دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 13 خرداد ماه سال 1389

نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " خميني ديگر "

"لو دادن سرنخ اصلی الهام گرفتن نورانی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد در سازمان ملل"

سال مرگ خمینی دجال رسیده است . بدلیل اینکه اوضاع رژیم ضد بشری کودتائی بسیاربحرانی تر از همیشه است . بنابراین نیاز به معرکه گیری ومانور دادن با نام خمینی شیاد از همیشه بیشتر است . به خصوص اینکه اکنون لو داده شده است که سر نخ و منشأ نورانی شدن پاسدار گماشته احمدی نژاد درسا زمان ملل کجا بوده است ؟ چونکه اکنون نقال و رمال قلم بر دست یادداشت روزنویس در وصف دجالی نقل قول کرده است که به جز جنگ خانمان بر انداز 8 ساله ضد ملی و ضد میهنی اش که موجب مرگ و مجروح و بی خانمان و آواره شدن میلیون ها نفر ایرانی شد ، بلکه یک سند دیگر جنایت علیه ی بشریت از این قاتل ضد بشری ثبت شده است که مربوط به صدور فرمان قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان خونین سال 67 می باشد . بعلاوه معلوم نیست از نویسنده ی به حساب انقلابی خارجی غیر مسلمان نام برده شده که از وی در توصیف خمینی شیاد نقل قول شده است که گویا دیداری در سال 60 با خمینی شیاد داشته است که اکنون چنین مداح و ثنا گوی متملق و حقایق وارونه گوی قلم بر دست یادداشت روز نویس اینگونه از وی در مورد خمینی شیاد نقل قول کرده است :

"«زماني كه امام خميني از در وارد مي شد احساس كردم كه از لابلاي آن گردبادي از نيروي معنوي وزيدن گرفت گويا در وراي آن عباي قهوه اي، عمامه مشكي و ريش سفيد روح زندگي جريان داشت؛ بطوري كه همه بينندگان را محو تماشاي خود كرد. در آن هنگام حس كردم كه با حضور او همه ما كوچك شده ايم و گويا در سالن كسي جز او باقي نمانده است، آري او بارقه اي از نور بود كه در قلب و روح همه حضار رسوخ كرده بود، او تمام معيارهايي را كه گمان مي كردم مي توانند مرا در تعريف و ارزيابي شخصيت و مقامش ياري كنند درهم شكست، او با حضور خود آن قدر در ما تاثير گذارد كه احساس كردم تمام روح و جسمم را فرا گرفته است... او را چنان ساكت و آرام مي يافتي كه گويي نيرويي ثابت و استوار در درون او جريان دارد و البته اين نيرو همان چيزي است كه رژيم سابق ايران را به يكباره برچيد، حال آيا چنين شخصيتي مي تواند يك فرد عادي باشد؟».جملات و اظهارات فوق كه در توصيف شخصيت امام راحل بيان شده است نه سخن يك خطيب توانا و دلباخته امام(ره) است و نه نوشته يك نويسنده انقلابي زبردست. اين توصيف صادقانه كه حكايت از ملاقات با بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي دارد ملاقاتي نيست كه در حلقه ياران امام(ره) و يا نزديكان و منسوبان ايشان صورت گرفته باشد.بيان اين گفته هاي بدون پيرايش و سرشار از احساس پاك، اظهارات يك خبرنگار غيرايراني و غيرمسلمان است. «رابين وودز ورث كارسلن» (Robin woods worth carslen) خبرنگار غربي كه پس از انقلاب شكوهمند اسلامي، چند مرتبه به ايران سفر مي كند و در يكي از سفرها اين توفيق را مي يابد كه به ملاقات «امام راحل» برود."

اکنون معلوم نیست که آیا هنوز این به اصطلاح نویسنده ی انقلابی غیر مسلمان مداح خمینی شیاد زنده است یانه ؟ اگر آری . سئوال است که اکنون چه نظری نسبت به عملکرد خمینی شیاد و جانشین و پیروان وی دارد ؟ آیا وی می داند که بهشت زهرا در تهران کجاست و بیاد دارد یا شنیده است که خمینی شیاد بی احساس که پس از 15 سال تبعید به ایران بر گشت در همین بهشت زهرای تهران خطاب به شاه چه گفت و انتقاد کرد. زیرا که گفت شاه با پدرش فقط گورستان ها را آباد کردند؟ یا اینکه این نویسنده می داند زندان اوین کجاست و درون و برون دم دربش چه گذشته و این روز ها چه می گذرد؟ آیا می داند که هم اکنون حتی اجساد بی گنا هان زندانیان سیاسی اعدام شده را جانشین و دژخیمان پیروان خمینی شیاد به خانواده های عزادار و داغدار تحویل نمی دهند؟ آیا وی خبر دارد که روز گار پا بر هنگان و مستضعفانی که خمینی شیاد به اینان قول حکومت داده بود در چه شرایط چگونه است و در چه و ضعیت طاقت فرسائی بسر می برند آنگونه که 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند .البته برای مداح و مرثیه خوان خمینی شیاد مهم نیست که اوضاع اقتصادی و وضعیت مردم چگونه است ؟ یا اینکه چرا ایران رکوردار نقض محکومیت نقض حقوق بشر در جهان ا ست و رتبه دار فرار مغز هاست و در رأس مصرف کنندگان مواد مخدر در جهان قرار دارد. یا اینکه پیشتاز مرگ و میر و تصادفات و تصادمان در جاده ها در جهان می باشد . ضمن اینکه فرار سرمایه ها ه همچنان ادامه دارد . یا شرایط سرکوب و سانسور و خفقان در جامعه چگونه می باشد همچنین اوضاع مطبوعات چگونه است و دلیل کودتای تقلباتی پاسداران و حذف رقیب برای چه بوده است ؟ یا اینکه از 22 خرداد سال گذشته تا کنون چه اتفاقاتی افتاده است و مردم معترض و ناراضی چه فریاد هائی زده یا شعار هائی داده اند ؟ یا دامنه ی اختلافات جناحی و باند های مافیائی خودی چگونه می باشد ؟ یا اینکه ایشان یا مدافع و سخنگوی وی بگوید هوشنگ امیر احمدی کیست و چه رابطه ای با رحیم مشائی رئیس دفتر پاسدار گماشته احمدی نژاد دارد؟ چونکه اگر ا ین مداح خمینی شیاد در سال 60یا مبلغ قلم بر دست کنونی وی به این وقایع و موضوعات اشاره کند آنگاه وارونه گوی تصویر مار کش مار قالب کن دیگر نمی تواند در سال مرگ خمینی شیاد اینگونه خود نمائی وارونه کند و از تأکید بر نا بودی اسرائیل به نقل از خمینی بازگوئی افتخار آمیز کن که 31 سال از آن سپری شده است و هزینه اش را مردم فلسطین و ایران و عراق داده اند ولی وی چنین اصرار و تأمل در برخی از گفته های خمینی شیاد کرده است:

تاملي در برخي از گفته هاي امام(ره) پنجره هاي جديدي از آگاهي و بصيرت را بر روي آدمي مي گشايد؛ اگر مي گويد: «محاصره آبادان بايد شكسته شود»- و شكسته مي شود- اگر نهيب مي زند كه: «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند»- كه نكرده و نخواهد توانست بكند- اگر هشدار مي دهد كه: «صداي شكستن استخوان هاي ماركسيسم به گوش مي رسد»- كه چنين شد- اگر فرياد برمي آورد كه: «اسرائيل بايد از بين برود»- كه امروز نشانه هاي آن به وضوح قابل رؤيت است- اگر تاكيد مي كند كه: «بايد هسته هاي مقاومت را در تمام جهان بوجود آورد- كه امروز الگوي مقاومت جهاني شده است- همچنين اگر متذكر مي شود كه: «عالم محضر خداست» يا اگر از بن جان بر زبان مي آورد كه: «خرمشهر را خدا آزاد كرد.»

بالاخره مداح مواجب بگیر در بخش پایان مداحی گری و روضه خوانی خود از سیاست صدور انقلاب خمینی یاد کرده است . یعنی همان سیاستی که صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز همراه با مداخله گری در امو رداخلی کشور ها همسایه و منطقه ی خاور میانه است که حاصل آن با تلاق شدن عراق و جنگی داخلی ونا بودو شدن افغانستان و ادامه ی جنگ داخلی و ناامن و بی ثبات شدن خاور میانه است . حتی تهاجم اخیر کما ندوهای اسرائیلی به کاروان کشتی های صلح خدمات رسانی که از ترکیه عازم نوار غزه بودند ناشی از سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز و نا بود کردن اسرائیل است ک قلم بر دست یادداشت روز نویس با رله کردن توصیه و تأکید صدور انقلاب به جهان خمینی شیاد با تأکید بر افراشته کردن پرچم اسلام در بام جهان و صدور فرمان قتل سلمان رشدی اینگونه اذعان کرده و صحه بر این سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به جهان و آدمکشی خمینی شیاد و جانشین و پیروانش گذاشته است :

".رهبر كبير انقلاب اسلامي بيان مي دارند: «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر مي كنيم چرا كه انقلاب ما اسلامي است و تا بانگ لااله الا الله و محمد رسول الله(ص) بر تمام جهان طنين نيفكند مبارزه هست و تا مبارزه در هر كجاي جهان عليه مستكبرين هست ما هستيم.»وقتي آيت الله خميني فتواي سلمان رشدي را صادر كرد در واقع براي حكومت هاي دنيا پيامي تاريخي فرستاد كه بسياري از دريافت و تحليل آن عاجزند و مضمون واقعي پيام امام چيزي نبود مگر فرا رسيدن عصري جديد از حاكميت جهاني كه غرب بايد آن را با دقت مورد نظر و بررسي قرار دهد..اين روزها ايران اسلامي و بسياري از كشورهاي مسلمان در بيست ويكمين سالگرد امام راحل به سوگ نشسته اند، راه امام(ره) توقف ناپذير و مكتب او زنده تر از ديروز است و مي رود تا به گفته او پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله(ص) را برفراز تمام قلل مرتفع جهان به اهتزاز درآورد"

در خاتمه اینکه و قتی گفته می شود که رژیم ضد بشری کودتائی و نا مشروع حاکم بر ایران محور شرارت است و پدر خوانده ی نروریست جهانی می باشد .بهمین دلیل است که نه عامل بی ثباتی و عدم امنیت که حتی دشمن صلح در منطقه است. همچنین نه اینکه سالیان درازی می باشد که بطور پنهانی و علنی تلاش برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند ، بلکه مهمتر اینکه اکنون به صدور فرمان نا بودی اسرائیل و دستور قتل سلمان رشدی و صدور انقلاب یا صدور تروریسم و ارتجاع به جهان که از سوی خمینی توصیه و تأکید شده بود در بیست و یکمین سال گرد این دجال از اینگونه توصیه و تهدید و تأکیدات خمینی شیاد با افتخار یاد شده است که آشکارا بیانگر این واقعیت انکار ناپذیر است که نه هر گز این رژیم ضد بشری تغییر و اصلاح پذیر نمی باشد ، بلکه ترمز بریده و دنده عقب کنده ای می باشد که مهار ناپذیر است آنگونه که با شتاب در مسیر سراشیب سقوط به سمت دره در حال حرکت است وتلاش می کند هر چه در مسیرش قرار دارد با خودش بر توی دره ی نابودی بکشاند. بنابراین تا ترکش خائنانه ی نابود کننده اش بیش از این به کشور های همجوار و منطقه اصابت نکرده و دامنه ی خطر و ضرر و زیان ومهار ناپذیر بودنش به اروپا و جاهای دیگر گسترش نیافته است می بایست با حمایت از مبارزه و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران تلاش همگانی شود.

هوشنگ – بهداد

http://www.kayhannews.ir/890313/2.htm#other200

دروغ نامه ی کیهان پنجشنبه 13 خرداد ماه سال 1389