گزیده خبر های 16 اسفند – 88 قسمت - 2

انتخابات پارلماني عراق آغاز شدخبرگزاري فارس: ساعاتي پيش انتخابات پارلماني عراق در ميان موجي از حملات بمب‌گذاري در سراسر اين كشور آغاز شد.

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812160075

همانگونه که قابل پیش بینی بود که حاکمان تهران و پاسداران و سپاه قدس به خصوص قاسم سلیمانی و احمد چلبی و نخست وزیر نوری المالکی پاپت حاکمان تهران دست به اقدامات تروریستی و ناامن سازی و آشوب در عراق خواهند زد تا که بتوانند شرایط تقلبات گسترده به نفع حامیان حاکمان تهران برنده شود. بنابراین اکنون خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس از موضع فرار به جلو برای رد گم کردن اقدامات تروریستی حامیان نفوذی حاکمان تهران به تهدید اعضای القاعده نسبت داده شده است.

همزمان با برگزاري انتخابات در عراق.پليس بصره 6 فرد تحت تعقيب را دستگير كرد.خبرگزاري فارس: پليس بصره همزمان با برگزاري انتخابات در عراق، موفق به دستگيري 6 فرد تحت تعقيب و خنثي كردن سه بمب در مناطق مختلف اين استان شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812160177

این خبر مهم مرتبط با خبر قبلی می باشد . زیرا که عوامل نفوذ ی رژیم پاسداری کودتائی که هم دست در ترور و ربون صدهانفر از وابستگان اهل تسنن یا امنیتی و نظامی عراق را در چند روز گذشته ترور کرده اند . چون این خبر دستگیری ر ا خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس گزارش کرده است می بایست دستگیری زیر سر عوامل نفوذی رژیم لوطی جماران خامنه ای و پاسداران کودتا گر باشد.

جعفري دولت آبادي در جمع خبرنگاران:كيفر خواست 250 نفر از دستگير شدگان روز عاشورا صادر شده است .خبرگزاري فارس: دادستان تهران گفت: حدود 250 فقره از پرونده‌هاي روز عاشورا منجر به صدور كيفر خواست شده و كساني كه تحقيقات پرونده آنها تكميل شده و دلايل براي اتهام آنها كم باشد موجبات آزادي آنها به تدريج فراهم مي‌شود

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8812160420

داشته باشید که چه تعداد بازداشت شدند که برای این تعداد کیفر خواست صادر شده است؟ چه عاقبت شومی انقلاب بهمن 57 پیدار نموده و چگونه به منحرف شده است که نه تبدیل به ضد اهداف و آرمان مردمانی شده است که علیه ی انقلاب علیه ی شاه مبارزه کردند؟ زیرا که اکنون پیروان همان انقلابیونی سال 57 در بند کشیده می شوند وهدیه سلگرد انقلاب را با ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعتراف و توبه و کیفر خواست و محکوم شدن داده می شود.

طنز> این خانم را زودتر ثبت کنید!

http://www.fararu.com/vdcay0ny.49nuy15kk4.html

طنز سیاسی هفته از نظر علی لاریجانی

این پاسدار انگلیسی رئیس بازار مکاره دکوری و کمدی و انتصابی هشتم خودش را به نادانی زده است که گویا وی نمی داند که مبتکرا ینگونه طنز های سیاسی حاکمان تهران می باشند که خیلی وقت است در ایران آن را به شیوه های گوناگون در مورد خبر نگاران خارجی اجرا کرده اند و از این شیوه بعنوان گروگان گیری و زد و بند پشت پرده استفاده کرده است .

رئیس مجلس شورای اسلامی اقدام دولت ایتالیا در دستگیری خبرنگار ایرانی را طنز سیاسی هفته خواند‏.علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی امروز یکشنبه گفت: در قیل و قال سیاسی در ‏صحنه بین المللی، ‌نقشه کودکانه دولت ایتالیا در دستگیری خبرنگار صدا و سیما‌ آن هم با چنین صحنه پردازی ‏ساده لوحانه، اذهان همگان را به طنز سیاسی هفته متمرکز کرد. لاریجانی این اقدام دولت ایتالیا را کودکانه دانست و گفت: ‌باید اذعان کرد که ایتالیا با حیثیت ‏سیاسی و امنیتی خود بازی کرد و هیچ کس را با این ترفندهای بسیط نمی توانند متقاعد کنند و باید پاسخگوی ‏برخورد دون شان با یک خبرنگار حرفه ای باشند‏

گلایه همسر و فرزندان وزیر بازرگانی از گرانی

http://www.fararu.com/vdceef8e.jh8wvi9bbj.html

حتی پاسدار علی لاریجانی نمی داند که نه طنز سیاسی ، بلکه طنز تجاری و بازرگانی را وزیر بازرگانی نه بطور طنز بلکه از طریق گفتگوی تلویزیونی و بیان اعتراف به واقعیت را بیان کرده است. جالب است که مهر گرانی را وزیر بازرگانی دولت مدعی اصول گرا و ساده زیست و عاشق به خدمت گزاری از سوی اصول اعتراف زن و فرزندانش زده است.

مهدی غضنفری، وزیر بازرگانی در برنامه زنده تلویزیونی نگاه یک در شبکه اول سیما، در پاسخ به سوال مجری برنامه که در میان سوالات مربوط به تنظیم بازار ناگهان از غضنفری پرسید: وزیر بازرگانی می داند داستان طوطی و بازرگان اثر کیست؟ با مکثی چند ثانیه ای پاسخ داد: اثر مولوی است. به گزارش خبرآنلاین، مهدی غضنفری در این برنامه به سوالات جالبی پاسخ داد. از جمله این سوال که گزارشگر جوان برنامه نگاه یک از وی پرسید: آیا همسر و فرزندان شما از گرانی ناراضی هستند؟ غضنفری در پاسخ به این سوال گفت: بله، ناراضی هستند و بارها نارضایتی خودشان را ابراز کرده اند و شخصا به من گفتند. در این برنامه از وزیر بازرگانی سوال شد که آیا وزیر بازرگانی خودش هم بازرگانی می داند یا خیر؟ غضنفری در پاسخ گفت: کار بازرگانی کم کرده ام. غضنفری در پاسخ به این سوال که آیا با بازرگانان موفق هم جلسه داشتید گفت: بله.جلسات زیادی داشته ام و نتایج بسیاری از این جلسات در حال حاضر مشاهده می شود و بقیه نتایج این جلسات نیز در آینده مشاهده خواهد شد. از وزیر بازرگانی سوال شد که چند نفر از این بازرگانان را از نزدیک می شناسید و غضنفری در پاسخ با اشاره به سابقه کار قبلی خود،یعنی ریاست سازمان توسعه تجارت گفت: بسیاری از اینها را می شناسم.به خصوص در کار قبلی که مسوولیت داشتم،با صادرکنندگان آشنا هستم.

مناظره جنجالی زیبا کلام و سلیمی نمین

http://www.fararu.com/vdchk6nk.23nivdftt2.html

پاسدار ضر غامی در خدمت رژیم تروریستی فاشیستی که در خدمت کودتاگران پاسدار می باشد برای منحرف نمودن اذهان وکنترل کردن فضای انفجاری جامعه در شرایط خاص دست به مناظره تلویزیونی می زند و از سوپاپ اطمینان هائی استفاده می کند تابا معرکه گیری تلاش کنند برای نهاد ضد ملی تلویزیون پاسدار ضرغامی اگر بشود تبلیغ وکسب مشروعیت کسب شود. برای همین اکنون مهمان دو مهره سر شناس حامی و مخالف رفسنجانی مکار در مناظره ی تلویزیونی بوده اند و به موضوع بحث ملی شدن نفت پرداخته شده است تا به نفع آخوند کاشانی حامی کودتا گران و علیه ی زنده یاد مصدق و ملی گرائی تبلیغ شده باشد.

بعد از مدت ها رکود و رخوت در برنامه های سیاسی صداوسیما که ریشه در تحولات بعد از انتخابات ریاست جمهوری داشت برای اولین بار بینندگان و مخاطبان رسانه ملی موفق شدند شاهد شکل گیری یک منظره جنجالی و جذاب در حوزه سیاسی در یک شبکه ملی باشند.

مديرعامل يك خبرگزاري به حبس محكوم شد‌‌

وقتی پاسدار گماشته احمدی نژادمدعی می شود که ایران آ زاد ترین کشورجهان است و مطبوعات در این کشور آنگونه آزاد است که حتی مدیر عامل یک خبر گزاری دولتی یا جناحی خودی بطور آزادانه به حبس ابد محکوم می شود . چرا نمی بایست که سر بازجو پاسدارحسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان آنگونه طنز اصول گرایانه در مورد رقیب از جمله عبدالکریم سروش بگوید که این چنین در گزارش ضبر ضمیمه موردانتقاد سایت خبر رسانی پاسدار شهر دار تهران قالیباف واقع نشود

‌جهان نوشت: مديرعامل سابـق يكي از خبرگــزاري هاي دولتـي، بــه 4 ماه حبس تعزيري محكــوم شـد.‌‌‌ گفتــه مي‌شود، اين حكم پس از تاييد محكوميت وي از سوي دادگاه تجديد نظر، به وي ابلاغ شده ‌است.‌‌

آیا ادبیات طنز دیروز کیهان اصولگرایانه بود ؟

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16912

مگر در رژیم ضد بشر وعوامفریب و هذیان گوی و دین فروش در 31 سال گذشته به منتقدان و معترضان ومخالفان و رقیبان و حتی خودی ها جز تهدید و تمسخر کردن و توهین زدن و متهم و فحاشی کردن انواع و اقسام اهانت کردن ها روش گفتمان دیگری هم وجود داشته است. برای چه اکنون قرار است که یک سربازجو پاسدار که 31 است تخصص و حرفه اش همین روش بوده است و مدعی اصول گرا می باشد مورد پرسش واقع شود که چرا طنز گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان فحاشی کردن واتهام زدن است؟ در صورتیکه وی نماینده ی لوطی جماران می باشد که خود لوطی جماران م کودتای تقلبات 22 خرداد را تأئید کرد وهم صحه بر تجاوز و قتل های بازداشتگاه کهریزک و سایر سیاه چال ها همچون زندان اوین گذاشته است و خواهان پیگیری پرونده ی متجاوزان و شکنجه گران و قاتلان وقایع پس از کودتای 22 خرداد و تهاجم خونین ووحشیانه شبانه به کوی دانشگاه تهران در 25 خرداد نمی باشد .

جریان اصولگرایی جریانی انقلابی ، ریشه دار ، منطقی ، اخلاق گرا و ارزشی است که برای بیان دلایل مخالفت خود با افراد و گروه ها آنقدر منطق و استدلال دارد که نیازی به فحاشی و تمسخر زبان و زن و بچه دیگران و استفاده از ادبیاتی ناهنجار و غیر اخلاقی نمی بیند . چنین ادبیاتی متعلق به اصولگرایان نیست . بلکه متعلق به کسانی است که می خواهند یک آتش را شعله ور نگهدارند .شفاف ـ تفسیر خبر : روز گذشته روزنامه کیهان طنزی را منتشر کرد که شاید کمتر کسی است که این طنز را بخواند و از ادبیات غیر اخلاقی آن دفاع کند . اما این در حالی است که طی ماه های گذشته برای برخی از مردم این سوال پیش آمده است که آیا ادبیات کیهان مصداقی از ادبیات اصولگرایانه است ؟ عباراتي مانند کله پوک ، بيمار رواني ، ديوانه، بي عقل، قمه کش، آدم کش ، مزدور و.... دهها مورد از اين تعابير، امروزه نقل محافل سياسي شده است و جاي تامل است که در يک نظام ارزشي چرا بايد فعالان عرصه هاي اجتماعي و سياسي براي نقد و تعرض به رقيب خود به جاي منطق و ادب از تعابيري بهره گيرند که هيچ سنخيتي با آموزه هاي مذهبي و تمدني ما ندارد .

راپورت ايام
http://www.kayhannews.ir/881216/14.HTM

این راپورت طنز هم توی همان گفتمان لمپنی فحاشی پاسداری – حوزوی – اصول گرائی – کودتائی – مکتبی طالبانی ستون گفت و شنود دروغ نامه پاره کیهان سربازجو حسین شریعتمداری می باشد که دردفاع از پروژه ی هسته ای و علیه ی همه ی مخالفان و معترضان و منتقدان داخلی و منطقه ای و جهانی می باشد که از موضع بازجوئی چار واداری تهیه و تنظیم شده است.

الغرض قصدي نبوده جز غرض!

خبر کیهان از آتش زدن کیهان در چهارشنبه سوزی

وقتی آنگونه گفتمان اصول گرائی دروغ نامه ی کیهان نداشته باشد اینگونه هیزم جشن مراسم 4 شنبه سوری نمی شود و اگر اینگونه نشود ، آنگونه طنز گفتمانی اصول گرائی توهین آمیز با فحاشی هم تهیه نمی شود.

کیهان نوشت: سايت فريند فيد FRIEND FEED كه بودجه آن از سوي تشكيلات راديو فردا- وابسته به سازمان سيا- تامين مي شود و از فتنه سبز حمايت مي كند با چاپ صفحه اول كيهان در صدر اخبار خود نوشت «از روزنامه كيهان به عنوان هيزم آتش چهارشنبه سوري استفاده مي كنيم»!کیهان افزود : اين سايت حامي موسوي و خاتمي و كروبي كه از گزارش ها و اخبار مستند و افشاگرانه كيهان درباره هويت فتنه گران و وابستگي آنها به آمريكا و اسرائيل به شدت آتش گرفته است، از يكسو تاكيد مي كند كه براي حمايت از آزادي و دموكراسي بايد روزنامه كيهان را روز چهارشنبه سوري به آتش كشيد و از سوي ديگر در اقدامي ناشيانه، صفحه اول روزنامه كيهان 20/8/85 با تيتر «بوش سيلي خورد، پايان 6 سال ياغي گري» را به عنوان كليشه خبر خود برمي گزيند! و با اين اقدام ناشيانه اولا؛ نشان مي دهد كه از مواضع كيهان عليه آمريكا و موساد عصباني است و ثانيا بر وابستگي قطعي سران فتنه به آمريكا و موساد تاكيد مي ورزد و چه حكيمانه است اين سخن حضرت سجاد عليه السلام كه به خاطر احمق بودن دشمنان، خدا را سپاس مي گويد.

ادعای عجیب فراستی درباره آشپزباشی:کارگردان یک میلیاردو بازیگر 600میلیون گرفته است

http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=16888

منتقد شناخته شده سینما در دانشگاه علامه ادعای عجیبی را درباره دستمزد کار گردان و بازیگر سریال آشپز باشی مطرح کرده است .به نوشته وبلاگ محمد تاجیک فراستی افزوده :چرا باید آقای فلانی برای سه دقیقه بازی در یک فیلم 100 میلیون تومان پول بگیرد. فیلم دموکراسی در روز روشن که محمدرضا گلزار برای سه دقیقه بازی در آن 100 میلیون تومان پول گرفت و یا همین فیلم بی مزه آشپز باشی که فیلم ساز آن یک میلیارد تومان و بازیگر آن 600 میلیون تومان دستمزد گرفته است. با این دستمزد فرد می تواند دیگر دغدغه فقیر پامناری را داشته باشد؟

اختلاس ميلياردي يك شركت دولتي

وقتی که دولت کودتائی و نا مشروع باشد ولی مدعی ساده زیست بودن و اصول گرا بودن که سایت خبری قالیباف پرسش کرده است که اصول گرائی چگونه می باشد .البته هنگامی که این دولت نامشروع عاشق خدمتگزار به مردم ایران آنگونه که نمی گوید مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد دولت نهم را چکار کرده است . بنابراین وقتی دولت وزیر میلیاردی دارد چرا نمی بایست فقط در شرکت دولتی اختلاس میلیاردی وجود نداشته باشد؟

ایلنا: رييس قوه قضاييه از شناسايي و دستگيري يك باند بزرگ مفاسد اقتصادي در يكي از شركت‌هاي دولتي خبر داد و گفت: افراد اين باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتي و قضايي، ميلياردها تومان به حقوق مردم و بيت‌المال خسارت وارد کنند كه فقط اختلاس يک نفر از آنان 6 ميليارد تومان است.به گزارش ايلنا، رئيس قوه قضاييه با بيان اينکه از زمان تصدي،بارها و مکرر اعلام کرده‌ام که دستگاه قضايي به صورت جدي، قاطعانه،سريع ودقيق براي دستيابي به اقامه عدل عمل خواهد کرد و با احدي نيز مماشات نمي‌کند، افزود:در چند ماه اخير يک باند بزرگ مفاسد اقتصادي در يکي از شرکت‌هاي دولتي شناسايي شده که افراد اين باند توانسته‌اند با جعل اسناد دولتي و قضايي، ميلياردها تومان به حقوق مردم و بيت‌المال خسارت وارد کنند.لاريجاني با قدرداني از سازمان بازرسي کل کشور و مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاييه براي شناسايي اين باند مفسد اقتصادي افزود: اين پرونده در مراحل اوليه دادرسي قرار دارد و به علت اينکه پرونده در مرحله رسيدگي مقدماتي است و مراحل نهايي طي‌ نشده است، به لحاظ قانوني نام بردن از شرکت مورد اختلاس و اعلام اسامي افراد ممنوع است.رئيس قوه قضاييه با بيان اينکه تاکنون يازده نفر از افراد اصلي دستگير شده اند، گفت: همه اين افراد به جرم خود مبني بر اختلاس اعتراف و اقرار کرده اند که فقط اختلاس يک نفر از آنان شش ميليارد تومان است.

ارسال نسخه‌اي از اظهارات فائزه به پدرش

مفتوح بودن پرونده مهدی رفسنجانی موجب شد که دو قلو شود برای اینکه پرونده ی فائزه رفسنجانی هم به این پرونده سنجاق شده است تا حامیان پاسدار گماشته احمدی نژاد و پاسداران کودتاگران بتوانند فشار گاز انبری مضاعف برروی رفسنجانی مکار وارد کنند.

روزنامه ایران نوشت : يك عضو فراكسيون اصولگرايان از ارسال نسخه‌اي از سخنان توهين‌آميز فائزه هاشمي درباره اركان نظام به پدرش خبر داده و گفته كه اگر اين صحبت‌ها منتشر شود براي اقامه كيفرخواست و رسيدگي به اتهامات فائزه هاشمي در دستگاه قضايي كفايت مي‌كند. الياس نادران، نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي مهدي هاشمي را قابل استرداد به کشور دانست و گفت: او در مقايسه با برخي از مجرماني كه هم‌اكنون در زندان به سر مي‌برند و انتظار محاكمه را مي‌كشند، اتهاماتش كمتر نيست منتهي برخي از آنهايي كه هم‌اكنون در زندان هستند متصل به مقامات‌ و افراد بزرگ نيستند از اين رو هيچ تفاوتي بين اتهامات آنان با اين فرد نيست.