تو اگر بیل زنی اول باغچه ی خانه ی خودت را بیل بزن "

ادعای مضحک یا در حقیقت طنز یاوه گویانه ای که بچه آخوند پاسدار علی لاریجانی انگلیسی در سفر اخیر خود به عراق کرده که نوعی هذیان گوئی حوزوی – پاسداری می باشد که گزارش آن را خبر گزاری پاسداری قضائی فارس بازتاب داده است . می بایست خطاب به این مهره ی انگلیسی پاسدار علی لاریجانی گفت که تو اگر بیل زنی اول باغچه ی خانه ی خودت را بیل بزن.چونکه تو اگر چنانچه توان و عرضه دفاع کردن از دمکراسی در عراق را داری ، سئوال است که پس برای چه تو نمی توانی حتی بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مو سوم به مجلس هشتم را کنترل کنی تا که جایگاهش کمتر از ارزش توآلت عمومی مساجد نشود که وقتی کسی برای رفع حاجت می خواهد وارد شود یک اهم می کند تا مطئمن شود کسی در آن نیست تا مجوز ورود داشته باشد تا که پاسدارگماشته ی احمدی نژاد رئیس جمهور قلابی و تقلبی و نا مشروع نتواند سر زده وارد بازارمکاره شود و پشت میکروفنقرارگیرد و برای غلامکان حلقه بر گوش و وکیل الدوله ها خط و نشان نکشد و تهدید نکند و نگوید هر زمان که وی بخواهد می تواند وارد این بازار مکاره شود و بی خیال این مثل شود که گفته می شود سر زده وارد نشو میکده مسجد نیست . اکنون در روزی که درسراسر ایران یکپارچه فریاد های مرگ بر دیکتاتورو خامنه ای و احمدی نژاد است.خامنه ا ی قاتله ، ولایتش باطله ویا اینکه فریاد زده می شود. زندانی سیاسی آزاد باید گردد. سفارت روسیه ، لانه ی جاسوسیه ، سپاه جنایت می کند رهبر حمایت می کند. که یاد آور شعار بر گردان شده ی دوران انقلاب خطاب به شاه و ارتش می باشد.

از سوی دیگر شیوه ی بر خورد تهاجم کنند گان نیروهای سر کوبگر و مزدور با دختران و جوانان ناراضی و خشمگین در روز 13 آبان آنگونه ضد انسانی می باشد که خود یک سند محرز جنایت علیه ی بشریت می باشد. بعلاوه در شرایطی که موسوی و خاتمی جرأت نکردند درتظاهرات13 آبان حضور داشته باشند. چونکه گفته می شود در حصر خانگی بودند . اما کروبی که وارد صحنه شد . با گاز اشک آور خودش و محافظانش استقبال ومورد تهاجم واقع شدند . طوریکه محافظ شان مجروح و خودش بر زمین می افتد که مجبور به ترک صحنه می شود. ولی چماقداران بسیجی و با توم بر دستان نیروی انتظامی به خودرویش حمله می کنند. همینطور حبییب الله پیمان رهبر جنبش مسلمان مبارز نیز باهمسرش مورد تهاجم وحشیانه چماقداران قرارمی گیرند و عینک پیمان شکسته می شود که نمونه ای کوچک از دمکراسی حاکم بر ایران و وعده ی صدورش به مردم عراق از سوی پاسدار انگلیسی علی لاریجانی می باشد . همچنین در این شرایط غلامعلی حداد عادل هم منقلی لوطی جماران وپدرزن فرزند و ولیعهد و جانشینش می باشد به عنوان سخنران اجتماع گرد آوری شده در جلوی سفارت سابق آمریکا در تهران فرستاده می شود تا برای دانش آموزانی سخنرانی ضد آمریکائی کند که با اجبار از طریق اتوبوس های شرکت واحد از دبیرستان های تهران جمع آوری و به این معرکه بازار کشانیده شده بودند تاکه اینان همان نقش سیاهی لشکر در جلوی سفارت سابق آمریکا را اجرا کنند که یکبار مصرفان بسیجی اوایل جنگ خانمان بر انداز ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق در جبهه های جنگ و میادین مین گذاری شده بر عهده ی خود داشتند.

بنا براین غلامعلی حداد عادل نماینده ی لوطی جماران و پاسدار گماشته احمدی نژاد در خاک ریز جبهه ی جنگ با شیطان بزرگ آمریکا درتهران در پناه و سنگر و محاصره شده ی دیوار گوشتی گله های اطلاعاتی – امنیتی – نظامی – پاسداری – بسیجی روضه ی تکراری و کپی شده ی روز قبل لوطی جماران در جمع دانش آموزان رابه خواند و تکرار نماید که با سیاهکاری گفت که گول لبخند مقامات آمریکائی را نخورید. درصورتی که در پشت پرده نماینده ی هیئت هسته ای رژیم کودتائی پاسداری در قا هره با نماینده اسرائیل پای میز مذاکره می نشیند . بعلاوه در مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 در ژنو و وین با شکر سرخ خوری زیاد سیاست تسلیم و عقب نشینی دنبال می شود ولی در در این معرکه گردانی گزارشگر خبر گزاری پاسداری – قضائی فارش چنین تیتر زده است :

"در قطعنامه پاياني مراسم روز ملي مبارزه با استكبارجهاني تاكيد شد؛ 13 آبان نماد فرياد و نفرت فراگير ايرانيان عليه شيطان بزرگ استخبرگزاري فارس: شركت‌كنندگان در مراسم روزملي مبارزه با استكبار جهاني طي قطعنامه‌اي اعلام كردند: ما دانش‌آموزان و دانشجويان و دانشگاهيان شركت كننده در تظاهرات روز ملّي مبارزه با استكبار جهاني، 13 آبان ماه را نماد فرياد و نفرت فراگير ايرانيان عليه شيطان بزرگ و سياست‌هاي استكباري آمريكاي جهانخوار و سلطه‌گر مي‌دانيم"

البته اینگونه زد و بند های پشت پرده ازدید تیز بین مردم آگاه و مبارز و آزادیخواه ایران پنهان نمی ماند . زیرا که همانگونه که در تظاهرات ضد حکومتی روز قدس فریاد می زدند اسرائیل ، احمدی نژاد پیوندتان مبارک . در روز تظاهرات ضد حکومتی 13 آبان هم گفته می شود که معترضین هم خطاب به اوباما فریاد زدند با اونائی یا با ما. همینطور فریاد زدند آمریکا ، احمدی نژاد، پیوند تان مبارک . جالب است که خبر گزاری پاسداری – قضائی فارس از یک طرف به نقل گزارشگرريانووستي چنین گزارش داد:

"تهران شاهد تظاهرات چندين هزار نفري ضد آمريكايي بودخبرگزاري فارس: در پي بازتاب گسترده راهپيمايي باشكوه روز 13 آبان در رسانه‌هاي خارجي خبرگزاري "ريانووستي " روسيه نيز نوشت چندين هزار تن از مردم تهران با تجمع در مقابل سفارت سابق آمريكا شعارهاي ضد آمريكايي و ضدصهيونيستي سر دادند"

اما همین خبر گزاری پاسداری و قضائی فارس از سوی دیگر اینگونه مدعی شد"

"راهپيمايي 13 آبان با حضور صدها هزار تهراني برگزار شد.خبرگزاري فارس: ميزان حضور گسترده مردم در مراسم روز ملي مبارزه با استكبار جهاني در برابر لانه جاسوسي چندين برابر سال‌هاي گذشته ارزيابي مي‌شود،گروه‌هاي دانشجويي،‌دانش‌آموزي و اقشار مختلف مردم در دسته‌هاي جداگانه همچنان به درياي مواج مردمي مي‌پيوندند"

حال تصور کنید که چگونه گزارشگر خبر گزاری پاسداران بند را آب داده که لو داده در سال های گذشته چه تعداد شرکت کننده در نمایش خیمه شب بازی روز 13 آبان علیه ی آمریکا بوده است که امسال با چندین برابر شدن هزاران نفر شده است آنهم در پایتخت تهران بزرگ که بیش از 10 میلیون جمعیت دارد که یک صدآن حد اقل صد هزار نفر می شود .بنابراین اعتراف بطور عریان زیرآب 85%پشتوانه ی مردمی رژیم کودتائی پاسداری زده شده است که لوطی جماران مدعی اش شده است.همچنین نامشروع بودنش بوضوح به نمایش گذاشته شده است . اما اکنون در این شرایط فقط می بایست دریدگی و وقاحت بچه آخوندی همچون پاسدار انگلیسی علی لاریجانی مأمور را داشت تا که در این شرایط وخیم و بحرانی به عراق سفر کند که نوعی همسوئی مشترک با سازمان نجات است که تعدادی از اعضای خانواده های مجاهدین مقیم اشرف را به درب ورودی اشرف برای خوراک تبلیغاتی علیه ی مجاهدین گسیل کرده بود که اکنون پاسدار انگلیسی علی لاریجانی مکمل آن بهبغداد سفر کرد تا در ملاقات همتای عراقی اش ضمن در خواست و تأکید برای اخراج مجاهدین اشرف، جوک بیمزه و نیشدار با توهین کردن به فهم و شعور مردم آگاه عراق چنین مدعی شود:

" لاريجاني: ايران با قدرت از دموكراسي در عراق حمايت مي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس مجلس شوراي اسلامي ايران كه امروز وارد عراق شد در ديدار با همتاي عراقي خود اعلام كرد كه ايران با قدرت و جديت از روند دموكراسي در عراق حمايت مي‌كند"

البته نیاز به بیان و تشریح ندارد که منظور از حمایت دمکراسی باقدرت در عراق چیست ؟چونکه حد اقل در چندماهه گذشته دو مورد بمب گذاری و اقدامات انفجاری و تروریستی بسیار سنگینکه تلفات جانی و خسارات مالی بسیار بالا بهمراه داشت در منطقه ی سبزو مکان های دولتی بغداد انجام شد که حال این پاسدارانگلیسی علی لاریجانی از موضع فرار به جلو وبا پاک کردن صورت مسئله برای سفید سازی پرونده سیاه و کثیف سیاست ناامن و بی ثبات کردن عراق که اززمان اشغال نظامی عراق دنبال شده است با عجله و در شرایط بس بحرانی و خطری داخلی دست به اینگونه سفربه بغدادزده است تا ضمن اثبات دخالت گری در امور داخلی عراق حیات خلوط شده برای لوطی جماران و پاسداران کود تا گر که مسئول مستقیم اقدامات تروریستی و خرابکاری و آشوبگری در عراق بوده اند وحشت سران رژیم فاشیستی مذهبی کودتائی از حضور مجاهدین مقیم اشرف را نیز به نمایش گذارد . صد البته که وحشت بزر گتر نگرانی عمیق از شکست محرز انتخابات آتی پارلمانی عراق در ژانویه می باشد که موجب شده است که اینگونه سر اسیمه و با دستپاچگی این پاسدار انگلیسی به عراق سفر کند تا پیام دستور امری لوطی جمارانبرای خواست اخراج مجاهدین از اشرف را منتقل کند . به خصوص اینکه پس از تشکیل ائتلاف جبهه ی جدید شخصیت و تشکل های گوناگون سیاسی وملی و پارلمانی عراقی تشکیل شده است که شکست باند مافیائی دست نشانده و نفوذی رژیم فاشیستی مذهبی و کود تائی پاسداری درانتخابات پار لمانی عراق راقطعی کرده است . البته مشخص و قابل تصور است که با این شکست پارلمانی در عراق رژیم کودتائی همه ی سرمایه گذاری هایش پس ازاشغال عراق را از دست خواهد داد.

بنابراین در شرایطی که کودتا گران در بن بست فرو رفته و غوطه ور بحران های داخلی و خارجی می باشند..به ویژه اینکه بحران هسته ای شکاف عمیق تری درون باند های مافیائی حاکم به وجود آورده است از طرف دیگر دو نهاد مدعی اصول گرائی دولت نا مشروع دولت نامشروع دهم و مجلس بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی هشتم هم رو در روی هم دیگر قرار گرفته اند . جامعه هم که جای خود دارد که در چه شرایط انفجاری و خطیری سر می برد . زیرا که حضور پررنگ نا راضیان در روزگذشه ی 13 آبان و شعار و فریادهای سر داده شان بطورشفاف برای هر ناظر بیطرفی اثبات می کند که ضریب خشم و تنفر مردم وعمق آن نسبت به حاکمان کودتا گر چه میزان می باشد ؟ به ویژه اینکه حضور ناراضیان پس از تهدید های شداد و غلاظ قبل از فرا رسیدن روز 13 آبان و ضرب و شتم پس از حضورشان انجام گرفت که نا مشروع و بی آینده بودن رژیم کودتا گران ضد مردمی را نمایان و عریان کرده است .

در خاتمه اینکه رژیم برای برون رفت از بحران موقتی و مقطعی دست بهر گونه تلاش مذبوحانه ای خوا هد زد . به خصوص در زمینه ی صدور بحران و تروریسم و ارتجاع به برون مرز با دخالت گری در امور داخلی سایر کشور ها دست به اقدامات تروریستی و ناامن سازی و بحران آفرینی و جنگ افروزی خواهد زد که از عراق تا افغانستان و پاکستان ویمن و لبنان و فلسطین و مصر را در بر خواهد گرفت .پس موضوع جدیدی نیست که چرا سران رژیم کودتائی و نامشروع می بایست لحظه ای از توطئه گری و جنایت علیه ی دشمن اصلی و خستگی و تسلیم نا پذیرش مجادین به ویژه مجاهدین اشرف غافل نشوند و دست بهر اقدام جنایت آمیز و ضد بشری که می توانند علیه شان بزنند . اما در این شرایط غرب که ناظر رخدادهای پی در پی در ایران است که پژواک اعتراضی مرگ بر دیکتاتورهرروز رساتررا در خیابان های شهر های ایران را بعینه می شنود. می بایست به سیاست کثیف مذاکره ی تجارت نفت وخون و پایمال کردن حقوق بشر در ایران پایان دهد و وزارت امور خارجه ی آمریکا نیز باید بدون درنگ نام سازمان مجادین را از لیست سیاه گروه و ساز مان های تروریستی خارج کند و بطور مشترک از مبارزه ی مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک حمایت نمایند تا که آزادی و دمکراسی به ایران و صلح وثبات سیاسی در منطقه حاکم شود. مهمتر اینکه تهدید اتمی صلح جهانی نیز بر طرف شود.

هوشنگ – بهداد

14 آبان ماه سال 1388