گزیده خبرهای 19 آبان 90 قسمت - 2

مرگ زوج جوان قزويني در اثر نشت گاز

یک مدتی بود که اینگونه گزارشات مرگ خاموش گزارش نمی شد. اما اکنون به نظر می رسد که در سال جهاد اقتصادی جهاد مرگ خاموش هم برای اینکه عقب نماند فعال شده است تا این چنین ثابت ود دلیل امن بودن کشور جهان چگونه می باشد؟

معاون عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از مرگ يك زوج قزويني بر اثر نشت گاز منواكسيدكربن از طريق آبگرمكن ديواري خبر داد.قدير موسي خاني در گفت وگو با ايرنا افزود: پس از تماس با مركز فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين درباره اين حادثه، ماموران ايستگاه يك به محل حادثه در شهرك شهيد بهشتي اعزام و پس از ايمن سازي محل و گشودن در، با پيكر بي جان زن و شوهر جوان روبه رو شدند كه در اثر نشت گاز مونواكسيدكربن جان خود را از دست داده بودند

بازار فروش كودكان عراقي

اینهم دستآورد توطئه وجنایت مشترک شیطان بزرگ آمریکا و ابلیسان حاکم بر ایران که عراق را اشغال نظامی کردند وشخم زدند و نه تبدیل به باتلاق کرده اند ، بلکه این کشور نفت خیز ثروتمند را به دوران برده داری باز گشت داده اند.

يك روزنامه نگار سوئدي با تهيه گزارشي از وجود بازار فروش كودكان عراقي در بغداد خبر داد! به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري النخيل، اين گزارش مطبوعاتي كه در 6 صفحه در روزنامه هاي سوئد منتشر شد، طي 24 ساعت گذشته بحث و جدل هاي فراواني را به وجود آورد.گزارش اين روزنامه نگار موجب شد تا بسياري از خوانندگان اين گزارش با ديدن تصاوير مربوط به آن به گريه بيفتند.شبكه فتاه عراق تصوير دختر 4ساله عراقي با نام زهرا را پخش كرد كه مي گفت در بازار مركز بغداد 500دلار فروخته شده است.مسئولان سوئدي اعلام كرده اند، حاضرند كودكان عراقي را كه با آنها بدرفتاري شده، بپذيرند و به آنها پناهندگي بدهند.براساس گزارش اين روزنامه نگار سوئدي، بازار فروش كودكان عراقي در منطقه الخضراء واقع شده و كسي نمي داند اين كودكان به چه كساني فروخته مي شوند و سر از كجا درمي آورند.

هشدار فرمانده معظم کل قوا به دشمنان:هر تجاوزی را با سیلی محکم و مشت پولادین ارتش، سپاه و بسیج پاسخ می‌دهیم.. خبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام، ملت بزرگ ایران کند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900819000416

رهبر لوی جماران نا مشروع و منفور تصور کرده است که مخاطبان برون مرزی وی همچون پاسدار و بسیجیاتن چماقداران و ساندیس خوران داخلی می باشد که در جمع ارتش و نیروی نظامی ودر دفاع پروژه ی هسته ای که نه در خدمت مردم و کشور که علیه شان می باشد این چنین رجز خوای و عربده کشی کرده است . در صورتی که اینگونه سان دیدن و لز خوانی تهدید آمیز کردن فقط مصرف داخلی دارد و هدف زهر چشم گرفتن از معترضانن ا راضی می باشد . در غیر اینصورت اگر چنانچه تهاچجم نظامی شود . زمینی نیست که نیاز به گوشت م گلوله یا یکبار مصرف باشد ، بلکه جنگ تکنولوژی موشکی و هوایی از راه دور و هوا می باشد که رژیم فاشیستی نه قدرت دفاعی ونه تهاجمی مقابلش دارد . مگر اینکه روی به اقدامات تروریستی و استشهادی آورد که آنهم بستگی به چاشنی اهدایی دلار نفتی دارد که در صورت قطع صادرات نفت وعدم در آمد دلار عملیات تروریستی انتحاری هم ته می کشد و تمام می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه افسری امام علی (ع) در سخنان مهمی، نیروهای مسلح را مایه عزت ملت و کشور ایران و نوک پیکان استوار دفاع ملی دانستند و تأکید کردند: دشمنان بخصوص آمریکا و دست نشانده گانش و رژیم صهیونیستی بدانند، ملت ایران اهل تجاوز به هیچ کشور و ملتی نیست اما هرگونه تجاوز و حتی تهدید را با قدرت کامل و بگونه‌ای پاسخ خواهد داد که متعرضان و متجاوزان را از درون متلاشی کند.هرکس که فکر تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده دریافت سیلی‌های محکم و مشت های پولادین ارتش، سپاه و بسیج و در یک کلام ، ملت بزرگ ایران کند.

از بال هواپیمای ایران ایر بنزین می چکید، مسافران فهمیدند!

ولی وقیح نیاز نیست که از پای بساط منقل و خود سازی و نشئه شدن در دفاع از اهداف اتمی پروژه ی هسته ای عربده کشی برای دشمن کند و از موضع ضعف قدرت نمایی کند . یک کاری کند که این ضعف عقب ماندگیی سرویس دهی هوایی جبران شود وضریب تهدید مرگ سر نشینانش کاهش یابد؟

هواپیمای ایران ایر که قرار بود ساعت 13:10 به وقت کوآلامپور به مقصد تهران حرکت کند همچنان در فرودگاه کوآلامپور زمین گیر است.به گزارش خبرآنلاین، چند دقیقه پیش از پرواز و زمانی که مسافران در هواپیما نشسته و منتظر پرواز بودند، ناگهان یکی از مسافران متوجه نشت مشهود بنزین از یکی از بال های هواپیما می شود و این مساله را با ناباوری به مهمانداران منتقل می کند، مهمانداران با دیدن این وضعیت، خلبان را در جریان می گذارند و با تایید صحت این مشکل، پرواز لغو می شود و تا لحظه تنظیم این خبر( ساعت 16 به وقت کوآلالامپور) همچنان مسافران در هواپیما در انتظار پرواز نشسته اند و خلبان و مسوولان پرواز هم از دادن هرگونه پاسخ و توضیح خودداری می کند.اینکه چنین نقص فنی مشهودی که می توانست پرواز 841 ایران ایر را با فاجعه رو به رو کند چگونه از چشم مهندسان پرواز دور مانده است و چگونه یک مسافر این نقص را لحظاتی پیش از پرواز کشف کرد، سوالات بی جوابی است که مسلما مسوولان ایران ایر به راحتی نخواند توانست پاسخگوی آن باشند. منتظر گزارش های اختصاصی و تکمیلی خبرآنلاین از این حادثه باشید

فوت یکی دیگر از دانش آموزان حادثه چابهار

ولی وقیح منفو ر ونا مشروع لازم نیست که در سان رژه ارتش از موضع فرار به جلو لغز ورجزانی و قدرت نمایی برای دشمن کند . و خودش را بدروغ نماینده ملت جا بزند . اگر راست می گوید و ذره ای حس انسانی دارد وارزنی در وجود آلوده به مرفین اش صداقت وجود به امثال اینگونه مدارس مناطق محروم کشور رسیدگی کند که دانش آموزان بی گناه چنین جان شان بهار نرود؟

"برهان الدین بلیده" دانش آموز مصدوم حادثه خوابگاه چابهار که 60 درصد دچار سوختگی شده بود دقایقی پیش در بیمارستان شهید مطهری تهران درگذشت. به گزارش مهر، روز چهارشنبه چهارم آبان ماه ، در یکی از اتاقهای خوابگاه شبانه روزی دانش آموزی دبیرستان وابسته به دانشگاه علوم دریانوردی چابهار واقعه آتش سوزی رخ داد که طی آن دو دانش آموز به نام های "قاسم حیرتی و قنبر قریب" در همان روز فوت و سه تن دیگر آسیب جدی دیدند. پس از انتقال زمینی سه دانش آموز مصدوم با آمبولانس به زاهدان و سپس تهران، هر سه آنها در بیمارستان "شهید مطهری" بستری شدند که به فاصله کمتر از دو روز "فرشید درزاده" دانش آموزی که 90 درصد دچار سوختگی شده بود، جان باخت. "خالد بلیده" پدر دانش آموز"برهان الدین بلیده" امروز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت فرزندش که دچار 60 درصد سوختگی شده بود، دقایقی پیش تسلیم مرگ شد. از واقعه آتش سوزی خوابگاه مدرسه شبانه روزی چابهار هم اکنون "جمال رئیسی" زنده مانده است. تاکنون هیچ یک از مسئولان این مدرسه شبانه روزی و دانشگاه علوم دریانوردی چابهار مسئولیت آن را به عهده نگرفته اند.وقتی سرما تا مغز استخوان نقوذ می‌کند!