گزیده خبرهای 30 دی90. قسمت -2

«د» مثل «دلفين» احمق مثل كاخ سفيد !!
http://www.kayhannews.ir/901029/14.HTM#other1401
اینهم فتوای دلقک و آقا چیز دخمه و شعبه تبلیغاتی  زندان  دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که علیه ی دلفین آموزشی مین یاب تنگه هرمز صادر کرده است که چرا این دلفین ها همچون بسیجیان یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگ خانمانسوز ایران و عراق نیستند .بنابراین مثل کاخ نشینان سفید احمق که این دلفین ها مثل بسیجیان یکبار مصرفان جنگ به نفع حاکمان  ایران اقدام انتحاری کنند ونه وارونه عمل نمایند.
«تيم كيتين» (اسم را نگاه!!) فرمانده سابق يگان پنجم نيروي دريايي آمريكا مستقر در بحرين، از ارتش اين كشور خواسته است كه براي مقابله با ايران در تنگه هرمز از دلفين هاي آموزش ديده استفاده كنند! «سانفرانسيسكو كرونيكل» در همين زمينه نوشته: «دلفين ها قادرند با يك توانايي خاص، حتي با چشمان بسته، اجسام را در زير آب با رديابي امواج آنان پيدا كنند. به همين خاطر اين موجود دريايي يك مين ياب فوق العاده است»....حسين قدياني
وقتی پیش در آمد نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند این چنین همراه می باشد .داشته باشید که تا زمانن برگزاری نمایش خیمه شب بازی تقلباتی دشمن شکن چه اتفاقات دیگری رخ داده خواهد شد؟
رئيس كل دادگستري استان لرستان از برخورد با كارناوال تبليغات انتخاباتي زودهنگام در شهرستان كوهدشت و دستگيري 25 نفر در اين رابطه خبر داد.به گزارش مهر، جعفر بدري با اشاره به راه اندازي شعبه ويژه تخلفات انتخاباتي در همه حوزه هاي قضايي استان لرستان، اظهار داشت: براساس بخشنامه رئيس قوه قضاييه اين شعبه در همه شهرستان هاي استان راه اندازي شده است.وي با بيان اينكه در اين شعبه تخلفات و پرونده هاي انتخاباتي در استان خارج از نوبت مورد رسيدگي قرار خواهند گرفت، عنوان كرد: در اين راستا هم اكنون تعدادي پرونده نيز در دست بررسي است.رئيس كل دادگستري استان لرستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به جزئيات يكي از پرونده هاي تخلفات انتخاباتي موجود در دادگستري استان بيان داشت: در اين راستا يك پرونده كه مربوط به بخش رومشكان شهرستان كوهدشت بوده در دادگستري استان در حال پيگيري و بررسي است.بدري بيان داشت: در اين راستا 25 نفر از دو جرياني كه در اين بخش اقدام به راه اندازي كارناوال انتخاباتي كرده بودند دستگير شده اند.وي با بيان اينكه اين تعداد دستگير شده تا روز دوشنبه در بازداشت بوده اند، ادامه داد: در اين راستا براساس تصميمات اتخاذ شده كساني كه داراي جرم كمتري بوده اند؛ به تدريج در حال آزاد شدن هستند و متهمان اصلي نيز فعلا در بازداشت خواهند بود.رئيس كل دادگستري استان لرستان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انجام تخلفات انتخاباتي از سوي برخي از نمايندگان استان نيز بيان داشت: در اين راستا قانون به ما اجازه احضار آنها را داده ولي در زمينه جلب و دستگيري اين افراد، قانون اين اجازه را به دستگاه قضايي نمي دهد.بدري با بيان اينكه در اين زمينه تعدادي پرونده تشكيل شده و به برخي از نمايندگان نيز تذكرهاي لازم داده شده است، بيان داشت: اين افراد نيز تعهدات لازم را داده اند كه اين تخلفات را تكرار نكنند.
یالثارات: کدام دولت از زمان مادها تا الان چنین سریع و ضربتی ارزش پول ملی را نصف کرد؟
حا صل مرگ بر آمریکا سر دادن وآمریکا هیچ غلطی نمی تواند  بکند . غافل از آنکه  آمریکا نه غلطی نمی کند، بلکه با سیاست تحریم وتهدید موجب  چنین معجزه گری می شود که یالثارات مجبور به اعتراف این معجزه وجهش وشتاب بی سابقه ی آن از دوران ماد تا حال شده است.
هفته نامه یالثارات در ستون سیاست به روایت یک همولایتی در مطلبی تحت عنوان 'فتوحات اقتصادی' نوشت:از قدیم فتوحات نامه‌نویسی از رایج‌ترین اقدامات فرهنگی آدم‌های قدرتمند، جهانگیر و جهاندار بوده و امثال سلطان محمود غزنوی، نادرشاه، فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه، کلنل لیاخوف روسی (همانی که مجلس به توپ بست!) و حتی هولاکوخان مغول یک قسمتی از دفتر و نهاد تحت امرشان را به نوشتن فتوحات و دستاوردهای اختصاص داده‌اند، تا همگان به ویژه آیندگان بدانند که چه سلاطین و حاکمان گل و سنبلی بر مملکت مسلط بوده و چه دسته گل ها که به سر ملت نزده‌اند!...
جمهوری‌اسلامی: ممکن است هاشمی حکم ریاست دانشگاه آزاد را امضا نکند
اگر چنانچه  رفسنجانی این حکم را امضا  نماید حکم تسلیم شدگی ولبیک گویی به کودتاگران را تأیید کرده است که بر حکم شلیک تیر خلاص زدن به شقیقه واخراج وحذف همبشگی اش از صحنه ی قدرت و سیاست را صحه گذاشته است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هنوز درباره اینکه آیا حکم ریاست فرهاد دانشجو را امضا خواهد کرد یا نه؟ اظهارنظری نکرده است. در عین حال، محافل نزدیک به رئیس هیأت امنای دانشگاه آزاد می‌گویند ایشان نحوه رأی گیری توسط جناح دولتی هیأت امنا را غیرقانونی می‌داند و معتقد است اعلام ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد یک اقدام تبلیغاتی و بدون پشتوانه قانونی بوده است و به همین جهت این احتمال وجود دارد که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در اعتراض به این موضوع، حکم ریاست فرهاد دانشجو را صادر نکند.بند هـ ماده 12 اساسنامه جدید دانشگاه آزاد اسلامی که شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را تصویب کرده، مقرر نموده است حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی توسط رئیس هیأت امنا صادر می‌شود. بنابراین، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هنگامی می‌تواند اجرائی شود که حکم ریاست فرهاد دانشجو توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صادر شود.در عین حال، آنچه مورد اتفاق نظر جناح دولتی و جناح غیردولتی هیأت امنای دانشگاه آزاد است اینست که دوران ریاست دکتر عبدالله جاسبی بر دانشگاه آزاد به پایان رسیده و حتی اگر حکم فرهاد دانشجو برای ریاست صادر نشود نیز بار دیگر جاسبی به ریاست این دانشگاه انتخاب نخواهد شد.
مشخص است که حامیان آخوند ویلچری کنی که رئیس جبهه متحد مدعی گرایان است .مقابل تهاجم وت8هدید وتوهین  وسناریو ساز های جبهه ی پدایداری وابسته به آخوند تمساح یزدی کوتاه نمی آیند و دست به واکنش متقابل به مثل می زنند . البته معلوم است که هر چه زمان به سوی 12 اسفند نزدیک تر می شود بر تیزی  سمت وسوی اینگونه تهاجمات وواکنش ها افزوده می شود.
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: «انتشار چنین بولتنی که شما اشاره کردید توسط برخی از حامیان جبهه پایدرای، توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. در حقیقت ما موظفیم جامعه را به سمت و سوی ارزش‌هایی که تا امروز مبنای حرکت ما بوده است، دعوت کنیمفرارو: جبهه دانشجویان حامی پایداری با انتشار بولتی هشتاد صفحه‌ای با عنوان «پاسخی به شبهات و سیاه‌نمایی علیه جبهه پایدرای» پرداخته است. سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: «انتشار چنین بولتنی که شما اشاره کردید توسط برخی از حامیان جبهه پایدرای، توهین به حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی و یا سایرین بوده و دور از اخلاق انتخاباتی، سیاسی و دینی است. ..