گزارشات پیرامون 13 آبان در ورق پاره کیهان مورخ 12 آبان 1388

ستيز دانشگاه با استكبار، پس از 30سال...

http://www.kayhannews.ir/880812/3.htm#other302


وقتی که جراحی کنندگان اندام و جسم دگر اندیشان و مخالفان و منتقدان و خراطی کنندگان تفکر و اندیشه و دشمنان آزادی بیان و دمکراسی در زندان و سیاه چال ها و ممیز گران و بازجویان مدافع فرهنگ سانسور و خفقان و تفتیش گران تفکر و اندیشه روایت گر تاریخ می شوند و با هنر بی هنری تحریف گری و کتمان نمائی و وارونه گوئی کردن ها بیان علت ها را قیچی می کنند تا که بتوانند مانور تبلیغاتی معلول گرائی در راستای اهداف تر سیم شده با مداحی و روضه گری ومعرکه گردانی نمایند . مشخص است که حاصل این معجون در هم تنیده شده ی آغشته به ارتجاع و خرافات و عوامفریبی و دین فروشی چیزی بهتر ازاین نمی شود که ورق پاره ی کیهان آنگونه پیرامون 13 آبان گزارش تهیه و باز تاب داده است که همه چیز فقط توی کیسه ی آخوند شیاد خمینی و جانشین وپیروانش ریخته شده است. در صورتیکه در 13 آبان سال 43 که خمینی بعنوان تبعید با سرهنگ ساواک شاه تا استانبول همراهی شد تا با فرزندش مصطفی از آنجا به نجف برود. در شرایطی بود که زندانیان سیاسی حتی بر خی از روحانیون در زندان ساواک زیر شکنجه و بازجوئی بودند . همانگونه 13 آبان سال 57 هم پیوند جنبش دانش آموزی با دانشجویان در دانشگاه تهران بود که از هوا با هلیکوپتر برگبار بسته و خونین شد که پخش صحنه های این اقدام جنایتکارانه از شبکه ی تلویزیونی خبری که کارکنانش درحال اعتصاب بودند موجب تیر خلاص زدن به بقای سلطنت شاه شد. همچنین هیچگونه نقش و حضوری از آخوندهای فرصت طلب و میوه چین در آن روز و آن صحنه نبود.

اما روز 13 آبان سال 58 هم اکنون بدون ابهام ثابت شده است که در راستای چه اهداف شومی طراحی شد . زیرا که هدف سقوط دولت موقت مهندس بازرگان و حذف رقبا و فعالان سیاسی مخالف از صحنه و خزیدن آخوند ها و پاسداران بقدرت و در نهایت ختم شدن به کودتای پاسداری در 22 خرداد و قبضه کردن کا مل قدرت و تسلط بر منابع و ذخای ثروت بوده است . بهمین دلیل است که مردم آگاه نا راضی شده این روز تلاش می کنند روز 13 آبان و هرروز مشابه دیگری همچون روز قدس و 16 آذر و 22 بهمن که موجب مانور تبلیغاتی ومعرکه گیری و عوامفریبی حاکمان می باشد علیه اش سریع وارد صحنه ی اعتراضی شوند و تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی با فریاد مرگ با دیکتاتور و خامنه ای کنند . یعنی عمود خیمه ی نظام یا کل آن را مورد چالش خود قرار دهند . بهر حال سرویس سیاسی ورق پاره ی کیهان مورخ 12 آبان و محور 13 آبان با شعارهای تاکتیکی چاشنی شده یک روز قبل از 13 آبان وارد میدان شده وبا جیغ بنفش کشیدن علیه ی آمریکا و رقیب مغلوب دوم خردادی ها و معترضین فریاد زن مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و استبداد، به دفاع کردن از خمینی شیاد و پیروانش برخاسته است و اینگونه با استفاده ی ابزاری تبلیغاتی همچون دین از نام خمینی کردن چنین گزارشی را تهیه و باز تاب داده است تا پاسخی به بیانیه موسوی داده باشد :

اما چند لینک ضمیمه شده هم گزارش های تهیه شده که از موضع ضد آمریکائی و علیه سران رقیب مغلوب موسوم به جنبش سبز تهیه و تنظیم شده است مرتبط به تظاهرات فردا یعنی 13 آبان می باشد که عمق جنگ قدرت و ثروت و تضاد و اختلافات ناشی از علنی شدن نا مشروع بودن رژیم پاسداری کودتائی می باشد که با دروغ آشکار لوطی جماران مدعی شد که در نمایش خیمه شب بازی کودتائی تقلباتی 22 خرداد 85% مردم ایران پاسخ مثبت به لبیک وی گفتند و در حمایت خود از رژیم فاشیستی مذهبی و ضد مردمی با 40 میلیون خود رأی دادند و بلی گفتند که 25 میلیونش نیز سهم پاسدار گماشته احمدی نژاد شد که اکنون حاصل آن تقلبات و دروغ ها واکنش های اعتراضی مردم ناراضی است که فریاد گویان مرگ بر دیکتا تور و خامنه ای و احمدی نژاد در هر حضور و تظاهرات از جمله 13 آبان است و ادامه ی این نزاع میان غالب و مغلوب و چالش مردم با نظام منجر به تنظیم کردن اینگونه گزارشات خبری مکمل یادداشت روز و پیام های ساختگی و جعلی ستون گفت و شنود در ورق پاره ی کیهان شده است:

گزارش اختصاصي كيهان از منامه : ارلي: با تحريم ايران از موسوي و خاتمي حمايت مي كنيم

http://www.kayhannews.ir/880812/2.htm#other203

فقط مانده بود آقاي LURE SD (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880812/2.htm#other210

شجره نامه انگليسي- آمريكايي براي گاندي!! (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/880812/2.htm#other209

كيهان و خوانندگان

http://www.kayhannews.ir/880812/2.HTM#other201