3 گزارش تصویری 9 آبان 90

وهابی ها بر سر قبر عبدالعزیز

اینهم نمونه ای دیگر از سیاست شتر گاو پلنگی و سراسر تناقض آمیز دیپلماسی وزارت ترور و جاسوسی امور خارجه رزژیمفاشیستی مذهبی اصلاح نا پذیر ایران که آغشته به فرهنگ گفتمانی حوزوی وولی وقیح گونه می باشد . آنگونه که از یک سو رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد پیام تسلیت برای پادشاه عربستان می فرستد و وزیر عراقی امور خارجه ی ترور و جاسوسی اش علی اکبر صالحی را راهی عربستان می کند تا در مراسم سوگواری حضور داشته و پس از تسلیت گفتن دست پادشاه عربستان را ببوسد . اماا کنون سایت شفاف وابسته به شهردار تهران که جزو سوگلی های ولی وقیح منفور و نا مشروع می باشد . این تیتر خبری همراه با تصویر را بازتا ب داده است . البته گفتمان توهین آمیزش طوری است که مورد انتقاد بازدید کنندگان این سایت واقع شده است . مسخره تر اینکه در عوض روز گذشته دروغ نامه ی کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری از یکی متهمان زن القاعده که در عربستان به زندان محکوم شده است با عنوان بانو یاد نموده است .

نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif از شما بعیده شفاف جون.عده ای مسلمان دارند طبق سنت و عقیده خودشون مراسمی انجام میدن. بکار بردن الفاظی مثل وهابی شایسته نیست

غول برره کاندیدای مجلس می شود

جالب است که اکنون فاش شده است که بازار مکاره یا به حساب مجلس آینده مجلس آقا غول ها می باشد . زیرا که دستآورد و عملکرد 33 ساله ی غول های از شیشه بیرون زده شده می باشد که عزم جزم کردد با ویران کردن و شخم زدن ایران به درون شیشه بازگشت نکنند . برای همین می خواهند که وکیل الدوله یا وکیل الپاسدار و رهبرولی وقیح الدوله داشته باشند

احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می شود گفت : تمام برنامه ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می کنم که نماینده مردم آبادان شوم .پانا: احمد ایراندوست (غول برره)گفت : قصد دارم به عنوان نماینده مردم آبادان در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران کاندیدا شوم و نشان دهم مردم آبادان صندلی نمی خواهند بلکه تریبون می خواهند .احمد ایراندوست بازیگر سینما و تلویزیون که با نام غول برره شناخته می شود گفت : تمام برنامه ریزی خودم را برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی انجام داده ام تا به عنوان نماینده استان خوزستان و شهر آبادان کاندیدا شوم و تلاش می کنم که نماینده مردم آبادان شوم . وی خاطر نشان کرد : می خواهم نشان دهم که ما مردم آبادان در مجلس صندلی نمی خواهیم بلکه تریبون می خواهیم ، ما نیار به صندلی نداریم و تریبون می خواهیم ، نماینده مردم آبادان باید حرف بزند ،زمانی که به شهر خرمشهر و آبادان می روی هنوز صدای جهان آراها را می شنوی و صدای او می آید که من خون خود را برای نامردی بنی صدر ها دادم .این بازیگر تلویزیون در پایان سخنان خود اظهار کرد : مسئولان باید لحظه آخری را که جهان آرا به شهادت رسید را به خاطر بیاورند مردم خوزستان حقشان این نیست که دلشان را به ته لنجی ها خوش کنند ،باید کشتی های بزرگ در آبادان پهلو بگیرند و پالایشگاه این شهر به بهترین شکل فعالیت کند و از این بنزینی که با این مضرات تولید می شود یک دلار را به مردم خوزستان اختصاص دهند .

ژورنال لباس خانم نماینده در مجلس

خمینی شیاد گفته بود مجلس در رأس امور و عصاره ی ملت است . اما اکنون این عصاره ی ملت در امان از دستگاه شنود و سانسور و کنترل نیست . چون آنگونه نهادینه شده است که عضو زن بازار مکاره هم حق ورق زدن یک مجله مد لباس زن برای پیگیری طرح حجاب را نداد با وجود اینکه هم رأی به حجاب و هم به چند همسری و صیغه داده است. که چنین از سوی بازدید کنندگان سایت شفاف مورد تمسخر و انتقاد واقع شده است . از سوی دیگر معلوم می شود که چرا تصمیم گرفته شده که بازار مکاره ی نهم متعلق به آقا غول ها باشد.

نظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به نظر من اين خانم بايد از نمايندگي استعفا دهد. پول بيت المال را ميگيرد تا گره از مشكلات مردم بازكند آنوقت در ساعت كاري در عوالم خودش سير ميكند.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif چقدر کار میکنن این نماینده های ما !!!! واقعا" که خسته نباشن !!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif یادش رفته استفاده اختصاصی ممنوع.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif خسته نباشید.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif همون بهتر که ایشان ژورنال لباس ببینه.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif واقعا متاسفمhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif سلام همه شما فقط اهل گرفتن ایرادهستیدفکرنکردیدکارنماینده یافتن راه حل برای مشکلات است ویکی ازمشکلات مسئله مدولباس استhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif به نظر شما ایشان خودشان نمیدانند که در مجلس چشمهایی وجود دارند که نظاره گر اعمال نماینده ها هستند- پس بنابراین کار ایشان در راستای فعالیت خواسته شده است.امیدوارم بتوانند راه حلی مناسب برای معزل بدحجابی بیندیشند.http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif موقع رای گیری هم شرکت میکنندhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بابا چرا سمپاشی می کنین ؟ این خانم داره برای کار گروه اصلاح مد و لباس مجلس کار می کنه و داره طرحهای لباس رو چک می کنه .http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif اين عكس خيلي قديميهhttp://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif قديميه .منظورتون از آوردن عكسهاي كليشه اي و قديمي چيه؟