گزیده چند خبر 15 آبان ماه سال 88

اسرائیل 'کشتی حامل سلاح' را توقیف کرد

http://www.bbc.co.uk/persian/world/2009/11/091104_an_israel_arm_ship.shtml

پس از فاش شدن نشست هسته ای نمایند گان رژیم فاشیستی مذهبی کود تائی و اسرائیل درپشت درب های بسته در قاهره که با نقش وساطت نخست وزیر استرالیا انجام گرفت . همچنین پس از افشا شدن عقب نشینی تسلیم شدن در نشست مذاکرات هسته ای در ژنو و وین از سوی دولت مدعی اصول گرا که خواهان نا بودی اسرائیل است و پاسدار گماشته احمدی نژاد در سفرهای ماراتونی استانی خود یک ریز بنام ملت حنجره پاره می کرد و تأکید می نمود و خطاب به گروه 5+1 می کرد که سر و سوزنی از حق هسته ای کوتاهی نمی شود و چپ و راست اصرار می کرد که پرونده ی هسته ای از نظر مرم ایران بسته شده است . البته پاسخ و واکنش اینگونه زد و بند های پشت پردهبا آمریکا را معترضین در روز 13 آبان خطاب به اوباما فریاد زدند " اوبا ما او باما ، یا با اوونا، یا با ما "

اما اکنون جالب است که بی بی سی به نقل از اسرائیل گزارش داده است که شیوه ی ادعای حمایت معنوی وخدمات انسانی به حزب الله لبنان و حماس لوطی جماران و پاسداران چگونه می باشد؟ زیرا که اینگونه اقدامات ارسال سلاح های گوناگون برای حزب الله لبنان و حماس ادامه ی همان سیاست صدور تروریسم وارتجاع به برون مرز و دخالت گری درامور داخلی سایر کشور های همسایه و منطقه ازجمله لبنان و فلسطین می باشد . زیراکه رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی بدون اینگونه سیاست هر گز قادر به بقای ننگین خود نمی باشد. برای اینکه عامل اصلی بحران آفرینی و جنگ افروزی در خاور میانه می باشد .به خصوص اینکه تجربه ی برپائی جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان و 22 روزه حماس با اسرائیل در نوار غزه دارد که لوطی جماران و سپاه پاسداران طراحی کردند. زیرا که تلاش مذبوحانه مرتبط به برون رفت بحران پرونده ی هسته ای درشورای امنیت ساز مان ملل و باج گیری هسته ای بود.همچنین مداخله گری تروریستی در عراق و افغانستان و پاکستان ویمن هم بخشی دیگر از عملکردسیاست صدورتروریسم وارتجاع می باشد .

اکنون نیزسفر پاسدار علی لار یجانی انگلیسی و رئیس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم به عراق دربستر ادامه ی همین سیاست صدورتروریسم و ارتجاع و داخله گری و ناامن کردن عراق می باشد . زیرا که نگرانی از دو وحشت عمده در عراق بروخامت داخلی سایه سنگین افکنده است. چونکه اوضاع بحرانی و خطیر داخلی آنگونه شده که دامنه ی اعتراضات مردم ناراضی همچنان گسترش دارد طوریکه از هر فرصت و یا روزنه ای برای مردم پیش می آید سریع وارد صحنه شده و دست به تظاهرات ضد حکومتی می زنند. بنابراین دو خطر عمده در عراق یکی حضور مجاهدین در اشرف است که تبدیل به کانون تولید انگیزه ی مقاومت و ایستادگی جوانان نا راضی درداخل ایران شده است که پاسدار انگلیسی لاریجانی برای فرار از مسئولیت وپوشش بی عرضگی خود در ناتوانی به پاسخ مطالبات مردم ایران وقادر به کنترل نبودن ورود سر زده ی پاسدار گماشته احمدی نژاد به بازار مکاره که بلافاصله پشت میکروفن قرارگرفت و دست به عربده کشی و تهدید کردن وکیل الدوله ها نمود که چرا پیرامون لایحه یارانه نق زده و کم لطفی کرده اند؟ در عوض از مقامات دست نشانده ی عراقی تقاضای اخراج مجاهدین از عراق را کرده است. اما ترس و نگرانی بزرگتر ناشی از شکست انتخابات پارلمانی آتی در عراق می باشد که تکرار شکست انتخابات شورای استانی دراین انتخابات پارلمانی عراق یعنی بهدر رفتن سرمایه گذاری پس ازاشغال نظامی عراق دراین کشور است . مهمتر اینکه از دست کانون اصلی صدورتروریسم و بنیاد گرائی به خاورمیانه وچانه زنی و باج گیری در مذاکرات هسته ای از آمریکا نیز می باشد .بهرحال گزارش خدمات انسانی و معنوی به حزب الله لبنان از سوی ارگان فاشیستی مذهبی کودتائی چنین است:

اسرائیل می گوید یک فروند کشتی باری حامل سلاح را در دریای مدیترانه توقیف کرده است.یک سخنگوی ارتش اسرائیل گفته است که این کشتی که پرچم آنتیگوا (مهم ترین جزیره کشور آنتیگوا و باربودا) را داشت، شبانه در یکصد و شصت کیلومتری ساحل اسرائیل توقیف شده است.این کشتی محموله خود را کالاهای تجاری اعلام کرده بود.بازرسی های اولیه نشان داد که بار کشتی مهمات بوده است. این کشتی برای بازرسی های بیشتر توسط نیروهای اسرائیلی به بندر اسدود برده شد.گزارش های رسانه های اسرائیل به نقل از منابع دفاعی این کشور حاکی از آن است که در میان سلاح های کشتی، موشک های ضد تانک دیده می شود و این احتمال مطرح می شود که شاید مقصد نهایی کشتی، سوریه و یا حزب الله لبنان بوده باشد.این منابع که نامی از آنها برده نشده گفته اند که احتمالا این سلاح ها از ایران ارسال شده اند.اهود باراک، وزیر دفاع اسرائیل در بیانیه ای گفت که این سلاح ها به "منطقه ای تروریستی در شمال" فرستاده می شد.بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل نیز به ارتش، نیروی دریایی و نیروهای امنیتی برای توقیف این کشتی تبریک گفته و آن را عملیات موفقی برای جلوگیری از قرار دادن سلاح در دست کسانی دانست که به گفته او می خواهند شهرهای اسرائیلی را هدف قرار دهند.از زمان پایان یافتن عملیات نظامی اسرائیل در غزه، این کشور در دریای مدیترانه و در یای سرخ در عملیات متعددی به بازرسی کشتی ها برای یافتن سلاح پرداخته است.اسرائیل می خواهد مانع از ارسال سلاح برای حماس در مناطق فلسطینی و حزب الله در لبنان شود.در ماه فوریه سال جاری یک کشتی که پرچم قبرس را داشت و "سلاح" حمل می کرد در قبرس توقیف شد. اسرائیل در آن زمان گفت که این سلاح ها از سوی ایران برای حماس در نوار غزه ارسال شده بود اما ایران این ادعاها را رد کرد.در سال 2002، نیروی دریایی اسرائیل کشتی کارین-آ را که حامل پنجاه تن سلاح بود توقیف کرد. گفته شد که این سلاح ها قرار بود به غزه فرستاده شود

. هواداران احمدی نژاد حتی علیه برادر اصولگرای خود شعار دادند

سئوال است وقتی که لوطی جماران برای مشروعیت دادن به رژیم نا مشروع و ضد مردمی فاشیستی مذهبی کودتائی ادعای 85% شرکت مردم در نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خرداد می کند و بیشتر مدعی شد و سخن از 40 میلیون رأی نمود که 25 میلیون سهم پاسدار گماشته احمدی نژاد بوده است . چگونه این ادعای کمدی را می توان پذیرفت جائیکه در خیابان های شهر های ایران در روز 13 آبان تبدیل به مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای شد و فریاد زده می شد رهبر حمایت می کند پاسدار جنایت می کند یا بالعکس .همچنین تصاویر لوطی جماران و عنترش گماشته احمدی نژاد پائین کشیده و لگد کوب می گردد . از طرف دیگر دامنه ی تضاد و اختلافات میان باندهای مافیائی کودتائی حاکم آنگونه گسترش یافته و علنی شده است که اکنون دست هم دیگر را رو می کنند و ماهیت همدیگر را فاش می نمایند . یعنی اینکه مرگ بر منافق نثار هم می کنند . آیا این رژیم کودتائی که در بن بست قرار گرفته و در بحران های داخلی و خارجی غوطه ور شده است که طبق صحنه های مخابره شده تهاجم وحشیانه ی سرکوبگران بسیجی و انتظامی و پاسداری به دختران و پسران جوان در خیابان های تهران روز 13 آبان کردند که به حساب روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نا میده شده است می تواند مشروع و مردمی باشد؟ این یک نمونه بر خورد با رئیس کمیسیون پژوهش های استراتژیک بازار مکاره یا مجلس کدی و دکری و انتصابی هشم احمد توکلی است که گزارش آن چنین است :

شفاف : در حالیکه بسیاری از شخصیت های معتدل جریان اصولگرا معتقدند باید فضای انتخابات را با منطق و استدلال و به دور از هیجان و احساس مدیریت کرد ، برخی گزارش ها حکایت از استفاده ناصحیح و غیر اخلاقی برخی مدعیان حمایت از دولت از این فضا دارد .به گزارش منابع خبری احمد توکلی نماینده مجلس امروز حین حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان مورد فحاشی قرار گرفت .به گزارش خبرآنلاین احمد توکلی نماینده مجلس امروز حین حضور در راهپیمایی روز سیزده آبان مورد فحاشی قرار گرفت . وی در حال حرکت در مسیر راهپیمایی - محدوده لانه جاسوسی آمریکا - بود که مرد میانسالی در حالی که ناسزا می گفت به توکلی نزدیک شد که با واکنش محافظ همراه این نماینده مواجه شد . در همین حال حدود ده نفر پشت سر احمدتوکلی راه افتاده و شعارهایی را علیه وی سردادند . این عده در حمایت از محمود احمدی نژاد ، شعار می‌دادند : مرگ بر منافق ؛ احمدی احمدی حمایتت می‌کنیم .این رفتار ، با لبخند توکلی همراه شد .این در حالی است که احمد توکلی از جمله نمایندگان اصولگرای منتقد دولت است که همواره از مدافعان نظام و انقلاب بوده است .یک کارشناس مسائل سیاسی در این زمینه به خبرنگار شفاف گفت : توکلی هر چند انتقاداتی به سیاست های انتقادی دولت دارد ، اما به هر حال حامیان دولت باید به این نکته توجه کنند که اگر بنا باشد هر منتقد اقتصادی دولت را منافق معرفی کنند و علیه او شعار دهند هیچ کس از انقلابیون اولیه باقی نمی ماند .

در کمتر از ١٥٠ روز در ایران ١٠٠ روزنامه‌نگار بازداشت شده‌اند

اینهم یک گزارش اعتراضی مستند اثباتی دیگر که مبنی بر صحت ماهیت فاشیستی و استبدادی و سر کوبگر و سانسورچی بودن رژیم کودتائی است که بطور عریان نا مشروع وضد مردمی و دشمن آزادی و بیان و قلم و خبر رسانی بودنش به نمایش گذاشته شده است .

گزارشگران بدون مرز بار دیگر نگرانی خود را از وضعیت آزادی مطبوعات و روزنامه‌نگاران بازداشت شده در ایران اعلام می‌کند

اعترافات دستگیرشدگان ۱۳ آبان به دست ایرنا رسید!

اینگونه اعترافات قابل پش بینی بود . زیرا که در یادداشت روز 12 ورق پاره ی کیهان بقلم سرباز جو حسین شریعتمداری به عنوان کشف اطلاعات سری از درون جبهه ی رقیب مغلوب دوم خردادی ها یا نبش سبززمینه سازی اینگونه این صحنه ها رافاش کرد وگفت طبق خبرواصله قرار است که حامیان سبز در کوچه های فرعی دست به اقدامات تروریستی و تخریب و آشوب بزنند . یعنی اینکه سر نخ طراحی اینگونه سناریو سازی اعتراف گیری ها را لو داد که کجاست؟

کلمه:خبرگزاری دولتی جمهوری اسلامی (ایرنا) در گزارشی که روز گذشته بر روی خروجی سایت خود منتشر کرد، نوشت: یکی از دستگیرشدگان تحرکات آشوبگران گفت: برای اجرای برنامه‌های تحریک آمیز و مظلوم نمایانه ۱۵ روز تمرین کردیم.وی که پیش از ظهر امروز -چهارشنبه- در جریان حمله عده‌ای اوباش به چند مغازه در خیابان قائم مقام فراهانی تهران از سوی نیروی انتظامی دستگیر شد، با اعلام این که برای تامین نیاز مالی یکی از اعضای خانواده‌اش به همکاری با گروه موسوم به “قمسا” (قرار ما سیزده آبان) تن داد، به گرفتن ۲۰۰ هزار تومان بابت مشارکت در اغتشاش روز سیزده آبان اعتراف کرد و گفت: ماموریت داشت در تخریب اموال عمومی و اماکن تجاری خصوصی در خیابان شهید مفتح شرکت داده باشد، اما به علت ازدحام جمعیت در میدان هفت تیر مجبور شد در خیابان قائم مقام به اوباشگری بپردازد.وی که خود را رامین معرفی می‌کرد، همچنین اظهار داشت: آنها ۱۵ روز ما را تمرین دادند که چگونه در خیابان با دو گروه سبز و بسیجی تقسیم و با هم درگیر شویم تا مردم و عابران را تحریک کنیم.این عنصر فریب خورده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا می‌داند سیزده آبان چه روزی است، گفت: فکر می‌کنم چهارشنبه است!

انتقال 30 تن از زنان بازداشت‌شده اعتراضات ديروز به بند متادون

برای تکمیل کردن پروده سیاه و جنایتآمیز صحنه ی وحشیانه مخابره شده از سوی شبکه های ما هواره ای خبر رسانی جهانی که چگونه دختران در خیابان های تهران در روز 13 آبا ن مورد ضرب و شتم سرکوبگران حامی کودتا گران واقع می شدند . اکنون نیز گزارش تکمیلی نشان بر واقعیت انکار نا پذیر می دهد که ماهیت ضد بشری و زن ستیز رژیم قرون وسطائی فاشیستی مذهبی کودتائی چگونه می باشد ؟ زیرا که گفته می شود دختران و زنان دستگیر شده ی معترض 13 آبان را به بند معتادین یا قربانیان مضاعف دست پروردگان رژیم کودتائی منتقل شده اند .

30 تن از زنان بازداشت‌شده در تجمع‌هاي اعتراضي روز 13 آبان، به بند متادون زندان اوين انتقال يافته‌اند.به گزارش هرانا به نقل از کمیته گزارشگران حقوق بشر ، روز گذشته و در جريان تظاهرات گسترده مردم تهران، شمار زيادي از افراد شركت‌كننده در اين تجمع دستگير شده و به زندان اوين منتقل شدند. طبق اخبار رسيده بازداشت‌شدگان براساس نهاد بازداشت كننده و نوع اتهام به بندهاي مختلف زندان اوين انتقال يافته‌اند. تعدادي از اين افراد نيز روز گذشته به بندهاي امنيتي منتقل شدند.بند متادون،كه پيش از اين براي زندانيان معتاد استفاده مي‌شده است، در جريان اعتراضات گسترده مردمي در تهران پس از انتخابات، به محل نگهداري بازداشت‌شدگان اعتراض‌هاي خياباني مبدل شده است. اين سالن، بصورت يك سوئيت در بند زنان زندان اوين واقع شده است و زندانيان نگه‌داري شده در اين بند با ديگر زندانيان هيچ‌گونه ارتباطي نداشته و در حالت قرنطينه به سر مي‌برند.پيش‌تر نيز تعدادي از فعالان سياسي بازداشت‌شده، مدتي را در اين بند نگهداري شدند.