گزیده خبر های 24 آبان 90 قسمت - 2

خانواده های دو شهروند کویتی بازداشت شده در ایران: آنها برای تهیه یک برنامه تلویزیونی به آبادان سفر کرده بودند

این سناریو اقدامی جدید نیست چونکه تاریخ سابقه اش به زمان اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 در تهران بر می گردد که پس از این اشغال گری تبدیل به بخشی از سیاست آدم ربایی وگروگان و باج گیری برای پیش برد اهداف تروریستی و تعویض هسته ای شده است .به خصوص اکنون که ادامه یتغییر وتحولات منطقه به سوریه رسیده است و هرروز نارضایتی و ناامنی عراق هم بیشتر می شود و مردم عراق مخالف مداخله گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق هستند . همچنین تنش با عربستان وبحرین هم رو به گسترش است . مهمتر اینکه نیروهای نظامی که از عراق خارج می شوند وارد کویت می شود که ذخیره سازی نیرو برای آماده باش دفاع از کویت و فضای احتمال تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای است . برای همین دست به آدم ربایی ومتهم به جاسوسی کردن اتباع کویت همچون شهروندان ربوده شده آمریکایی در کردستان عراق می باشد.

العربیه : خانواده های دو شهروند کویتی بازداشت شده در ایران به اتهام جاسوسی تاکید کردند فرزندان آنها برای تهیه یک برنامه تلویزیونی اجتماعی به آبادان در جنوب ایران سفر کرده بودند.روزنامه " السیاسیه " چاپ کویت در شماره روز دوشنبه 14 – 11 – 2011 هویت بازداشت شدگان را عادل الیحیی و رائد الولید اعلام کرده است.خانواده بازداشت شدگان تاکید کرده اند عادل الیحیی که یک وکیل و گوینده تلویزیون است به همراه رائد الولید به عنوان تصویربردار برای تهیه برنامه ای برای کانال تلویزیونی خصوصی " العداله " به ایران سفر کرده بودند.بر اساس این گزارش این دو شهروند کویتی پنج روز پیش برای تهیه برنامه ای در مورد شهروندان کویتی که با همسران ایرانی ازدواج کرده اند به آبادان سفر کردند.قرار بود برنامه ای که این دو شهروند کویتی تهیه کنند در برنامه ای که توسط عادل الیحیی از تلویزیون پخش می شود بر روی آنتن برود. خانواده های این بازداشت شدگان تاکید کردند از سه روز پیش ارتباط آنها با فرزندانشان قطع شده است و هیچ اطلاعی در مورد سرنوشت آنها ندارند.آنها تاکید کردند فرزندانشان هیچ ارتباطی با مسائل سیاسی ندارند و برنامه ای که در صدد تهیه آن بودند به مسائل انسانی صرف می پردازد.خانواده بازداشت شدگان تاکید کردند نسبت دادن اتهام جاسوسی به الیحیی و الولید دروغ محض است واز دولت کویت خواستند برای آزادی آنها تلاش کند. فرماندار آبادان روز گذشته از بازداشت دو شهروند کویتی در این شهر مرزی در جنوب غرب ایران خبر داد.وزارت خارجه کویت اتهام وارده به شهروندان خود را رد کرده است و از ایران خواسته است آنها را فورا آزاد کند.

حضور مقامات نظام در منزل محسن رضایی

این حضور نشان از آن دارد که پاسداران غارتگر حامی ولی وقیح منفور ونا مشروع همچون باند مافیایی عمل می کنند و در کنار همدیگر هستند

در پی مرگ مشکوک فرزند ارشد محسن رضایی جمعی از مسولان ارشد کشوری و لشکری ضمن حضور در منزل رضایی به وی تسلیت گفتند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر محسن رضایی، در پی درگذشت فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، علی لاریجانی رئیس مجلس، سرلشکر جعفری فرمانده سپاه پاسداران، سردار احمدی مقدم فرمانده ناجا، سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، قالیباف شهردار تهران، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا، امیر دریابان شمخانی و جمع کثیری از مقامات و مسئولین لشکری و کشوری با حضور در منزل محسن رضایی به وی تسلیت گفتند. روز گذشته خبر مرگ مشکوک احمد رضایی فرزند ارشد محسن رضایی در رسانه ها بازتاب گسترده ای داشت

سه گمانه درباره مرگ پسر محسن رضایی

این پسر معدوم وقتی به آمریکا پناهنده شد وشروع به همکاری با پلیس اف بی آی آمریکا شد .پدرش پاسدار محسن رضایی گفت که این پسر خل و دیوانه است . ولی اکنون که مرده است . با وجود اینکه گفته شده 4 زن گرفته وعوض کرده است .هم چنین دچار بیماری صرع یا غش بوده است که پلیس دبی گفته می شود خود کشی کرده است . ادعا می شود که هم مشغول تجارت کردن بوده است هم مشغول گرد آوری اطلاعات علیه ی ضد انقلاب و انتقال آن به ایران بوده است که لو رفته و رد گیری و کنترل می شود در نهایت بطور مشکوک سر به نیست شده است . ولی چون فاش شده است که پس از 3 روز جسد وی در هتل یافت شده است که نشان می دهد از سوی خانواده واطرافیانش عنصری طرد شده بوده است که در این مدت هیچگونه تماس یا ارتباطی با وی نشده است.

سایت جهان نوشت: شهرام گيل‌آبادي، معاون اطلاع رساني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام، روز گذشته اعلام کرد: در حالي كه احمد رضايي، فرزند محسن رضایی، در هتل گلورياي دبي اقامت داشته، به طرز مشكوكي در گذشته است. او درباره علت این رویداد چیزی نگفت. تاکنون نیز هیچ منبع رسمی علت دقیق مرگ وی را اعلام نکرده اما سه احتمال در این باره مطرح شده که بیش از سایر گمانه ها مورد توجه قرار گرفته است. برخی از منابع خبری عنوان کرده اند که احمد رضایی در حال انجام فعالیت هایی علیه ضدانقلاب و دادن اطلاعات به نهادهای داخل کشور بوده است. وی حتی در ماه های اخیر به خانواده اش گفته است که احتمال خطر برایش وجود دارد. مدافعان این احتمال که قویترین گمانه هم هست معتقدند نگاه ها بیش از همه باید به ضدانقلاب و دشمنان نظام باشد. برخی دیگر عنوان کرده اند که احمد رضایی در عرصه تجارت و اقتصاد فعال بوده و در جریان پیچ و خم های این عرصه گیر کرده و بدست اراذل و اوباش به قتل رسیده است. فرض سوم که تاکنون تنها در رسانه های بیگانه مطرح شده، "خودکشی" احمد رضایی است. به عنوان نمونه بی بی سی به نقل از برخی منابع، علت حادثه را "احتمالا خودکشی" توصیف کرده است. در همین حال،‌ پایگاه اطلاع‌رسانی محسن رضایی اعلام کرده است: طبق اطلاعات واصله، با وجود اینکه احمد رضایی با هتل قرارداد داشته و مسئولین هتل می‌بایست هر روز اتاق را نظافت می کردند، اما جنازه وی سه روز کف اتاق بوده است. یکی از اعضای پلیس دوبی نیز که در محل حادثه حضور پیدا کرده، گفته است که پس از حضور در اتاق محل حادثه، جسد احمد رضایی در کف اتاق افتاده بوده و یک جلد قرآن و پارچه‌ای که مزین به اسماء الهی بوده در کنار وی افتاده بود که در تحقیقات نیز به آن اشاره شده است. به نوشته تابناک، سایت متعلق به محسن رضایی، "برخی از اعضای خانواده وی برای انتقال جسد احمد رضایی به دوبی سفر کرده‌اند که انتظار می‌رود با انتقال احمد رضایی و بررسی‌های دقیق‌ توسط مراجع ذیربط علت مرگ مرحوم احمد رضایی مشخص شود. اما با توجه به وضع کاملا سالم جسمانی احمد رضایی، مرگ وی کاملا مشکوک به نظر می‌رسد." هتل گلوریای امارات دارای ۱۰۱۰ اتاق و ۴۱ طبقه است. این هتل در سی کیلومتری فرودگاه بین‌المللی دوبی است و بنا بر گفته مسئولان هتل، پنج دقیقه با مترو و یک دقیقه تا ایستگاه اتوبوس شهری دوبی فاصله دارد.

وصیت حافظ اسد به پسرش در خصوص ایران

این وصیتی که پاسدار رباز جو پاسدار حسین شریعتمداری در سایت خبرچینی وخبر سازی مشرق خود برای بشار اسد ساخته است کپی برداری از سناریو سازی های تجربه شده در زندان اوین ودخمه ی دروغ نامه ی کیهان است . زیرا که سرنوشت مشابه بدتر از سعید امامی و سرهنگ قذافی برای بشار اسد تدارک دیده شده است . چونکه بشار اسد و سوریه نه همچون حیاط خلوت شدن عراق وگماشته ودست نشانده بودن مزدور وخائن نوری مالکی برای حاکمان ایران شده است که تبدیل پیشمرگه ی آماده ی عملیات انتحاری در دفاع از پروژه و اهدف هسته ای شده است .

«دیپلمات های ایرانی در دمشق می گویند "حافظ اسد" رئیس جمهور فقید سوریه، در وصیتنامه اش خطاب به پسرش "بشار" نوشته است: «تو می توانی همیشه به ایرانیان تکیه کنی؛ اما هرگز به رهبران عرب اعتماد نکنبه گزارش مشرق، سایت صدای آمریکا در تاریخ ۱۱نوامبر (۲۰آبان) به نقل از نشریه "فارین پالیسی" -چاپ آمریکا- نوشت: «دیپلمات های ایرانی در دمشق می گویند "حافظ اسد" رئیس جمهور فقید سوریه، در وصیتنامه اش خطاب به پسرش "بشار" نوشته است: «تو می توانی همیشه به ایرانیان تکیه کنی؛ اما هرگز به رهبران عرب اعتماد نکنصدای آمریکا افزود: «پشتیبانی قوی رهبران کنونی ایران از رهبران کنونی سوریه نشانگر رابطه ویژه دمشق با تهران است. در حالی که اتحادیه عرب ناتوان از پیشبرد نقشه راه برای جلوگیری از سرکوب نظامی در سوریه است، تهران از همه امکاناتش برای حفظ متحد منطقه ای خود بهره می گیردگفتنی است همزمان با خیزش امواج بیداری اسلامی در منطقه و فروپاشی رژیم های وابسته به آمریکا و به تبع آن انزوای بیشتر رژیم صهیونیستی، پروژه ای برای تضعیف جبهه مقاومت در منطقه کلید خورده است. آمریکا و متحدانش برای برون رفت از این وضعیت بحرانی با تحریک عده ای در کشور سوریه سعی دارند اعتراضات این کشور را نیز در راستای انقلاب های عربی جلوه دهند اما مردم سوریه با حمایت میلیونی و پرشور از بشاراسد نشان دادند که به توطئه بیگانگان تن نمی دهند. جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اصل عدم دخالت بیگانگان در امور سایر کشورها، خواهان پایان گرفتن دخالت آمریکا و کشورهای غربی و بعضی از حکومت های مرتجع منطقه در مسائل داخلی سوریه می باشد.

اسید‌پاشی مرگبار زن‌عمو به دخترجوان

اینهم نمونه ای عینی از جامعه ی معنوی رو به تکامل ساخته شده ناشی از ادامه ی پیام عید غدیر است که سرمقاله نویس نویس روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی در سر مقاله ی 23 آبان ادعایش را کرده است . زیرا که محصوص 33 سال دین فروشی و عوامفریبی وجنگ افروزی وکینه ورزی و دشمن تراشی است که تخم کینه ونفرت ودشمنی وبد بینی وانتقام کشی در همه جا به خصوص میان اعضای فامیل نزدیک پاشیده شده است . به خصوص اینکه در کشور های پیشرفته بدلیل هم خونی که اثر منفی روی فرزندان می گذارد مجوز ازدواج به فامیل های نزدیک داده نمی شود . ولی در ایران در مورد جواب رد به خواستگار دادن بر صورت مادر ودختر در حین خواب اسید پاشیده می شود

زن‌عموی یک دختر وقتی دید وی به خواستگاری برادرش جواب منفی داد دست به اسید‌پاشی مرگباری زد. مادر و دختر در خواب بودند که عمو و همسرش بالای سرشان رفته و اسید روی صورتشان پاشیدند.وطن امروز: زن‌عموی یک دختر وقتی دید وی به خواستگاری برادرش جواب منفی داد دست به اسید‌پاشی مرگباری زد. مادر و دختر در خواب بودند که عمو و همسرش بالای سرشان رفته و اسید روی صورتشان پاشیدند.ساعت 2 نیمه‌شب 18 تیر‌ماه سال‌جاری در پی وقوع یک سوختگی با اسید پلیس سرابله در جریان قرار گرفت و مأموران در محل حادثه با صحنه دلخراشی مواجه شدند. زن 35 ساله‌ به همراه دختر جوانش از شدت سوزش و درد با دستانشان روی صورت خود را گرفته بودند. ابتدا چیزی مشخص نبود و ‌کسی نمی‌دانست که چه حادثه‌ شومی رخ داده است و چرا مادر و دختر دست روی صورت گذاشته و می‌نالند.آنها چند سال بود به علت مرگ پدر خانواده با عموی دختر به صورت مشترک در یک خانه زندگی می‌کردند. با توجه به اظهارات دختر جوان به ماموران و کارآگاهان پلیس و به خاطر حساسیت موضوع و فشار افکار عمومی پرونده به طور ویژه و خاص در دستور کار قرار گرفت. وی بیان داشت: من و مادرم در داخل اتاق خوابیده بودیم، نیمه‌شب بود که ناگهان از خواب پریدیم و در سرو صورت خود احساس درد و سوزش کردیم و از شدت درد صورت به خود می‌پیچیدیم. چند لحظه که چشمم را باز کردم که جلوی پایم را نگاه کنم، زن عمویم را که چیزی در دست داشت به همراه عمویم دیدم.مادر و دختر از طرف بیمارستان ایلام جهت مداوا به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شدند اما دختر چند روز بیشتر دوام نیاورد و شدت سوختگی باعث مرگ او شد. تحقیقات نشان داد عموی 43 ساله این خانواده اعتیاد شدیدی دارد و زن عمویشان که با یکدیگر هم‌خانه هستند نقشه این اسید‌پاشی را طراحی کرده‌ است. این زن در بازجویی‌ها گفت: 17 ساله بودم که ازدواج کردم و 2 بچه دارم وقتی برادر‌شوهرم از دنیا رفت که البته پسر‌عمو هم بودیم من و همسرم از زن و دخترش خواستیم نزد ما بیایند. ما هم‌خانه شدیم تا اینکه برادرم از دختر جوان خواستگاری کرد و بارها جواب منفی شنید، عقده به دل گرفتم. موضوع را به شوهرم که اعتیاد داشت و از او بارها طلاق گرفته بودم گفتم و وقتی شنید که می‌خواهم انتقام بگیرم همراهم شد تا اینکه نیمه‌شب بالای سر این مادر و دختر رفتیم و روی صورتشان اسید‌پاشیدیم.بنابه این گزارش با توجه به مرگ دختر جوان، این زن و شوهر در برابر انتقام اسیدپاشی و قتل قرار دارند و بزودی در سبزوار محاکمه خواهند شد.