گزیده خبر ها 18 تیر - 89
برج پیزا در اراک/ عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23797
برج سازی به سبک منار جنبان اصفهان که در اراک طراحی و بنا شده است با این تفاوت که این برج به یک سمت غش کرده یا جنبانیده شده است . حال گذشته از این که معلوم نیست ک چرا این منار جنبان یک طرفه در مکانی ساخته شده که حالت دشت و بیابانی دارد؟ از سوی دیگر هنر علمی تکنیکی برجک سازی و صنعت بساز و بفروشی پیشرفته ی مدل نظر رهبر لوطی جماران و عنترش پاسدار گماشته احمدی نژاد نیز به نمایش گذاشته شده است کهطرح مقدماتی اش دو سال پیش در پیام نوروزی رهبر لوطی جماران در مشهد با سال نوآوری و شکوفائی اقتصادی داده شد .
این ساختمان که توسط شرکت تعاونی مسکن یکی از ادارات دولتی در اراک ساخته شده، به دلیل عدم رعایت نکات ابتدایی مهندسی دچار نشست شده و کج شده است. تنها شباهت این ساختمان نیمه کاره با برج پیزا در ایتالیا هم اشتباه در مکان یابی محل احداث ساختمان است.
نفر قربانی انفجارهای کاظمین141
http://www.fararu.com/vdcaumnm.49n6a15kk4.html
همانگونه که پیوسته تأکید شده است مقصر و عامل اصلی اینگونه اقدامات تروریستی و گرفتن جان انسان های بی گناه عراقی و ایرانی و سایر ملیت ها در عراق حاکمان رژیم ضد بشری تهران هستند . زیرا اینان هستند که همچون رهبر بنیانگذاز شیاد شاان باور دارند که جنگ نعمت الهی است . مشروط بر اینکه چون دچار بحران هسته ای وعدم مشروعیت می باشند . بنابراین پیگیری پروژه ی هسته ای و بقای ننگین شان پیوند به صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برو مرز خورده است که از طریق سیاست اقدامات تروریستی و مداخله گری در امور کشور های همجوار و منطقه دنبال می شود . به خصوص اینکه تنها کشور منطقه است که از نا آرام وبی ثبات بودن کشور های همسایه و منطقه سود برده است. لذا اکنون که نتوانست است نوری مالکی را دوباره نخست وزیر عراق کند تا عراق را همچنان حیات خلوت خودش نگهدارد . پس از طریق ارسال سلاح و مواد منفجره و اعزام نیروهای تروریستی و پاسدار سلیمانی و دیپلمات تروریست محمد حسن کاظمی قمی سفیر رژیم در بغداد و سپاه قدس و عوامل نفوذی اش درون دولت عراق بر اقدامات تروریستی در عراق افزوده است.
عکس/ احمدی نژاد در مالی استقبال از احمدی نژاد در مالی
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18941
تصاویر بسیار جالب و انگیزانده و شگرف انگیز که در سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد وهمراهانش در مالی به نمایش گذاشته شده است . ناگفته نماند که اینان جزو بخشی از حامیان برون مرزی 25میلیونی آرای قلابی کودتای 22 خرداد 88 پاسدار گماشته احمدی نژاد است که از طریق جذب اهدائی دلارهای نفتی حاصل شده است . صدالبته که قرار است که باحمایت اینان ساختار جهانی تغییر و اصلاح گرددد و جهان بتواند دارای مدیریت جدید اینگونه ای باشد که ناشی از تز صادراتی مسلح به عدالت ودانش بومی هسته ای می باشد که پاسدار گماشته احمدی نژاد در حالت نورانی بودن در سازمان ملل قولش داده شده بود . ناگفته نماند که جای آخوند متحجر انگلیسی دزد مصباح یزدی در این جشن عمامه گذاری مدل آفریقائی مریدش پاسدار گماشته احمدی نژاد عجیب خالی بوده است. در حقیقت باید گفت که رژیم ضد بشری کمبود اینگونه عمامه داشت که با حضور مشاوران و یاران نزدیک پاسدار گماشته احمدی نژاد همچون رحیم مشائی این نقیصه یا کمبود هم بر طرف شده است. داشته باشید که وضعیت اقتصادی کشور چگونه می باشد ومردم ایران در چه وضعیتی بسر می برند و پاسدار گماشته احمدی نژاد مشغول چگونه گشت وگذار و ادامه ی تور سفرهای ماراتونی پایان ناپذیری می باشد ودر این سفر ها چه می کند تا بهتر معنی و مفهوم ادعای اصول گرائی داشتن در این رژیم ضد بشری کودتائی تفهیم شود؟
احمدي نژاد:صدور قطعنامه عليه ايران نشانه ضعف غرب است.خبرگزاري فارس: رئيس جمهور كشورمان، گفت: صدور قطعنامه عليه جمهوري اسلامي ايران نشانه قدرت غربي‌ها نيست بلكه نشانه ضعف آنها است و روزبه‌روز ضعيف‌تر و به نفع ملت‌هاي آزاده صحنه جهان را ترك مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904170727
اگر طبق این ادعای کمدی پااسدار گماشته احمدی نژاد،این اعتراف نه وارونه گوئی و فرافکنی نیست وواقعیت دارد. بنابراین سئوال است که پس چرا از هر تریبون ومنبر و رسانه های علیه ی قطعنامه 1929 موضع مخالف و تهدید آمیز اتخاذ شده است ؟ تا جائیکه به موسوی اجازه داده شد تا به جای بازداشت ، در جلسه مجمع مصلحت نظام که نماینده ی دولت نامشروع در آن حضور نداشت، حضور یافت تا با رفسنجانی دیدار و گفتگو داشته باشد و بتواند به جای فراخوان 18 تیر دادن پیرامون قطعنامه 1929 قلم فرسائی کند و تحلیل دهد که باید مخالفت شدید با تحریم ها شود . طوریکه از حامیان جنبش سبز خواسته است تا که همه جا بسیج شوند و علیه ی قطعنامه 1929 و تحریم های اقتصادی فعالیت کنند تا بشتر ادعای کاذب نشان از ضعف غرب و قوت رژیم ضد بشری آشکار و ثابت شود!!
طراحي نظام اقتصادي با اتكا بر انديشه الهي؛ پيشنهاد احمدي‌نژاد به دي 8خبرگزاري فارس:محمود احمدي‌نژاد ضمن ارائه پيشنهادي به سران گروه دي8 مبني بر برپايي كنفرانسي با هدف طراحي نظام مناسب اقتصادي با اتكا بر انديشه الهي، آمادگي ايران را براي ميزباني چنين كنفرانسي اعلام كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8904170614
پاسدار گماشته احمدی نژاد مترسک با تجربه ی 32 سال حکومت دینی با رهبری ولی فقیه مطلقه که نماینده و جانشین خدا است . باتکای باور های ادعائی الهی خودشان شرایطی بس طاقت فرسا به مردم ایران تحمیل نموده اندکه 80% جمعیت کشور بر زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند . همچنین طبق گزارشات رسانه های زیر تیغ سانسور رژیم ضد بشری واردات کالا ها بیش از 3 برابر صادرات شده و همچنان این فاصله رو به رشداست . از سوی دیگر رشد تورم و گرانی لجام گسیخته همراه با رشد فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی در جامعه هم بیداد می کند . اما اکنون این پاسدار عقده ای و روانی و معتاد به هذیان و وارونه گوئی اینگونه یک پیشنهاد الهی دیگر داده است که ادامه ی نمونه عریضه نویسی یا بقول آخوند احمد جنتی الهی نامه نویسی به بوش است که بصورت تبریک برای اوباما دنبال شد.
احمدی‌نژاد: دست قدرت خدا از آستين ملت‌هاي عدالتخواه بيرون آمده
http://www.fararu.com/vdccmpqp.2bqsp8laa2.html
درحقیقت این همان دستانی است که از آستین زیر پوشش عمامه و عبا در ایران بیرون آمد که 32 سال است که زیر نام ولی فقیه مطلقه جانشین خدا در ایران حاکم شده و دست به جنایت و خیانت و غارت زده است که اکنون برای ادامه ی بقای ننگین خودش نیاز به تبلیغ و صدور آن به برون از مرز دارد. بنابراین چند سالی است که مسئولیت و مأموریت آن به پاسدار گماشته احمدی نژاد واگذار شده که از حمایت رهبر لوطی جماران و پاسداران کودتا گر بر خور دار است.
رحیم پور ازغدی به زنانی که نمی خواهند باردار شوند: مرده شور هیکلتان را ببرد!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=23782
اینهم نظر ارتجاعی زن ستیزانه و مدافع افزایش جمعیت مکتبی اصول گرا که روزنامه نگار نیز می باشد که به اندازه ای نظرش سطحی و مشمئز کننده است که فقط با نوع گفتمان پاسدار گماشته احمدی نژاد و همکار وهم لهجه اش سربازجو حسین شریعتمداری وهم مکتبی اش ملا حسنی که زنان را به اتوبوس و تاکسی و الاغ همچون خودشفرض و تقسیم کرده است یا مثل نظر وکیل الدوله موسی قربانی در بازار مکاره که خواهان خانه نشین شدن زنان بعنوان رفع مشکل بیکاری ارائه داده قابل مقایسه است . برای اینکه بدون توجه به نرخ بیکاری و رشد تورم و گرانی و فقر و تن فروشی و اعتیاد و... اینگونه نظر احمقانه و سطحی داده است . .
تو این هیکل رو می خوای چه کار ؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن عصر ایران - حسن رحیم پور ازغدی ، استاد معروف دانشگاه در اظهاراتی که شب گذشته از شبکه یک سیما پخش شد با اشاره به موضوع ازدیاد جمعیت و زاد و ولد در جامعه گفت: " هم اکنون برخی خانم ها می گویند بچه دار نمی شویم برای اینکه هیکلمون به هم می خوره . ای مرده شور ببره هیکلت رو . مگه هیکلت رو می خوای ببری آخرت ؟ تو این هیکل رو می خوای چه کار ؟ غیر از اینه که می خوای ببری تو قبر یا اینکه می خوای هیکلت رو ببری تو خیابون نشون بدی. استفاده هیکلت برای شوهرته و البته شوهرت برای توئه و برای بچه آوردن."*رحیم پور ازغدی علاوه براستادی دانشگاه، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز هست که صداوسیما مدتی است به صورت گسترده سخنرانی های مختلف وی را به طور کامل پخش می کند.رحیم پور ازغدی در ادامه سخنانش گفت: من نمی گویم که خانواده ها زیاد بچه بیاورند یا کم. ولی بعضی خانواده ها 20 تا هم بچه بیاورند کم است بعضی دیگر دو تا هم زیاده. من خودم خانواده افغانی فقیری رو می شناسم که در یک اتاق زندگی می کنند و بچه های زیادی هم دارند. هر کدام رو نگاه می کنم بهتر از دیگری. همه نخبه و اعجوبه. آیا می توان به این خانواده بگویی که بچه زیاد نیار؟ من این سیاست رو که به طور کلی به همه بگوییم بچه زیاد نیاورید مخالفم.وی همچنین در سخنرانی اش خطاب به خانم ها اضافه می کند: شما نباید از مسولیتت کنار بروی برای تربیت بچه. بعضی ها می گویند ما حوصله نداریم شب بیدار بشیم و به بچه رسیدگی کنیم ولی این وظیفه شماست. این که دلیل نمیشه که خانم ها به خاطر سختی بچه نگه داشتن و خراب شدن هیکلشون بچه دار نشن. در غرب دولت ها می گویند که آقا ما سوبسید می دهیم که شما بچه بیاورید و برای هزینه هاش ولی آنجا می گویند که نه ، نمی صرفه برامون.
حضور هزاران نفر برسر مزار جانباختگان راه آزادی در آستانه ١۸ تیر
البته جای سئوال نیست که چرا رهبران جنبش سبز برای چه فراخوان به مناسبت سال گرد 18 تیر سال 78 نداده اند . چونکه می دانند که جنبش دانشجوئی اسیر بازی جنگ قدرت میان باند های غالب و مغلوب نمی شوند. به ویژه اینکه تجربه ی دوران خاتمی را دارند که به جای پاسخگوئی به سئوالات دانشجویان در مراسم 16 آذر متهم شان کرده بود که صدای دشمن در میان شما به گوش می رسد . ضمن اینکه دانشجویان خیلی وقت است که به این واقعیت رسیده اند که رژیم ضد بشری تغییر و اصلاح پذیر نمی باشد و می بایست در کنار مبارزه و مقاومت مردم ایران برای تغییرات دمکراتیک در ایران مبارزه نمود. بنابراین آن بخش ازحامیان جنبش سبز که در مراسم بزر گداشت 18 تیر فعال شده و شرکت کرده و با خانواده های جان باختگان ابراز همدردی نموده اند جزو جنبش دانشجوئی خواهان تغییرات دمکرتیک در ایران هستند .
جـــرس: در آستانه ١۸ تیرماه، جمع گسترده ای از مردم و حامیان جنبش سبز، بعد از ظهر پنجشنبه ١۷ تیرماه ۸۹، با تجمع در بهشت زهرای تهران، یاد و خاطرۀ شهدای جنبش و بویژه بازداشت شدگان ١۸ تیر گذشته که در بازداشتگاه کهریزک جان باختند را گرامی داشتند.براساس گزارش كانون حمایت از خانواده های جان باختگان و بازداشتی ها، امروز پنجشنبه عصر در ساعت شش بعد از ظهر، تا هشت، بیش از دو هزار نفر بصورت گروههای چندین نفره بر مزار عزیزانشان و همچنین شهدای جنبش حاضر شده و یادشان را گرامی داشتند .در هجدهم تیرماه سال گذشته و در جریان اعتراضات پس از انتخابات، محسن روح الامینی، امیر جوادی فر و محمد كامرانی و همچنین رامین آقازاده قهرمانی، دستگیر شدند و پس از چند روز شکنجه و انتقال به بازداشتگاه کهریزک، بر اثر شدت آسیب های وارده، جان باختند.گفتنی است از ساعات نخستین بامداد، نیروهای ضد شورش و همچنین لباس شخصی ها، با استقرار در مسیر و همچنین محل بهشت زهرا، هرگونه تحرکی را کنترل می کردند.هنوز از برخورد ماموران یا بازداشت مردم و حاضرین، گزارشی منتشر نشده است.هجدهم تیرماه، یادآور قیام خونین دانشجویان دانشگاه تهران و حملات لباس شخصی ها و یگان ویژه پاسداران به کوی دانشگاه تهران و سپس دانشگاه تبریز در سال ۷۸ است.در جریان آن حوادث تعداد زیادی بازداشت، زخمی و ناپدید شدند ولی آماری رسمی از جانباختگان هرگز منتشر نشد
عدم ارائه نمره پایانی دانشجویان به بهانه "بد حجابی" در دانشگاه خواجه نصیر + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=18935
اینهم نمونه ای دیگر از شگرد طرح بیش از 3 دهه ی روسری یا تو سری اجباری زن ستیزانه ی رژیم ضد بشری که اکنون برای کنترل و مطیع کردن دانشجویان معترض دختر در محیط داشگاه ها این چنین بکار گرفته است .
با خاتمه یافتن امتحانات پایان ترم دانشگاه خواجه نصیر در هفته گذشته عده ای از اساتید دانشکده های برق و مکانیک این دانشگاه به علت آنچه که "بد حجابی" و "بد پوششی" می خواندند از دادن نمره نهایی گروهی از دانشجویان خودداری کردند.به گزارش دانشجونیوز، این امر که با نصب بنرهایی در ورودی دانشکده ها، سخت گیری های شدید و بعضا توهین آمیز حراست دانشگاه در مورد نحوه پوشش و روابط دانشجویان همزمان می باشد مشکلات شدیدی در وضعیت آموزشی دانشجویان به وجود آورده است.
بانک مرکزی در حمایت از دولت ، آمار غلط می دهد
مگر از زمان بنیانگذاری این رژیم ضد بشری از سوی خمینی شیاد همراه با وعده های دروغ عوامفریبانه و شیادانه نبود که گفته شد اقتصاد مال خر است . جنگ نعمت الهی است . مسضعفان و پا بر هنگان حاکم می شوند؟ مگر در ادامه از سوی جانشین و پیروان وی یک ریز آمار و ارقام دروغین و غلط در همه زمینه ها از جمله در جنگ 8 ساله ی ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق و سازندگی و پیشرفت و افتتاح و احداث سد ها و کار خانه ها و آمار شرکت کنندگان در بر گزاری نمایشات خیمه شب بازی های انتخاباتی و ارقام تورم و گرانی و بیکاری و فقر زدائی و عدالت و.... بطور سیستماتیک آمار دروغ و غلط ارائه نشده است پس دلیل ندارد اکنون که یک پاسدار شارلاتان خالی بند و دروغگو تر از سایر رقبا رئیس جمهوری تقلباتی شده است رئیس بانک مرکزی همچون رهبر و رئیس خود آمار دروغ و غلط ندهد؟ چون گفته می شود خشت اول چون نهاد معمار کج تا ثریا می رود دیوار کج .
جرس: محمدرضا خباز با انتقاد از عدم استقلال بانک مرکزی خاطر نشان کرد: بانک مرکزی مجبور است در راستای حمایت از سیاست‌های دولت آمار نادرست و به سود دولت ارائه دهد.عضو فراکسیون خط امام مجلس با انتقاد از بانک مرکزی، اظهار داشت: به عنوان کمیسیون تخصصی به بانک مرکزی اعلام کردیم دلایل علمی کاهش نرخ تورم را بیان کنند.محمدرضا خباز در گفت‌و گو با خانه ملت با اشاره به سخنان بهمنی رییس کل بانک مرکزی ادعای کاهش نرخ تورم را نادرست خوانده و ادامه داد: بانک مرکزی بدون ارائه دلایل منطقی تنها به اعلام عدد بسنده کرده و دلایل علمی کاهش تورم را بیان نمی کند.نماینده کاشمر در مجلس تاکید کرد: افراد جامعه نه تنها کاهش تورم را احساس نمی‌کنند، بلکه از افزایش قیمت‌ها ناراحتند.خباز درباره کاهش قیمت در بخش مسکن، خاطر نشان کرد: دولت می‌گوید مسکن ارزان شده این در حالی این که بخش مسکن در رکود فرو رفته و خرید و فروش انجام نمی‌شود؛ که افزایش قیمت‌ها در این بخش مشهود باشد.