گزیده خبرهای 21 90  قسمت -3
درصد کارتن‌خواب‌ها زن هستند / بی‌خانمان‌ها و معتادها افزایش مییابند
اشل رکورد شکنی  رژیم فاشیستی مذهبی کودایی مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان در  نا هنجاری های اجتماعی ورشد پدیده های شوم همچنان ادامه دارد . آنچنانکه هر روز یک نمود جدید رو می کند . برای اینکه کاهش دادن سنین 13 ساله بر تن فروشی واعتیاد دانش آموزان اکنون بیلان جدید 20% کارتن خوابان هم افزوده شده است .
معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۰ درصد کارتن‌خواب‌ها زن هستند، گفت: ۸۰ درصد بی‌خانمان‌ها شهرستانی‌ هستند.رضا جاگیری در گفت‌وگو با فارس؛ با تأکید بر این موضوع که کارتن‌خوابها را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنیم، گفت: روزانه به طور متوسط 100 کارتن‌خواب را از سطح شهر جمع‌آوری می‌کنیم.معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه و مشارکت اجتماعی با تأکید بر این موضوع که اکثر بی‌خانمان‌ها آقا هستند، گفت: 15 تا ۲۰ درصد بی‌خانمان‌ها خانم است.وی با بیان اینکه بی‌خانمان‌ها اتباع بیگانه نیستند، گفت: بیش از ۸۰ درصد بی‌خانمان‌ها در تهران شهرستانی هستند.همچنین زارع صفت مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره کارتن‌خواب‌ها گفت: با ورود فصل پائیز و زمستان ورود افراد به گرمخانه‌ها ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش می‌یابد که بیش از ۹۰ درصد آنها افرادی هستند که به صورت داوطلبانه به گرم‌خانه‌ها مراجعه می‌کنند.وی با اشاره به اینکه تعارضاتی است که در امر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی وجود دارد، گفت: بخش عمده آسیب‌دیدگان از پدیده اعتیاد رنج می‌برند و در خصوص ارائه خدمات به این افراد به گونه‌ای است که به مراکز ترک اعتیاد معرفی می‌شوند و شهرداری بخش قابل توجهی از هزینه این افراد را متقبل می‌شوند.زارع‌صفت بیان داشت: افرادی که نیاز به حضور تمام وقت داشته باشند به سامان‌سراها منتقل می‌شوند.مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی یادآور شد: طی مدت گذشته افرادی به مدت ۲ سال در مراکز نگهداری می‌شدند چراکه سازمان مربوطه توان نگهداری این افراد را ندارد. شهرداری مسئولیت نگهداری افراد آسیب دیده را قانوناً ندارد و باید دستگاه‌های مربوطه در این خصوص اقدام کند.وی یادآور شد: با توجه به وضعیت رو به رشد بی‌خانمان‌ها و روند اعتیاد باید پیگیری امکانات برای افراد آسیب دیده محیاء ‌شود.
تأیید حکم اعدام احمدرضا هاشم‌پور در دیوان عالی کشور
وقتی که دین ابزار قدرت وثروت شده است . از سوی دیگر وضعیت حاکمان ایران روز به روز  خراب و بد تر می شود . بنابراین زیر توجیه دین ابزار شده دست بهر جنایت ضد انسانی زده می شود
.ششمین متهم پرونده‌ی موسوم به مضلین ۳ با تأیید حکم اعدام‌اش در دیوان عالی کشور در خطر اعدام قرار دارد. احمدرضا هاشم‌پور چهل ساله و دارای تحصیلات دکترا که از سال ۱۳۸۷ تاکنون در بازداشت به سر می‌برد پیش‌تر در دادگاه بدوی به اعدام محکوم شده بودبه گزارش «خانه حقوق بشر ایران» هاشم‌پور که مدت‌ها در سلول‌های انفرادی سپاه مانند دیگر متهمان این پرونده تحت فشارهای روحی و جسمی قرار داشت با تأیید حکم دادگاه بدوی در دیوان عالی کشور اکنون در خطر اعدام قرار داردسایت «گرداب» وابسته به مرکز جرائم سازمان یافته اطلاعات سپاه پاسداران در فروردین ماه ۱۳۸۸ با انتشار اطلاعیه‌ای از احمدرضا هاشم‌پور به عنوان متهم ششم پرونده «مضلین ۳» یاد کرده بود. این پایگاه اینترنتی متعلق به سپاه پاسداران هاشم‌پور را «یکی از اعضا پایگاه‌های اینترنتی ضد دین و مستهجن‌نگار» عنوان کرده بود که مسئولیت سایت‌های «غیراخلاقی» را برعهده داشته استبسیاری متهمان این پرونده‌هایی که توسط این سازمان و پایگاه اینترنتی بازداشت شده بودند، مجبور به اعترافات تلویزیونی علیه خود و همچین قبول اتهامات وارد شده در دادگاه شدند
.فیلم / پلیس ترکیه 4 کامیون رژیم تهران حامل اسلحه برای سوریه را توقیف کرد
گذشت از اینکه دولت ترکیه بدلیل منافع اقتصادی و باج های کلانی که از حاکمان ایران دریافت می کند . برخی از اخبار های مربوط به اقدامات رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی در ترکیه که مربوط به امداد و خدمات رسانی نظامی ونیرویی از خاک ترکیه به سوریه می باشد را سانسور می کند  یا اینکه با تأخیر بازتاب می دهد .ولی فاش شدن این 4 کامیون که مکمل یک کامیون حامل تسلیحات چند ماه  پیش می باشد که راهی سوریه بود . ولی  کامیون به سوی پادگان نظامی هدایت ومحموله اش مصادره شد. اکنون  نیز ترکیه حاضر نیست  که بطور روش محور محموله های این 4 کامیون توقیف شده فاش کند که چیست ؟ در صورتی که پاسدار انگلیسی علی لاریجانی رئیس بازار مکاره بطور سراسیمه  عازم استانبول شده است تا که با قول باج دادن های کلان موضوع انتقال سلاح به سوریه  ماستمالی شود
دستگيري معاونان شهردار يکي از شهرهاي مهم کشور
راستی چرا هیچ مسئولی یافت نمی شود تا جوابگوی باشد که چگونه رژیمی که ادعای آزاد وامن ترین کشور جهان می کند ومدعی رهبریت  جنبش بیداری  اسلامی است . البته این اصطلاح  برگردان مبارزه با دیکتاتوری است  در مدت 33 سال قدرت گیری آخوند ها وشرکای آدم کش وغارتگر وکودتا گر پاسداران نمی گویند برای چه یک لحظه دستگاه فاسد وتبعیض قضاییه از کار نیفتاده است .همانگونه که دلیل چیست که رقابت و اختلاف وجنگ قدرت وثروت آنچنان دامنه اش گسترده شده است که  از رأس گرفته تا  همه سطوح رژیم فاشیستی مذهبی رقابت و اختلاف وتسویه و بازداشت واخراج  وحذف کردن وجود دارد؟
خراسان  :  دو تن از معاونان يکي از شهرداري هاي مهم کشور در روزهاي اخير بازداشت شده اند. اين افراد بدون آن که مدرک مهندسي داشته باشند، يک دفتر مهندسي در شهر داير کرده بودند و براي پرونده برخي از مراجعان دستورات غيرقانوني داده اند که اين امر موجب توجه نهادهاي مسئول و زير ذره بين گرفتن فعاليت هاي آن ها شده است.
شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل در مجلس در پی ترور دانشمند ایرانی
لابد آن تعدادی که رد صلاحیت شده اند بلند تر از بقیه فریاد مرگ سر دادند البته نه علیه ی آمریکا ، بلکه ی علیه ی هیأت های اجرایی رد صلاحیت کننده یا سانسور چین و ساختن  آرای تقلبی  حرفه ای شعار دادندفارس: نمایندگان مجلس با فریاد شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" ترور شهید احمد روشن را محکوم کردند.نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و بعد از شنیدن خبر کشته شدن یکی از دانشمندان کشور به دست عوامل خودفروخته استکبار، خشم و انزجار خود را از ترورهای دشمن اعلام کردند.نمایندگان مجلس که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دادند، ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کردند.
ساجده کیانوش راد، فرزند نمایند سابق مجلس، به حبس محکوم شد
عجب رژیم ضد بشری قرون وسطایی نامشروع ومنفور و دچار وحشت وبی آیندگی شده و از قیام مردم ناراضی شده  بشدت نگران است . آنگونه که برای نترل فضای انفجاری همسو با سیاست سانسور در شبکه ی اینترنت بطور همه جانبه  دست به ضرب وشتم وبازداشت وشکنجه  می زند و محکومیت حبس  صادر می کند . طوری  که  گاهی هم  شامل حکم اعدام می شود؟
ساجده کیانوش راد به ۱ سال حبس تعزیری و ۴ سال حبس تعلیقی محکوم شداتهامی که بر مبنای آن ساجده کیانوش راد به چنین حکم سنگینی محکوم شده است اجتماع و تبانی علیه نظام اعلام شده استساجده کیانوش راد هفتم آذر ماه ۸۹ در حمله ماموران امنیتی به منزلش به همراه همسرش بهروز شاهرخ نیا بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود . وی به مدت ۶۵ روز در بند ۲۰۹ زندان اوین بازداشت بود که از این مدت ۵۲ روز ان را در سلول انفرادی سپری کرددادگاه ساجده کیانوش راد، دوشنبه ۲۳ آبان به ریاست قاضی پیرعباس تشکیل شدوی فرزند محمد کیانوش راد، نماینده مردم اهواز در مجلس ششم و از اعضای جبهه مشارکت ایران اسلامی استپیش از این دکتر کیانوش راد، رئیس سابق منطقه خوزستان جبهه مشارکت و استاد دانشگاه چمران اهواز همراه با همسر و دخترش ساجده در مراسم دعای کمیلی که توسط خانواده یکی از زندانیان سیاسی برگزار شده بود، در یورشی شبانه دستگیر شد و همسر و فرزندش پس از یک شب آزاد شدند و خود او ماه‌ها در انفرادی به سر می‌برد