گزیده خبر های 10 آبان – 90 قسمت -2

مرتضی طاهری در گفتگو با خبرنگار فارس:هیچ یک از 150 زائر ، به ایران بازنگشته است.خبرگزاری فارس: گروهی از زائران ایرانی که از صبح امروز در فرودگاه مدینه ، به بهانه جعلی بودن روادیدشان ازسوی مأموران سعودی متوقف شده اند،همچنان در شرایط سخت بسر میبرند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900809001428

بدون شک که عربستان عراق نیست که به آسانی حیات خلوت شود ونوار مرزی اش آنگونه بی در و پیکر باشد که هم تروریست های اعزامی ایران و هم مواد مخدر وهم آشوب گر با ویزای جعلی وارد خاکش شود و حساب و کتاب و رسیدگی در کار نباشد. برای همین ا ین تعداد بازداشت شده اند که باید جزو مأموران اعزامی اطلاعاتی و امنیتی و پاسداری باشد که احتمالاً اعتیاد هم دارند که با مدارک جعلی به عربستان ومکه رفتند وهدف شان تتبلیغ علیه ی مقامات عربستان و آمریکا و ایجاد اغتشاش و تاامن کردن عربستان بوده است ولی لو چون رفته و شناسایی و باز داشت شده و تبدیل به درد سر بزرگ شدند. به خصوص اینکه از مشهد رفته اند بعید نیست که اتباع غیر ایرانی با مدارک جعلی ایرانی باشند.

به گزارش خبرنگار فارس ، حاج مرتضی طاهری از مداحان اهل بیت در گفتگوی تلفنی باخبرنگار ما بااعلام این خبر ، افزود : برخلاف اخباری که در برخی رسانه ها اعلام شد، هیچ یک از افراد گروه حدودا 150 نفره ما از فرودگاه مدینه خارج نشده اند و به ایران بازنگشته اند.وی با سخت توصیف کردن شرایط خانواده های ایرانی در فرودگاه مدینه ، افزود:بیش از12 ساعت است که در این وضعیت به سر میبریم و بدون پتو و امکانات در حال تلاش برای پایان دادن به این وضع و تشرف به خانه خدا هستیم.طاهری باانتقاد از برخی اخبار درخصوص تقلبی بودن روادیدشان افزود:مسئولان سعودی باید پاسخ دهند که اولا این روادید را مأموران رسمی خودشان در مشهد به ما داده اند و بهای سنگین آن راهم از ما گرفته اند.ثانیا اگر این ویزاها جعلی است ، چطور عده ای همان بدو ورودشان به اینجا ویزایشان تأیید شد و وارد مدینه شدند.وی همچنین جدیت بیشتر مسئولین ایرانی را در رفع این مشکل خواستار شد و گفت:ما غریبه نیستیم و ایرانی هستیم ولذا در این زمان مسئولان ایرانی بجای قانونی یا غیرقانونی دانستن گروههای آزاد،باید به کمک ما بشتابند و این مسئله را حل کنند .

سید مرتضی نبوی در گفت‌وگو با فارس؛مردم شبهات هاشمی رفسنجانی درباره انتخابات را نمی‌پذیرند.خبرگزاری فارس: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تردیدافکنی‌های اخیر حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی مبنی بر لزوم تزئینی نبودن رأی مردم، گفت: آنها یکبار در سال 88 از حربه تقلب استفاده کردند و نتیجه نگرفتند، بنابراین شبهات اینچنینی جایی در جامعه ندارد.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900809001102

مرتضی نبوی که عضو باند مافیایی غارتگر انگلیسی مؤتلفه است ومدیر مسئول ورق پاره ی حکومتی رسالت می باشد اکنو برای کودتا گران حاکم خوشرقصی کرده و دم تکان داده و پاچه گیری از رفسنجانی کرده است به امید آنکه موجب شود در برگزاری نمایش خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم سهم این باند مافیایی غارتگر انگلیسی در نظر گرفته شود.

سید مرتضی نبوی مدیرمسئول روزنامه رسالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به تلاش برخی گروه‌ها برای تبدیل انتخابات به چالشی امنیتی برای نظام، اظهار داشت: تجربه انقلاب‌های رنگی مربوط به دوره انتخابات است و در کشورهایی که دشمن درصدد برپایی فتنه بوده در نتایج انتخابات آن تردید ایجاد می‌کنند و انتخابات 88 نیز اینگونه بود.وی ادامه داد: سال 88 فتنه بسیار سنگینی بود که از این طریق تجربه بزرگی اندوختیم از این رو دیگر برای بیگانگان و ایادی آنها ساده نیست که بخواهند برای انتخابات آینده با آن حجم دست به سوءاستفاده بزنند اما در عین حال ما باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.نبوی با بیان اینکه اگر در سال 88 آمادگی لازم را در زمینه فضاهای مجازی نداشتیم، امروز نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به این مسئله بصیرت بیشتری پیدا کرده‌اند تصریح کرد: آمریکا از اینکه از انتخابات ایران سوءاستفاده کند استقبال می‌کند و ممکن است به سراغ پروژه بی‌ثبات‌سازی در کشور برود.برخی افراد در خارج و داخل کشور از تحریم انتخابات و شرط‌گذاری برای نظام صحبت می‌کنند حتی برخی از آنها به لایحه هدفمندی یارانه‌ها و نارضایتی احتمالی پس از آن دلخوش کرده بودند تا از این طریق دست به شورش و ناامنی بزنند.وی با تأکید بر اینکه شرایط برای فتنه‌انگیزی هیچ گروهی در جامعه مهیا نیست خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات متعدد مردم و نداشتن پایگاه اجتماعی ساختارشکنان در بین آنان، نداهای آشوب‌آفرینی و اقدامات ضدامنیتی با پاسخ‌های مردم همراه نخواهد شد.وی در خصوص تردیدافکنی‌های هاشمی مبنی بر اینکه رأی مردم نباید تزئینی باشد خاطرنشان کرد: مردم ایران بیش از 30 بار تجربه کرده‌اند که رأیشان در انتخابات تأثیرگذار است اما برخی افراد هر سال شایعاتی ساخته‌اند؛ مثلاً در سال 76 گفتند: "می‌نویسم خاتمی، می‌خوانند ناطق" اما دیدند نتیجه انتخابات با خواست مردم پیش رفت، لذا دخل و تصرف در رأی مردم امکان‌پذیر نیست.لذا آنها در سال 88 حربه تقلب را مطرح کرده و دیدند با راه‌اندازی فتنه به جایی نمی‌رسند بنابراین شبهات اینچنینی جایی در جامعه ندارند.آقای هاشمی متأسفانه بعد از انتخابات مواضع صریحی اتخاذ نکرد و مورد سوءاستفاده ساختارشکنان قرار گرفت اما به هرحال آنچه نتیجه انتخابات را تعیین می‌کند رأی مردم است و نمی‌توان در آن شبهه ایجاد کرد چرا که مردم این شبهات را بسیار شنیده‌اند.

دستگاه‌هاي دولتي در قاچاق مواد سوختي شرکت دارند

اگر چنین نبود دلیل نداشت که پاسداران دست به کودتا بزنند و رقبا را از صحنه ی قدرت حذف نمایند و وزرت نفت را به اشغال خود در آورند تا که با چس زدن رقبا درون دولت خودشان بطور انحصاری قاچاق مواد سوختی را در اختیار داشته باشند.

خراسان : شنيده شده ستاد مرکزي مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخيرا در نامه‌اي به دستگاه‌هاي دولتي، رسما اعلام کرده است تعدادي از شرکت‌هاي خوشنام توليد و صادرات فرآورده‌هاي نفتي که توسط اين ستاد براي استفاده از مشوق هاي مختلف انتخاب مي شوند، در قاچاق مواد سوختي تحت عناوين صادرات هيدروکربن و حلال‌ها دخالت دارند.

جوانفکر در نمایشگاه مطبوعات چگونه بدرقه شد؟!

ادامه ی جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت میان باند های مافیایی کودتایی مدعی اصول گر آنچنان گسترده و حاد شده است که به صف آرایی حامی جریانات در گیر جنگ قدرت و ثروت به نمایشگاه مطبوعات منتهی شده است . البته شعار ها در امتداد و فاصلهه دوستت داریم تا مرگ بر را در بر می گیرد.

در لحظات پایانی هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا با شعار «مرگ بر ضد ولایت فقیه» بدرقه شد.علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه‌ای رئیس جمهور و مدیرعامل خبرگزاری ایرنا پس از پایان نشست پرسش و پاسخ خود در غرفه روزنامه ایران در حلقه بازدیدکنندگان قرار گرفت. به گزارش شفاف به نقل از فارس؛ گروهی چند نفره در ابتدا شعار «جوانفکر دوستت داریم» سر دادند و سپس مردم در واکنش به این شعار، شروع به هو کردن شعاردهندگان و سردادن شعارهایی علیه جوانفکر کردند. این شعار‌ها تا خروج وی از شبستان مصلی ادامه داشت. این جمع، شعارهای «مرگ بر جریان انحرافی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «مرگ بر منافق» سر می‌دادند. علی‌اکبر جوانفکر در میان شعارهای شعاردهندگان معترض، فضای نمایشگاه را ترک کرد

محکومیت مداخلات رژیم ایران در عراق و توطئه علیه اشرف-فیلم

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=30514:2011-10-31-20-27-25&catid=113:2010-11-15-16-47-46&Itemid=149