3 گزیده خبر پیرامون مراسم کشته شدگان پاسداران در انفجار یک پادگان پاسداران 24 آبان 90

کشته شدن پاسدار حسن تهرانی مقدم مدیر مسئول جهاد موشک های کلاهک دار بالستیکی دور برد پاسداران کودتا گر بد جوری رده های بالای پاسداران و ولی وقیح منفور ونا مشروع را عزادار وغم زده کرده است . طوری که اشک ریزان چپ و راست ضمن تسلیت گفتن به این ضربه وارده می دانند که خلأ پر شدن وی در ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران به خصوص در بخش موشکی نیروی زمینی این ارگان امکان ندارد . البته ولی وقیح منفور ونا مشروع با گله ای از فرماندهای پاسداران کنونی و سابق وحتی پاسدار محسن رضایی وپاسدار علی لاریجانی وقالیباف بدیدار خانواده پاسدار حسن تهرانی مقدم و سایر پاسداران کشته شده در انفجار مهمات موشکی پاسداران رفتند و تشییع جنازه شان بر گزار شد همینطور از سوی پاسداران اطلاعیه داده شده است که مراسم گراميداشت سومين روز کشته شدن پاسداران سازمان خودکفايي و تحقيقات صنعتي سپاه در روز چهارشنبه در حسينه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهي کل سپاه، واقع در انتهاي خيابان پيروزي، ميدان شهيد کلاهدوز برگزار خواهد شد . با توجه به تعداد کمی که درمراسم تشییع جنازه کشته شدگان پاسداران بر گزار شد همچنین مشخص است که دستگاه تبلیغاتی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی آماده باش بسیج حضور هرچه بیشتر سیاهی لشکر در حضور مراسم فردا داده شده است تا با این بسیج حضور وانمود شود که به حساب مردم با خانواده پاسداران کشته شدگان همدردی می کنند .هم اینکه ارگان فاشیستی پاسداران کودتایی غارت و سر کوبگر محبوب و دارای پایگاه مردمی می باشد . ر صورتی که با حضور گله های کم پاسدار ان در مراسم تشییع جنازه کشته شدگان حضور داشتند . مشخص است که حضور فردا هم بیش از این تعداد نمی تواند باشد که نشان از تنفر عمومی از عملکرد پاسداران کودتا گر می باشد. چونکه اگر چنانچه امکان بسیج 100 هزار نفر در این دو مراسم وجود می داشت که نسبت به جمعیت تهران کمتر از 1% این جمعیت است با زهم نشان از عدم مشروعیت رژیم ضد بشری و قرون وسطایی با رهبر منفور ونا مشروع و ضد مردمی بودن ارگان فاشیستی پاسداران کودتا گر می باشد .

گفتگوی رهبر انقلاب با خانواده شهدای سپاه در حاشیه مراسم تشییع

http://www.fararu.com/vdcgzt9y.ak9ny4prra.html

فرارو- حضرت آیت الله خامنه ای، فرمانده معظم کل قوا، صبح امروز در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور یافتند و در حاشیه‌ این مراسم با خانواده شهدای حادثه گفتگو کردند.حضرت آیت الله خامنه ای با حضور در حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه، ضمن قرائت فاتحه برای سردارحسن تهرانی مقدم رئیس سازمان جهاد خودکفایی و تحقیقات سپاه، و جمعی از شهدای حادثه انفجار در پادگان سپاه در حومه ملارد استان البرز، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات مسئلت کردند. تشییع پیکر مطهرشهدای حادثه سازمان خودکفایی سپاه صبح امروز دوشنبه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم این شهدا و مسئولان عالیرتبه لشکری و کشوری از مقابل حسینیه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه در تهران آغاز شد. بنا بر این گزارش، ظهر شنبه هنگام جابجایی یک محموله مهمات از زاغه یکی از پادگانهای نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در غرب استان تهران انفجاری رخ داد که در پی آن 17 نفر از پاسداران انقلاب از جمله سردارحسن تهرانی مقدم مسئول سازمان جهادخودکفایی سپاه شهید و 16 نفر دیگر مجروح شدند که مجروحین حادثه بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند و براساس آخرین اطلاعات دریافتی حال چند نفر از این مجروحین نیز وخیم گزارش شده است.در این مراسم علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، سرلشکر یحیی رحیم صفوی مشاور ارشد رهبر انقلاب در امور نظامی، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، سرلشکر باقری معاون اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح، زریبافان رئیس بنیاد شهید، بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و جمع زیادی از مقامات ارشد و فرماندهان نظامی کشور همچنین نمایندگان مجلس در مراسم تشیع شهدای سپاه حاضر بودند. براساس این گزارش تشیع کنندگان پیکر پاک این شهدا پس از طی مسافتی با سر دادن تکبیرو همچنین مدیحه سرایی به عزاداری پرداختند. در این مراسم شهیدان سرافراز محمد قاسم سلگی، مهدی نواب، میثم جهانگیری مینابادی، مهدی دشتیان‌زاده، علی‌اصغر منصوریان، سید محمد حسین فردویی و جواد سلیمی - از شهدای انفجار اخیر- بر روی دستان مردم تهران تشییع و تا آرامگاه ابدی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) بدرقه شدند. پیکر شهیدان طهرانی‌مقدم، نواب و سلگی در قطعه 24 گلزار شهدا و سایر شهیدان در قطعه 50 به خاک سپرده می‌شوند.

پیام سردار وحیدی؛شهید مقدم با فعالیت‌های خود خاری در چشمان دشمنان بود.خبرگزاری فارس: وزیر دفاع در پیامی تاکید کرد: سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم همواره با فعالیت‌های خود پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاری در چشمان دشمنان آن بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت شهادت سردار سرلشکر حسن تهرانی‌مقدم به همراه جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. بار دیگر شاهین شهادت بر شانه‌های استوار مردانی از جنس حسین بن علی (ع) قرار گرفت و در آستانه یوم‌ الولایه، گروهی از عاشقان ولایت را به ملکوت اعلی و بر سفره پربرکت اهل بیت (علیهم السلام) میهمان ساخت. سبزپوشانی آهنین اراده که به عشق دیدار مولای شهیدشان به نماز سرخ شهادت قامت بستند و در سلام صلاتشان مقتدای خویش را زیارت کردند. رادمردانی که طلایه‌دار آنان یادگاری از دوران دفاع مقدس و یکی از مصادیق حقیقی "و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا" بود. سردار سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم بدون شک نمونه‌ای از متخصصان متعهد در عرصه اقتدار و سربلندی ایران و از مجاهدانی بود که پس از سال‌های عشق و حماسه همچنان به مجاهدت در عرصه علمی و تحقیقات دفاعی همت گمارد و همواره با فعالیت‌های خود پشتوانه‌ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاری در چشمان دشمنان آن بود. شهیدی که شهادت او و یارانش جلوه دیگری از عشق و دلدادگی ملت شریف با پاسداران شهید و بیانگر این نکته بود که دشمنان بدانند ملتی که شهادت فخر و آرزوی اوست از هیچ تهدیدی نمی‌هراسد. اینجانب عروج عارفانه و ملکوتی پاسداران شهید به ویژه سرلشکر پاسدار شهید حسن تهرانی مقدم را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا، سپاهیان سپاه پاسداران، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای شهدای والا مقام علو درجات و قرب الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

اطلاعيه‌ سپاه برای مراسم گراميداشت شهدا

راسم گراميداشت سومين روز شهادت شهداي سازمان خودکفايي و تحقيقات صنعتي سپاه در روز چهارشنبه مورخ ‌٢٥/ ‌٨/ ‌٩٠ از ساعت ‌١٠ الي ‌١٢ صبح در حسينه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهي کل سپاه، واقع در انتهاي خيابان پيروزي، ميدان شهيد کلاهدوز برگزار خواهد شد.ایسنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در اطلاعيه‌اي از اقشار و آحاد مختلف ملت انقلابي و بصير ايران براي شرکت در مراسم گراميداشت شهداي حادثه اخير سازمان خودکفايي سپاه دعوت به عمل آورد.در بخشي از اين اطلاعيه با تقدير و سپاس از شرکت گسترده و باشکوه مقامات، شخصيت‌هاي کشوري و لشکري، نخبگان، اساتيد دانشگاه و آحاد مختلف مردم در آيين تشييع و به خاک سپاري پيکرهاي مطهر شهداي حادثه اخير آمده است: بي ترديد اين مراسم پرشور که مزين به حضور رهبر حکيم و فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت امام خامنه‌اي(مد ظله العالي) و تفقد معظم‌له از خانواده‌هاي عزيز شهدا همراه بود، نشان داد که ملت انقلابي، رشيد و ولايت‌مدار ايران اسلامي، در عهد و پيمان خود با آرمان‌هاي سترگ انقلاب اسلامي همچنان پايبند و استوار بوده و راه نوراني و افتخارآفرين شهيدان گرانقدر را تداوم خواهند بخشيد.اين اطلاعيه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت شهيدپرور ايران براي شرکت با شکوه در مراسم سومين روز شهادت سردار سرلشکر شهيد حسن تهراني‌مقدم و ديگر شهداي عزيز افزوده است: مراسم گراميداشت سومين روز شهادت شهداي سازمان خودکفايي و تحقيقات صنعتي سپاه در روز چهارشنبه مورخ ‌٢٥/ ‌٨/ ‌٩٠ از ساعت ‌١٠ الي ‌١٢ صبح با حضور مردم، شخصيت‌ها، نيروهاي مسلح و خانواده‌هاي معظم شهدا در حسينه عاشقان ثارالله ستاد فرماندهي کل سپاه، واقع در انتهاي خيابان پيروزي، ميدان شهيد کلاهدوز برگزار خواهد شد.