برای ممانعت از دیپورت شیخ منصور لقائی از استرالیا به ایران فراخوان گردهمأئی در کنبرا داده شده است!

گزارش این خبر ضمیمه شده ی از طریق این لینک خبریhttp://www.savethesheikh.com/246/join-the-canberra-save-the-shiekh-rally/ مورخ 29 می است که از سوی پدر دیو یا یک کشیش مسیحی لبنانی فراخوانی بر ای ملحق شدن به یک گردهمآئی در کنبرا در حمایت از شیخ منصور لقائی در این لینک بازتاب داده شده است که در خواست شده برای حضور روز پنجشنبه 3 ژوئن ساعت 11 در کنبرا برای حرکت مکان با اتوبوس نامنویسی کنید

بلی قرار است که این گرد همآئی روز پنجشنبه یعنی فردا این حرکت نمایشی حمایتی از شیخ منصور لقائی انجام گیرد . شیخ منصور لقائی در سال 1992 با ویزای توریستی 6 ماهه وارد سیدنی شد . پس از پایان دوره ی 6 ماهه ی توریستی بطور غیر قانونی ماند و از بازگشت به ایران خود داری نمود . چون برای دانشجویان بورسیه ای رژیم ضد بشری کودتائی انجمن محبان حسین دائر کرد و شب های جمعه در مکان این انجمن در ساری هیل سیدنی حضور می یافت. خلاصه ادامه ی اقدامات و فعالیت های مشکوک وی و سفر به ایران و بازگشت وی و یافت شدن توصیه جهاد... منجر شد تاکه وی مورد سئوال و پرسش دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استرالیا واقع شود که پس از کشدار شدن پرونده ی 16 ساله ی وی در نهایت منجر به صدور حکم اخراج وی از سوی داگاه و دستگاه امنیتی استرالیا شد . البته پس از صدور این حکم این شیخ منصور لقائی از بازگشت به ایران طفره رفت و از طریق لبنانی ها تلاش نمود که با وکیل گرفتن تقاضای بازرسی پرونده کند. و لی بازهم شکست خورد و قرار شد که پاسخ نهائی را وزیر مهاجرت استرالیا بدهد . وزیر مهاجرت استرالیا گفت چون مقامات امنیتی تصمیم گرفته اند که وی باید اخراج شود وی مخالفتی با مقامات امنیتی استرالیا نمی کند و می بایست پس از 6 هفته استرالیا را با فزندش ترک کند . اما اکنون بدلیل اینکه فضای خاور میانه آشفته شده و رابطه ی دولت استرالیا با اسرائیل پیرامون استفاده از ویزای استرالیائی کمی شر آب شده است . به نظر می رسد که فرصت مناسبی برای این نماینده رژیم ضد بشری کودتائی مقیم سیدنی به وجود آمده است تا که دست به مانور تبلیغاتی بزند وادامه تلاش های مذبوحانه اش را از طریق دیگر باز هم دنبال و آزمایش کندتا هر طوری شده مانع از صدور حکم اخراج وی به اتفاق فرزند پسرش از استر الیا شود . در صورتیکه دادگاه و مقامات امنیتی استرلیا خواهان اخراج وی از استرالیا می باشند و گفته شد که وزیر مهاجرت هم افزوده مخالفتی با تأکید مقامات امنیتی دولت استرالیا نمی کند زیرا که مقامات امنیتی کشور استرالیا حضور وی را خطر ناک برای امنیت این کشور تشخیص داده اند.

نا گفته نماند که بطور غلط اینطور وانمود می شود که گویا شیخ منصور لقائی یک شیخ میانه رو یا اینکه اصلاح طلب است . در صورتیکه اینگونه وی را معرفی کردن و اقعیت ندارد . زیرا اگر چنین بود می بایست در یک سال گذشته حد اقل از رهبران جنبش سبز دفاع می کرد و ضمن انتقاد به حاکمان سرکوبگر نمودن در برابر سرکوب و ضرب و شتم معترضان ناراضی و بازداشت وزندان و شکنجه کردن و قتل و تجاوز درون زندان و صدور احکام اعدام وزندان ها کوضع می گرفت که از 22 خرداد 88 تا کنون ادامه داشته است و این اقدامات ضد بشری اتفاق افتاده در ایران را محکو م می کرد . اما نه اینکه در این مورد بطور کامل ایشان سکوت کرده است ، بلکه از بدو ورودش تلاش کرده است که در راستای با حزب الله لبنان و تبلیغ برای اینان فعال باشد. طوریکه وی نه نماینده جامعه ی ایرانی مقیم سیدنی نیست و اینان حامی وی نیستند، بلکه حزب الله لبنان جزو حامیان اصلی وی می باشند .چونکه حزب الله لبنان را خمینی بنا گذاشت که هم از سوی خمینی و سپس جانشین وی خامنه ای رهبر ولی فقیه حمایت شده است . آنگونه که با هدایت گری پاسداران حزب الله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل را بر پا کرد . سپس اقدام مشابه با حماس در جنگ 22 روزه در نوار غزه د نبال شد .

اما موضوعی که تبدیل به معادله ی معما گونه پیچیده شده که یک طرف این معادله این است که این شیخ ایرانی است که می بایست با ایرانیان در رابطه باشد و اگر قرار باشد حمایت از وی شود باید از سوی ایرانیان باشد و وی می بایست از اینان خواستار طلب کمک برای حل مشکل کنونی خود نماید . در صورتیکه به جز تعداد محدود ایرانیان حامیان رژیم ضد بشری کودتائی که از وی حمایت می کنند . برای همین شیخ منصور لقائی با فضا سازی تبلیغاتی تلاش کرده است از حمایت لبنانی ها بر خوردار شود . عجیب اینکه از حمایت بیدریغ و با پشتکار یک کشیش مسیحی لبنانی به نام فادر دیو بر خور دار شده است . آنچنانکه وی همه جا بصورت وکیل مدافع شیخ منصور لقائی حضور داشته و بسیار فعال و پر تحرک از وی دفاع و حمایت کرده است .

همینطور آن سوی معمای معادله این مسئله است که چگونه است این کشیش مسیحی لبنانی پدر دیو بدون توجه به این و اقعیت که ماهیت رژیم ضد بشری کودتای حاکم بر ایران چگونه است و چه عملکردی دارد ؟ یا چگونه از طریق حزب الله لبنان و راه اندازی جنگ 33 روزه بقول ولید جنبلاط نماینده پارلمان ورهبر حزب سوسیالیست های مترقی ومسلمان دروزی های لبنان که گفت این جنگ 33 روزه لبنان را به سر زمین سوخته شده تبدیل نمود. البته این جنگ بیش از 1000 نفر کشته و تعدادی بیشتری مجروح در لبنان بر جای گذاشت و بیش از یک میلیون نفر لبنانی هم در زمان جنگ آواره شدند تا بطور موقتی حاکمان تهران بتوانند از بحران هسته ای عبور کنند و ادعای پیروزی حزب الله در برابر اسرائیل نمایند. از طرف دیگر این فادر دیو لبنانی به این موضوع که رفتار حاکمان تهران با اقلیت مذهبی به خصوص مسیحیان در ایران چگونه می باشد وچه تعداد از رهبران و اعضای مسیحی در ایران در زندان می باشند هیچگونه توجهی ندارد؟ یا اینکه برایش مهم نیست که چگونه در سالیان پیش 3 رهبر مسیحی ربوده و مثله شدند؟ سپس خاتمی رئیس جمهور مدعی اصلاح طلب اعتراف کرد که قاتلان یک گروه خود سر وزارت بد نام اطلاعات بودند . یعنی همان خود سرانی که در بیت جماران سازماندهی شدند و دست به کودتا علیه ی رقیب مدعی اصلاح طلبان دوم خردادی زدند و اینان را از صحنه حذف کردند .

در خاتمه اینکه عجیب است که چرا فادر دیو این کشیش لبنانی همچون شیخ منصور لقائی در مورد اینگونه جنایات در ایران سکوت کرده است و با وجود اینکه حاکمان تهران سیاست مداخله گری در امور داخلی لبنان و فلسطین و عراق را دنبال می کنند و دشمنی آشکار کردن علیه ی هر گونه اقدامات مذاکرت صلح خاوریانه دارند و هرروز هم بر نابود کردن اسرائیل تأکید می نمایند آنهم با وجود اینکه اینگونه تهدیدها عامل تقویت تنش و ناامنی و بی ثباتی خاور میانه شده است . طوریکه همین تهاجم کماندوئی فاجعه باراسرائیل به کشتی های حامل امداد رسانی به فلسطینیان نوار غزه محصول همین سیاست تأئید وتهدید به نابود کردن اسرائیل و دنبال دسترسی به سلاح هسته است که بقول محمود عباس رهبر خود گردان فلسطین که گفته است مردم فلسطین از سوی حاکمان تهران به گروگان گرفته شده اند. ولی این فادر دیو کشیش لبنانی همچون یک پیشمرگه ی تمام وقت در خدمت دفاع و حمایت جانانه کردن شیخ منصور لقائی می باشد . آنگونه که از هیچگونه تلاش برای عدم استرداد یا اخراج شیخ منصور لقائی با فرزندش ار استرالیا به ایران دریغ نمی ورزد.

12خرداد ماه سال 1389