آیا با دیدن این صحنه های ضد بشر مرگ آفرین که در جهان منحصر به فرد است و 33 سال ادامه داشته است باید نظاره گر بود وموجب تحرک وتلاش ومبارزه برای پایان دادن به این شرایط ضد بشری وتبعیض آمیز عاری از عدالت وآزادی در هر فرد انسان دوست وعدالت خواه نشود؟
 تصاویر اعدام در کرمان 30 دی 90
 
 لنگه دمپیایی پلاستیکی که متهم قربانی موقع دار زدن زنجیر برپا داشته است به وضوح نشان می دهد که تعلق به کدام قشر اجتماعی دارد ومحصول چه شرایط نابرابر وتبعیض آمیز ناشی از شکاف عمیق طبقاتی می باشد؟البته اینگونه متهمان  که محصول و دست پرورد گان 33 ساله ی رژیم فاشیستی مذهبی عوامفریب دین فروش هستند می بایست قربانی شوند تا دستگاه فاسد قضاییه محافظ کلان دزدان وغارتگران واختلاس گران ورشوه گیران بتواند شرایط امنی حاکم کند تا همچون اختلاس گران 3 هزار میلیاردتومان بانکی و100 میلیارد تومانی عضو بازار مکاره بتوانند به آسانی اینگونه ارقامی را بالا بکشند. البته چون 33 سال این وضعیت با چنین صحنه هایی  ادامه داشته ومدام تجربه شده است نیاز نیست که سئوال شود چرا در 33 سال گذشته دستگاه فاسد قضاییه فاسد وتبعیض آمیز اقدام به صدور احکام واجرای دار زدن  چنین نگون بختان محرومی کرده است وهر گز یک مورد وجود داشته تا در مورد دزدان حاکم و آقازاده های شان مشاهده شده باشد؟ در صورتیکه رژیم ضد بشری قرون وسطایی از رأس تا ذیل آن در همه سطوح آلوده به فساد می باشد و عنصری سالم یا غیر فاسد در آن یافت نمی شود .  بطور مثال چرا زمانی که عباس پالیز دار 44 پرونده ی خاک خورده مفسدان اقتصادی دانه درشت ها را از بایگانی بیرون کشاند واسامی شان را در دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام نمود .چون فاسدان اقتصادی وابسته وحامی یا نمایندگان رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع بودند نه پرونده شان از سوی دست فاسد قضاییه پیگیری نشد، بلکه سعید مرتضوی قاتل شکنجه گر و زمین خوار وی را بازداشت وبا پرونده سازی متهم و محکوم به زندان نمود . فراموش نشود اینگونه اجرای شوی رقص مرگ که در جمع دژخیمان حرفه ای وحامیان شان در ملاء عام به نمایش گذاشته می شود گذشته از اینکه وحشت از قیام عمومی مردم ناراضی و فضای انفجاری جامعه است که جنگ قدرت وثروت واختلاف ورقابت وتضاد باندهای مافیایی کودتایی مدعی اصول گرا نگرانی حاکمان کودتا گر  آن را تشدیدنموده است.  از طرف دیگر چون نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند در پیش است که با زهر چشم گیری تلاش می شود فضای انفجاری وخفقانی  کنترل شود . بعلاوه  عینیت بخشیدن پیام و وعده های خمینی شیاد است که گفته بود بر دستان کوخ نشینان  بوسه می زند وحکومت آینده از آن مستضعفان و پابرهنگان است . بهرحال آیا با دیدن این صحنه های ضد بشر مرگ آفرین که در جهان منحصر به فرد است و 33 سال ادامه داشته است بازهم  باید نظاره گر بود وموجب تحرک وتلاش ومبارزه برای پایان دادن به این شرایط ضد بشری وتبعیض آمیز عاری از عدالت وآزادی در هر فرد انسان دوست وعدالت خواه نشود؟ باید نظاره گر بود وموجب تحرک وتلاش ومبارزه برای پایان دان به این شرایط ضد بشری وتبعیض آمیز عاری از عدالت وآزادی نشود؟ آیا هنوز عنصری یافت می شود که بویی از انسانیت برده باشد واین تصاویر ر ا به بیند ودگرگون نشود ومدعی باشد که این رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی مردمی است وباید در نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شرکت کند ونه اینکه تحریم کند تا شرایط برای تغییرات دمکراتیک وپایان دادن به این شرایط نابرابر غیر انسانی تحمیلی در ایران پایان داده شود؟

 
اعدام به اتهام تجاوز در کرمان
 روز پنجشنبه 29 دی، کرمان :  اعدامهایی که وحشت و ترسی را سبب نمیشوند و تماشگران آن نیز محدود به نیروهای انتظامی و خودی حکومت میشوند.