گزیده خبر ها 10 تیر - 89
دو تن از عاملان قتل در بازداشتگاه كهريزك به قصاص محكوم شدند
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890410/13890410_03_jomhori_islami_akhbar_dakheli_0032.html
اکنون سئوال است که اولاً : چرا بیش از یک سال این دادگاه نمایشی طول کشید؟ دوماً : چرا این محکوم شان به مرگ نام شان فاش نشده است؟ همچنین چرا مجرمان اصلی همچون سعید مرتضوی قاتل و سرداران پاسدار احمدی مقدم فرمانده ی ناجا و معاون جانی وی احمدرضا رادان جزو متهمان قاتل و محکوم به مرگ نیستند؟ سوماً: چرا وکیل الدوله ها همچون حسین فدائی و پرویزی سروری و... که اینان نیز جزو مجرمان اصلی تجاوزگر و شکنجه گر و قتل بازداشتگاه کهریزک بودند جزو متهمان نیستند؟ بد تر اینکه چرا برای اینکه پرونده ی مجرمان اصلی و خود را سفید کنند گزارش وارونه تهیه کردند؟ چهارماً: چرا همچون واجبی خور کردن سعید امامی تا آمران و عاملان قتل های زنجیره ای مصون بمانند که بتوانند دست به کودتا بزنند . یا همچون دار زدن بسیجی سعید حنائی که قربانی اجرای فتوای مرگ آخوند متحجر دزد و خون انسان حلال کن محمد تقی مصباح شد . در این پرونده و داد گاه نمایشی با دو متهم محکوم به مرگ بر خورده شده است؟ مگر این دو مسئول بازداشتگاه کهریزک و جنایات اتفاق افتاده بودند. تازه معلوم هم نیست که اگر حکم اعدام هم درمورد شان اجرا شود؟ چهاراً : اینکه تکلیف خانواده ی جان باختگان بازداشتگاه کهریزک چه می شود که عزیزان شان را به خاطر توطه ی مشترک پاسداران کودتا گر و رهبرولی فقیه از دست دادند .یا بی گناهان دیگری که هنوز در زندان می باشند؟
سازمان قضايي نيروهاي مسلح با صدور اطلاعيه‌اي از آخرين نتايج رسيدگي به پرونده‌هاي متهمان بازداشتگاه كهريزك و كوي دانشگاه خبر داد كه در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: عاملان قتل در بازداشتگاه كهريزك به قصاص نفس محكوم شدند. به گزارش خبرگزاري مهر، سازمان قضايي نيروهاي مسلح در مورد پرونده بازداشتگاه كهريزك در اطلاعيه‌اي اعلام كرد: به دنبال صدور كيفرخواست عليه 12 نفر از متهمان پرونده بازداشتگاه كهريزك توسط دادسراي نظامي تهران كه در اطلاعيه قبلي اعلام شد پرونده به دادگاه نظامي يك تهران ارجاع و رسيدگي به اتهامات متهمان با رعايت مقررات قانوني در جلسات متعدد دادگاه با حضور شكات، متهمين و وكلاي آنان انجام شد. در اين اطلاعيه آماده است: در اين جلسات اولياء دم، جمعي از شكات و وكلاي آنان به تفصيل شكايات خود را مطرح كردند و متهمان پرونده و وكلاي آنان نيز به طرح دفاعيات خود پرداختند و پس از پايان رسيدگي دادگاه بر اساس تحقيقات انجام شده، نظريات پزشكي قانوني و ساير مستندات موجود در پرونده، دو نفر از متهمان را به اتهام ايراد ضرب و جرح عمدي منتهي به قتل مرحومان اميرجوادي فر، محسن روح الاميني و محمد كامراني علاوه بر حبس، انفصال موقت از خدمت، جزاي نقدي، شلاق تعزيري و پرداخت ديه، به قصاص نفس و 9 متهم ديگر را حسب اتهامات منتسب به آنان به تحمل حبس، پرداخت ديه، جزاي نقدي، انفصال موقت از خدمت و شلاق تعزيري محكوم نموده و يكي از متهمان نيز به دليل عدم احراز جرم از اتهامات وارده تبرئه شده است كه حكم صادره غيرقطعي است و پس از طي مراحل قانوني اجرا مي‌شود.
فرمانده نيروي انتظامي: تروريسم در فضاي مجازي در حال شكل‌گيري است.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد: تروريسم در فضاي مجازي در حال شكل‌گيري است. در دنياي آينده دزدان از ديوار بالا نمي‌روند بلكه با استفاده از رايانه اقدام به سرقت مي‌كنند در چنين شرايطي اگر پليس ناكارآمد باشد قدرت دفاع از مردم را نخواهد داشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904100278
وقتی که این سردار پاسداراحمدی مقدم که مقصر اصلی قتل وتجاوز شکنجه در بازداشت کهریزک است دستگیر ومحاکمه ومجازات نمی شود ، چرا اکنون نباید اینگونه از موضع فرار به جلو آدرس غلط ندهد وطلبکارانه معترضان ومنتقدان و رقبای مغلوب را متهم به تروریست و تهدید ننماید؟
فرمانده نيروي انتظامي در جمع خبرنگاران:برخورد با مزاحمان نواميس و زنان خياباني، انتظار مردم است .خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد:زنان خياباني، مزاحمان نواميس، افرادي كه با ظاهر تحريك كننده به خيابان مي‌آيند در اولويت تذكر و اصلاح هستند و انتظار مردم از پليس برخورد با آنهاست

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904100236
اگر اینگونه است که پاسدار سردار قاتل احمدی مقدم مدعی شده است. پس چرا یک همه پرسی آزاد انجام نمی گیرد تا هم رفع ابهم شود . هم اینکه مشخص شود که واقعیت چیست . مشروط بر اینکه نتیجه نظر سنجی هم رسوا می کند هر که در او غش باشد؟
رئيس قوه قضائيه در ديدار با رئيس و اعضاي ستاد مبارزه با مواد مخدر: كوچك ترين ترديدي در مجازات مجرمان
مواد مخدر نخواهيم كردhttp://www.kayhannews.ir/890410/3.HTM#other303
اگر این آخوند انگلیسی محمد صادق لاریجانی رئییس انتصابی دستگاه آلوده به رشوه و فساد وتتبعیض قضائیه که خود این نهاد عامل رشد وترویج قاچاق ومصر ف مواد مخددردر در جامعه است . زیرا که 31 سال است زیر پوشش مبارزه با قاچاقچی و مواد مخرز و معتادین احکام بیشمار حکم اعدام و دست و پا قطع کردن تبعیض آمیز صادره کرده است که حتی یکی هم از مقامات حکومتی و آقازاده های شان در بین قربانیان نبوده است . در صورتیکه محال است که اینان در گیر فروش یا مصرف مواد مخدر نبوده باشند . بنابراین اکنون اگر وی راست می گوید و اراده و استقلال عمل و تصمیم گیری دارد و وانمود کرده که می خواهد طبق ادعایش مبارزه با قاچاقچی و مواد مخدر کند. خوب راه حل و آزمونآسان است . چون یکسری سر زده اگر می تواند به بیت جماران برود تا به بییند در اینجا چه خبر است و رهبر لوطی جماران واطرافیانش چه می کنند و ازهمین جا مبارزه با صدور احکام را شروع کند که نه فقط برنامه ریزی ورود وتوزیع مواد مخدر در کشور است که مرکز کانون اصلی فساد در ای رژیم ضد بشری می باشد؟ ولی مشخص است که هر گز چاقو دسته ی خودش را نمی برد و اینگونه آروغ ناشتا زدن ترفند افزایش سرکوب و ارعاب و وحشت و خفقان در جامعه است.
رئيس قوه قضاييه گفت: در برخورد قاطع با مجرمان مواد مخدر و اجراي اشد مجازات براي آناني كه با اين بلاي خانمان سوز اركان جامعه و خانواده را تهديد مي كنند، كوچكترين ترديدي به خود راه نمي دهيم....
كيهان و خوانندگان
این ستون پرونده ساز شعبه ززندان اوین از بس گند اسامی دروغین تکراری با پیام های ساختگی دروغ نامه ی کیهان در آمده است. بنابراین جایش را به ترفند دیگری داده است . انگاری که سناریو ساز کمدی این دروغ نامه تصور کرده که ننگ با رنگ پاک می شود که تغییر روش داده است. بهرحال ادامه ی توطئه یی قطع دستان رفسنجانی و ایادی اش از دانشگاه آزاد و مصادره کردن مبلغ 250 هزار میلیارد تومان دارائی های دانشگاه آزاد از سوی پاسداران کودتا گر دست به اینگونه پیام های ساختگی زده شده که چند مورد زیر نمونه است.
¤
تا زماني كه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا به حقوق ملت ايران احترام نگذارد فرمول هايي كه در مورد پرونده هسته اي كشورمان ارائه مي شود هيچكدام نتيجه بخش نخواهد بود.يك هموطن.¤ به عنوان يك هموطن از رئيس دانشگاه آزاد اسلامي تقاضا مي كنم پاسخ دهند كه دارايي 250 هزار ميليارد توماني اين دانشگاه چگونه بدست آمده است تا مردم كشورمان خود قضاوت نمايند. عليمرداني¤ آيا مسئولان دانشگاه آزاد، سرمايه اين دانشگاه را خودشان تامين كرده اند؟ مسلم است كه اين سرمايه از جيب مردم تامين شده است. پس چگونه عده اي مي خواهند مال مردم را به نفع خودشان مصادره كنند؟غلامرضا جنت خواه دوست.¤ به آقاياني كه ادعاي مالكيت دانشگاه آزاد را دارند بفرماييد نسلي كه اول انقلاب براي راه اندازي دانشگاه آزاد كمك مالي كرده اند هنوز زنده هستند و اگر هم از دنيا رفته باشند فرزندان آنها نخواهند گذاشت اموال اين دانشگاه به تصاحب يك عده زياده خواه در بيايد.9654---0 .0937 ¤ از اينكه مي بينم كيهان موجبات عصبانيت و ناراحتي ضد انقلاب خارج نشين را فراهم كرده خوشحال هستم. اميدوارم با عمق بخشي هر چه بيشتر به آگاهي مردم بويژه جوانان انزواي كامل ضد انقلاب را فراهم سازيد.8082---0936
تاراج قبل از واگذاري ... و ديگر هيچ (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890410/2.htm#other206
این گزارش خبر ویژه هم جزو عملکرد و مأموریت همان تهیه کننده پیام های گزارش شده ی فوق در ستون کیهان و خوانند گان در دروغ نامه ی کیهان علیه ی رفسنجانی می باشد که این چنین تهیه و آماده شدده است.
برخي گزارش ها از برنامه ريزي غيرقانوني براي جابجايي اموال دانشگاه آزاد توسط تيم حاكم حكايت مي كند...
دانشگاه آزاد چه را تكذيب مي كند؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890410/2.htm#other209
بازهم در ادامه جنگ قدرت و فشار همه جانبه علیه ی رفسنجانی و تلاش برای اشغال دانشگاه آزاد که از سوی سر بازجو حسین شریعتمداری بصورت پرونده سازی زنجیره ای تهیه و باز تاب داده شده است .
چند روز پس از انتشار خبر ويژه كيهان درباره جلسه هيات موسس دانشگاه آزاد كه با حضور ميرحسين موسوي تشكيل شده و در آن، موضوع مالكيت خصوصي و ميراث داري فرزندان هيات موسس مطرح شده بود مركز اطلاع رساني دانشگاه آزاد روز گذشته اقدام به ارسال جوابيه اي بي نام و نشان و بدون امضا به برخي جرايد كرده است. در جوابيه با تاخير دانشگاه آزاد، بدون اشاره به مستندات ارايه شده در متن خبر و نيز بدون اشاره به كيهان و به گونه اي مبهم، انتشار اين گونه اخبار به دور از عدل و انصاف(!!) توصيف شده است. شايعه خواندن خبر برگزاري جلسه مذكور و سخنان آقاي هاشمي رفسنجاني و نيز دعوت از موسوي در حالي است كه در به اصطلاح جوابيه اين دانشگاه هيچ اشاره اي به مخالفت حجت الاسلام قمي به عنوان معترض حضور ميرحسين موسوي نشده است! نويسندگان اين جوابيه همچنين مشخص نكرده اند كه حضور شاهدان در جلسه و روايت ايشان از رخدادها و سخنان مطرح شده در جلسه را چگونه توجيه مي كنند؟!
راديو سيا... راديو سيا... به گوشم! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890410/2.htm#other207
باز هم مورد دیگری از ادامه جنگ قدرت و تلاش برای حذف و خففه کردن رقیب مغلوب که اکنون سرباز جو حسین شریعتمداری همچون گذشته دست به سناریو وپرونده سازی علیه ی روزنامه ی شرق زده است تا که مجدداً همچون دو مورد قبلی این روززنامه را به زیر تیغ سانسور و توقیف بکشاندش و ثابت کند که چگونه پاسدار گماشته احمدی نژاد در آمریکا الکی قمپز ادعای آزادی مطبوعات و بیان در ایران کرد؟
روابط روزنامه هاي زنجيره اي با رسانه هاي دولتي آمريكا و انگليس و برخي كشورهاي مغرض اروپايي به صورت كاملا اوپن درآمده است به نحوي كه در برخي موارد اين روزنامه ها به شكل شعبه هاي ايراني رسانه هاي معاند خارجي عمل مي كنند.روز گذشته در حالي كه روزنامه شرق سرمقاله اي به قلم سعيد رضوي فقيه (عضو مشاركتي ستاد كروبي! و از عناصر سابقه دار در آشوب ها به هنگام عضويت در دفتر تحكيم) در توصيف «ضرورت وحدت و فضيلت اعتدال» به چاپ مي رساند، همزمان سايت راديو فردا ارگان رسمي سازمان جاسوسي آمريكا مصاحبه با وي را درباره آقاي هاشمي رفسنجاني، مجلس خبرگان و انتقاد از عدم قاطعيت كافي آقاي هاشمي به اندازه موسوي و كروبي! منتشر كرد. مصاحبه راديو فردا با رضوي فقيه را «مراد ويسي بيامه» همكار فراري روزنامه سلام و روزنامه هاي زنجيره اي بعدي انجام داده بود. ويسي همان كسي است كه نامه جعلي و دروغ با امضاي سعيد امامي را دريافت و در روزنامه موسوي خوئيني ها (سلام) منتشر كرد و باني آشوب هاي خياباني تيرماه 78 شد.همسر رضوي فقيه هم اكنون همكار دايمي سايت هاي ضدانقلابي نظير روزنت و جرس است و با آشوبگران همكاري دارد.روزنامه زنجيره اي شرق تاكنون چند بار به خاطر تخلفات عديده توقيف و مجددا به خاطر رافت اسلامي اجازه انتشار يافته است، با اين حال گويا ترك عادت موجب بيماري است. شرق آخرين بار به خاطر مصاحبه با يك ضدانقلاب فراري و ترويج كننده هم جنس گرايي (ساقي-ق) توقيف شد.
ترور شخصيت شهيد بهشتي توسط پدرخوانده هاي منافقين (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890410/2.htm#other211
تصور نکنید که این دروغ نامه ی یک ورق پاره ی راست ارتجاعی فاشیستی مذهبی و مبلغ جناح هار و وحشی رژیم ضد بشری کودتائی می باشد که فقط وظیفه اش تهدید کردن مخالفان و رقیب مغلوب وتبلیغ کردن از باند های مافیائی کودتاگران می باشد ، بلکه یک شیوه ی بولتن نویسی و تجربه ی شکنجه گری و تواب سازی و اعتراف گیری و تهیه وتنظیم کننده ی کیفر خواست علیه ی هر منتقد یا دگر اندیش و مخالف و حتی خودی نق زن می باشد که ترجمان عملکرد بازجویان زندان اوین می باشد که هیچ صدائی جز استبداد کودتائی حاکم را بر نمی تابد.
رئيس گروهك موسوم به ملي- مذهبي در ادامه روند تحريف تاريخ مدعي شد: مرحوم بهشتي مخالف اصل ولايت فقيه بود!سايت ضدانقلابي جرس مصاحبه اي را از سحابي منتشر كرد كه در مقدمه آن قيد شده بود «اين مصاحبه سال گذشته حوالي هفتم تير توسط خبرنگار روزنامه اعتماد تهيه شده بود اما مجال انتشار در روزنامه مذكور را نيافت و نسخه اي از آن در اختيار جرس قرار گرفته است.»سحابي در اين گفت-وگو، به طور تلويحي حق را به جانب گروه هاي تروريستي چون فرقان و منافقين داد و مدعي شد آنها چون حذف شده بودند و فضا بسته شد(!) به ترور روي آوردند. وي گفت «اين اتفاقات به دنبال تشكيل مجلس خبرگان و تغيير قانون اساسي رخ داد چرا كه بسياري از فعالان دچار سرخوردگي شدند». اين در حالي است كه هم «جمهوري اسلامي» و هم قانون اساسي آن با راي قاطع و اكثريت قريب به اتفاق ملت به تصويب رسيده بود و انجام جنايت هاي تروريستي معنايي جز ديكتاتوري و جنگ با مردم ندارد.اين مسافر كنفرانس برلين اذعان كرد: مرحوم بهشتي ليبرال هايي را كه مقابل راديكال ها و انقلابيون قرار داشتند، ضدانقلاب و طرفدار آمريكا مي دانست
كاظمي قمي: ايران از فرآيند دموكراسي در عراق حمايت مي كندhttp://www.kayhannews.ir/890410/14.HTM#other1407
اینهم یک ادعای مضحک وارونه از سوی دیپلمات ترووریست در بغداد است که یکی از عوامل عراق باتلاق کن و طراح اقدامات ترووریستی و انفجاری و بمب گذاری در عراق است که در کنار پاسدار سلیمانی و سپاه قدس عامل بی ثباتی عراق و تهدید و کار شکنی کردن در عدم بر گزیده شدن ایاد علاوی به عنوان نخست وزیر عراق می باشند . ولی اکنون این دیپلمات تروریست برای سفید کردن کار نامه ی ننگین دخالت گری در امور داخلی عراق این چنین نعله وارونه زده است.
سفير ايران در عراق گفت: اينكه چه كسي در عراق حاكم و نخست وزير باشد موضوع داخلي عراق است و سياست ايران به طور كلي بر حمايت و همكاري با عراق استوار است. حسن كاظمي قمي در گفت وگو با ايسنا، در خصوص ادعاي وزير مستعفي برق عراق درباره قطع برق از سوي ايران و بروز مشكلات زيادي در عراق، با رد اين ادعا گفت: در حال حاضر عمليات انتقال برق در جريان است و در اين مدت هيچ مشكلي در اين خصوص وجود نداشته است و قطع برقي صورت نگرفته است. وي گفت: ايران به تعهداتش عمل كرده است و اساسا حمايت از دولت و ملت عراق سياست مداوم ايران بوده است.
سازمان هواشناسي كشور خبر داد .ثبت گرمترين نقطه دنيا در كرمان
چرا گزارش نشده است که مردم در برابر این گرمای 53 درجه از چه امکانات خنگ کننده ای بر خوردار می باشند و اهالی این منطقه چه فرقی با مفت خوران وانگلان متمرکز شده در بیت جماران دارند؟ ضممن اینکه مگر در 31 سال گذشته جز فقر و بیکار وتورم وگرانی و قطع در ختان جنگلی و نابود کردن مراتع و کویر سازی وچوب تاراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و گرد و غبار از آسمان به جای باران فرود آوردن حاکمان دزد و غارتگر عوامفریب و دین فروش اقدام مثبتی دیگر هم برای مردم به خصوص محرومان وتهی دستان انجام داده اند که اکنون باید بالاترین درجه حرارت گرما هم بر کاارنامه ننگین افزوده و ثبت نگردد؟
سازمان هواشناسي كشور ضمن اعلام ثبت گرمترين نقطه دنيا در كرمان، از افزايش مجدد دماي هوا در پايتخت خبر داد.محسن عراقي زاده، مدير كل هواشناسي استان كرمان گفت: اداره كل هواشناسي استان براي نخستين بار دستگاه هاي هواشناسي را در گرم ترين نقطه دنيا با عنوان «گندم بربان» شهرستان شهداد در استان كرمان مستقر كرده است.وي با بيان اينكه اين دستگاه ها از 10 روز قبل در اين منطقه نصب و راه اندازي شده است، خاطرنشان كرد: طي اين چند روز بالاترين دماي ثبت شده توسط دستگاه ها 53 درجه سانتي گراد بالاي صفر بوده است.بنابر اعلام سازمان هواشناسي، طي سه روز آينده در اغلب نقاط كشور جوي آرام حاكم خواهد بود. همچنين در اين مدت مناطق جنوب غرب و به طور ضعيف تري غرب كشور در برخي ساعات غبارآلود است.اين سازمان همچنين طي سه روز آينده براي منطقه زابل در ساعات بعدازظهر و شب وزش باد و گرد و خاك پيش بيني كرد.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين:تكليف امروز ما در جهان افزايش بصيرت براي مقابله با زورگويان بين‌المللي است.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: تكليف اساسي ما در جهان امروز افزايش بصيرت و آگاهي براي مقابله با هجمه‌هاي دشمنان و زورگويان بين‌المللي است كه در اين مسير بايد بيش از پيش تلاش كنيم
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904100002
به احتمال زیاد این پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی عراقی باید از همان معجون های مواد مخدر روان گردانی استفاده کند که رهبر لوطی جماران و عنتر پاسدار گماشته اش احمدی نژاد مصرف می کنند که می توانند این چنین در عالم خلسأ و بیهوشی فرو رود و با مزخرف و هذیان گوئی کردن با این دو دو رقابت کند؟
اردوغان: تركيه رابطه خود با ايران را هرگز قطع نخواهد كرد.خبرگزاري فارس: نخست وزير تركيه با اشاره به مرز مشترك دو كشور تركيه و ايران بار ديگر تاكيد كرد كه دولت آنكارا نمي‌تواند رابطه خود را با كشور همسايه ايران قطع كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904100344
ضمن اینکه این نخست وزیر ترکیه هم سرنوشت خودش را ظاهراً با سرنوشت پاسدار گماشته احمدی نژاد گره زده است چونکه هدف برای بهره بردن کلان از سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن ایران است که اینگونه موضع گیری تناقض آمیز اتخاذ کرده است . زیرا که ترکیه رابطه ی نزدیک با آمریکا و جمهوری آذر بایجان دارد و رابطه اش را با اسرائیل قطع نکرده است و هنوز هم بطور کامل به کشور های اتحادیه اروپا نپیوسته است . بنابراین قابل فهم است که اینگونه موضع گیری مقطعی اتخاذکردن ناشی از چیست؟