشن ضمير به ملت گوشزد مي كرد « شيطان شيطان است ; مبادا كه از مكر او غافل شويد.امام رابطه با آمريكا را رابطه گرگ و ميش مي دانستند و معتقد بودند به همان اندازه كه انتظار مهرباني از گرگ داشتن نادرست است انتظار حذف خصلت سلطه طلبي از سردمداران آمريكا داشتن نيز بيهوده است و تا خوي استكباري آمريكا ريشه كن نشود ملتها امكان زندگي سالم همراه با صلح و آرامش را نخواهند يافت آن يار سفر كرده كه همه ما امروز در خط او بودن را افتخاري براي خود مي دانيم به ما توصيه مي كرد مراقب باشيد فريب دولتمردان آمريكا را نخوريد خوي استكباري در وجود سران آمريكا و سياستهاي كاخ سفيد ريشه دوانيده و از آنها جداشدني نيست". اين بيانات و مواضع امام عين واقعيت بود و اكنون نيز با گذشت زمان حقانيت و درستي آن نمايان تر شده است. البته با ناديده گرفتن انبوه تهديدات ـ به معناي تغيير در سياستهاي واشنگتن است و پيشنهاد كننده طرف مقابل نيز لازم است با در پيش گرفتن حسن نيت و بر داشتن گام هاي مثبت به سوي از سرگيري مناسبات گام بردارد! اين افراد مدعي هستند اكنون كه آمريكا ابراز تمايل به مذاكره مي كند بدون فوت وقت و با بالا بردن پرچم سفيد بايد پشت ميز مذاكره قرار گرفت افرادي كه با اين توجيهات ساده لوحانه درباره چنين موضوع مهمي اظهار نظر مي كنند و درصدد تصميم سازي بر مي آيند يا فاقد قدرت تجزيه و تحليل و شناخت ماهيت نظام سلطه هستند و يا با تغافل و چشم پوشي بر واقعيت ها قصد عوامفريبي دارند و با از سرگيري سلطه جوئيهاي آمريكا بر ايران مشكلي ندارند! "

سرمقاله نویس در ادامه برای اینکه ذهن رقیب مذاکره چی با آمریکا را بیشتر باز کرده و حالی اش کرده باشد که ساده لوحانه با موضوع بر خورد می کند . به گشودن بخشی از عملکرد پرونده ی آمریکا در گذشته رجوع نموده و پرداخته و توضیح داده است که باید از تجربه و نتیجه گیری پوست و گوشت ملت ایران نسبت به عملکرد اهداف شیطانی آمریکاآموخت یاد کرده است وتذکر داده است که نیت مثبت به بازی دولتمردان آمریکا علاقمند شدن و آمادگی مذاکره با آمریکا داشتن ناشی از سوء تفاهم ساده پندار ی اینانبه اهداف آمریکا بیش نمی باشد . زیرا که پرونده ی سو ء نیت آمریکا اینگونه است :

" واقعيت اينست كه پرونده مناسبات آمريكا با ايران پرونده اي بسيار سياه و قطور است كه هر گاه هر صفحه اي از آن گشوده مي شود بوي دشمني و سلطه گري از آن به مشام مي رسد . سياستهاي خصمانه و مداخلات دولت آمريكا از 28 مرداد سال 32 تاكنون عليه ملت ايران چيزي نيست كه متوقف شده و يا تغيير جهت داده باشد بلكه در قالب كودتا حمله نظامي تحريكات قومي بلوكه كردن اموال و دارايي ها تحريكات مغرضانه برخوردهاي مزورانه شيطنت در موضوع هسته اي اتهامات پي در پي و بي اساس درباره نقض حقوق بشر و تروريسم تضعيف و محاصره و تحريم عليه جمهوري اسلامي ادامه يافته و اينها تنها گوشه اي از اين پرونده ننگين است . ملت ايران با پوست و گوشت خود به اين نتيجه رسيده كه شيطان و سياستهاي او هميشه شيطاني هستند و از شيطان جز شيطنت نمي توان انتظار داشت . انتظار پديد آمدن تغييرات مثبت در رفتار دولتمردان آمريكايي فقط يك ساده انديشي است . شيطان به لحاظ خبث ذاتي هميشه دشمن است و سردمداران استكبار جهاني به لحاظ نگاه استعماري به كشورها و ملتها هيچگاه نمي توانند در چارچوب عدالت و احترام متقابل گام بردارند. بررسي ماهيت سياستهاي آمريكا عليه ملت ايران نيز نشان مي دهد رفتار آنها با جمهوري اسلامي ايران ناشي از « سوتفاهم » نيست كه به سادگي و با مذاكره در پشت درهاي بسته آنگونه كه برخي تصور مي كنند قابل حل و فصل باشد بلكه ناشي از سونيت شيطاني آنهاست كه فقط با تغيير ماهيت قابل حل است . بر همين اساس هر برگي از پرونده مناسبات آمريكا و ايران كه ورق زده شود مملو از سونيت سلطه جويي و سبعيت آمريكائيهاست و اكنون نيز كه ادعا مي شود سردمداران كاخ سفيد با لحن مسالمت آميزي به صحنه آمده اند و واژه هاي مثبتي را به كار مي گيرند همه بايد بدانند كه اين يك روي سكه است و روي ديگر آن ماهيت سلطه جويانه شيطان بزرگ است كه جاي هيچگونه خوشبيني و گمانه زني مثبت را در ميان ملت ايران باقي نگذاشته است"

در خاتمه اینکه اکنون تاکتیک و ترفند و شگردهای عوامفریبانه و شیادانه 3 دهه گذشته همچون روز قدس و روز 13 آبان روزتهاجم به سفارت آمریکا در تهران که جزو معما و رمز قدرت گیری آخوند ها و پاسداران وبقای ننگینش بوده است نه اینکه دیگر با این ترفند ها مانور تبلیغاتی دادن وعوامفریبی کردن رنگ باخته است ، بلکه این شگرد های لو رفته بر ضد خودش آنگونه تبدیل شده است که منجر به جنگ و نزاع و جدل قدرت میان جناح غالب و مغلوبشده که بشدت ادامه دارد. از سوی دیگر رقابت و تضاد میان باند های ما فیائی وابسته به پاسداران کودتائی هم باقدرت ادامه دارد. برای همین است که سر مقاله نویس درپایان سرمقاله هشدار آمیز خودبه توهم زدگان مذاکره با آمریکاهشدارداده و نتیجه گیری کرده است که اوباما هم هیچ فرقی با سایر رؤسای پیشین آمریکائی ندارد.زیرا که اینان همگی شان جزو مهره های در خدمت مجریان سیاست پردازان پنهان می باشند که می آیند ومی روند. پس نمی بایست با شنيدن چند جمله بظاهر مثبت از این رؤسای موقتی دل به پديد آمدن تغيير در رفتار آمريكا بست. چونکه اینگونه دل بستن اشتباه است . برای اینکه چيزي بيش از يك توهم نيست. در نهایت سر مقاله نویس برای اینکه به توهمات پشت پرده پاسدار گماشته احمدی نژاد رئیس جمهورقلابی پاسداران کودتا گر و لوطی جماران تیر خلاص شلیک کرده باشد . خطاب به این متوهم شدگان مذاکره با آمریکا که خلاف توصیهی خمینی شیاد است تأکید کرده که هر گونه دوستي با شيطان به خودي خود يك انحراف است تا چه رسد به اينكه اين دوستي بر اساس يك توهم باشد!

هوشنگ – بهداد

http://www.jomhourieslami.com/1388/13880812/index.html