دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 دیماه سال 1390
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " هدف كور  "
"آیا با تجربیات گذشته واعترافات کنونی که تأکید می شود  از پیش تابلوی حضور دشمن شکن ترسیم شده  و بطور عریان فاش شده است که صحنه ی حماسه سازی  یا تقلبات گسترده در 12  اسفند از هم اکنون تدارک دیده شده است. باز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی حضور یافت وهیزم آتش گرم کردن تنور این نمایش شد . یا نه اینکه باید بدون  هیچگونه اگر ومگر وشرط وشروطی تحریمش نمود تا هرچه بیشتر بی رونق شود وعدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی عیان گردد  تادیگر جایی برای  مانور دادن تبلیغاتی حضور دشمن شکن باتقلبات گسترده باقی نماند؟"
 وکیل تسخیری وارونه گوی بدون توجه به این واقعیت که در مناظرات تلویزیونی ریاست جمهوری دوره ی دهم ریاست جمهوری 88 چه گشت که ناشی از پیروی  کردن طوطی صفتانه از روی الگوی تبلیغاتی  نامزدا ن ریاست  حمهوی آمریکا بود که منجر به زدن بی اعتباری رژیم فاشیستی مذهبی شد. البته هدف به جنب وجوش در آوردن منفعلان وفعال کردن شان بود تا که  بعنوان سیاهی لشکر در صحنه 22 خرداد 88 حضور یابند و بشود تقلبات گسترد وحماسه سازی کرد  ومدعی شد که  رژیم فاشیستی مذهبی مشروعیت  دارد و مورد حمایت مردم بیش از 85% جمعیت کشور  می باشد و ادعا شودکه حضور پر شور مردم موجب شد تا تبلیغات دشمن بیگانه بی اثر گردد. در صورتی که مچ گیری و روشن گری هایی که 4 نامزدان مناظره کنندگان تلویزیونی یعنی کروبی وموسوی و پاسدار محسن رضایی به خصوص پاسدارگماشته احمدی نژاد کردند. دیگر چیزی پنهان نماند. زیرا هر چه تا آن زمان  مخالفین افشاگری کرده بودند. اکنون از سوی مسئولان سابق وکنونی  رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری بیان و صحه بر آن گذاشته می شد . از سوی دیگر چون حاکمان نیاز شدید به حضور سیاهی لشکر وگرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی تقلباتی و انتصابات و انتخاباتی در 22 خرداد 88 داشتند .مجبور بودند تا که کمی از فشار های اجتماعی را کاهش دهند . به خصوص اینکه حامیان اصلاح طلبان سبز شده تصور می کردند که حماسه سازی دوم خرداد 76 تکرار شدنی می باشد و با حضور حامیان شان و رأی دهندگان می توانند ولی وقیب منفور و نا مشروع  و حامیانش را وادار به تسلیم  نمایند تا قواعد بازی  رعایت کنند و نتایج  نمایش خیمه شب بازی به نفع موسوی  را می پذیرند. اما پیش بینی و باور شان نه  غلط  از آب در آمد ، بلکه   وارونه و بسیار پرهزینه برای شان  تمام شد. اما اکنون وکیل تسخیره ای با چرخش قلم اجاره ای اش مأموریت  یافته است نه با کتمان حقایق وارونه گویی کند ، بلکه  رقیب مغلوب مدعی اصلاح طلبان سبز شده را با همسویی با  سرویس جاسوسی سیا متهم کندو بدون آنکه اشاره کند در 22 خرداد 88 به خصوص پس از آن چه اتفاقاتی افتاد؟ به ویژه در تظاهرات 25 خرداد چند میلیون تظاهر کنندگان معترض توی خیابان های تهران ظاهر شدند وشعار وفریادشان چه بود؟ یا بگوید که در شب 25 خرداد 8 برای چه گزمکان آدم کشان در خدمت کودتاگران به خوابگاه دانشجویان تهران  یورش برده و شبیخون زدند وچه تعداد دانشجو جان باختند ومجروح شدند ؟ یا اینکه اذعان کند پس از آن کودتای 22 خرداد 88 تا  6 دی 88 روز عاشورا چه تعداد تظاهرات های ضد حکومتی بر پا شد و محتوای شعارهای معترضان چه بود؟ چرا تصاویر خمینی شیاد وجانشین وی پاره و به آتش کشیده و لگد کوب شد؟ ولیوی  آویزان به گردهمآیی ساندنیس خوران ولباس شخصی ها و بسیجیان زاده ی پاسداران کودتا گر و اطلاعاتی ها وپاسداران به ویژه پاسدار حسن تهرانی مقدم در 9 دی 88 شده است و  ا ین چنین رقیب مغلوب  و آمریکا و سازمان سیا و دشمنان را  در کنار هم گذاشته  به طرح توطئه ی قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی گودتایی 22 خرداد متهم به شایعه سازی تقلبات کرده است و مدعی شود که البته شکست خورند :  
"از مدت ها قبل از انتخابات سال 88 شواهد و قرائن غيرقابل خدشه نشان مي داد دشمن پروژه القاي شبهه در سلامت انتخابات را دنبال مي كند و به دروغ و با لطايف الحيل قصد دارد فرداي انتخابات بر شيپور تقلب براي كارشكني ها و توطئه هاي بعدي بدمد.با نزديك شدن به انتخابات اين راهبرد هر روز بيش تر آشكار مي شد تا جايي كه چند هفته قبل از انتخابات رياست جمهوري دهم، سايت گذار ارگان «خانه آزادي» وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا -CIA- بطور صريح و به وضوح دستورالعملي را در قالب يك منشور و مانيفست براي شبهه افكني در سلامت انتخابات منتشر كرد.بنابراين طبيعي است دشمن كه از او جز دشمني انتظار نمي رود و بطور مشخص در حماسه عظيم مردمي در 9 دي 88 ضربه شست سنگين و جانانه اي را نوش جان كرده است اين بار و در ميدان انتخابات مجلس نهم با راهبرد و تاكتيك هاي جديد به صحنه بيايد اما با چه راهبردي؟ و در نهايت اينكه به هدف خود مي رسد يا خير؟"2- در حالي كه انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در 12 اسفند ماه برگزار مي شود آنچه عيان است و بدون كمترين ترديدي مي توان نشانه هاي آن را آشكارا رؤيت و رصد كرد پروژه هاي پي درپي دشمن براي اين انتخابات است كه از 6 ماه مانده به زمان انتخابات در صحنه عمل كليد خورده است. مجموع اين پروژه ها در يك پكيج و بسته، راهبرد دشمن را شفاف تر نشان مي دهد."
 در ادامه با سفسطه گری  های تکراری گذشته که  از ریش بریدن و پیوند سبیل می شود  به حساب خودش  سناریو های دشمن را لیست کرده است که  شامل بحران  هسته ای و طرح تروریستی سفیر عبستان در واشنگتن  وتحریم ها و قطعامه  ی نقض حقوق بشر می شود  را وصل به نمایش خیمه شب بازی 12بهمن کرده و با دستآویز گفته رهبر ولی وقیح منفور ونامشروع که در دیدار 19 دی خود با ساندیس خوران گرد آوری شده از قم از حضور دشمن شکن در 12 اسفند گفت را متصل به ترور مصطفی احمدی روشن کرده است و محور این سناریو های  به حساب وی دشمن بیگانه اینگونه چنین روضه خوانی حقوقی قضایی نموده است:
"به نظر مي رسد از سپتامبر گذشته به اين طرف تلاش ها و تحركات براي افزايش فشارها به ايران با هدف نشانه روي انتخابات 12 اسفند (2 مارس 2012) شروع شد و در ادامه در اكتبر و نوامبر و دسامبر و اكنون در ژانويه تداوم پيدا كرده است. طي 4 ماه گذشته در راستاي به سقف رساندن فشارها عليه جمهوري اسلامي 3 قطعنامه در 3 ضلع ادعايي و واهي «هسته اي»، «تروريستي» و «حقوق بشري» برضد ايران به تصويب رساندند. علاوه بر حوزه سياسي و ديپلماسي بارها در چند ماه اخير تهديدات نظامي و ادعاي گزاف حمله احتمالي به ايران را نيز پيش كشيدند. جالب اينجاست باراك اوباما چندين بار اين جمله را به زبان مي آورد كه؛ «همه گزينه ها روي ميز است» و ايران را مورد خطاب قرار مي دهد.البته داخل پرانتز بايد اين نكته را يادآور شد كه در مثلث هسته اي، تروريسم و حقوق بشر ناكام ماندند و از گزينه حمله احتمالي نظامي به ايران كاملاً عقب نشيني كردند و از سوي ديگر؛ با واكنش هاي مقتدرانه ايران اسلامي در شكار پهپاد 170 RQو رزمايش ولايت 90 و تمرين موفقيت آميز بستن تنگه هرمز روبرو شدند.از ديگر تلاش ها و طراحي هايي كه دشمن در ماه هاي گذشته و در همين اواخر عليه ايران اسلامي به صحنه آورد و با آب و تاب فراوان به آن پرداخت كه گويا آخرين تير در كمان او به حساب مي آمد موضوع تحريم نفتي ايران از يكطرف و تحريم بانك مركزي كشورمان از طرف ديگر بود.تحليل و برآورد دشمن اين است كه مجموعه فشارهاي سياسي، ديپلماسي و اقتصادي با پيوست تهديدات نظامي اين قابليت را داراست تا ايران را در به اصطلاح انزواي بين المللي قرار دهد .از اينها مهمتر اشتباه استراتژيك دشمن در شناخت مردم انقلابي ايران است. هرچند به تعبير رهبر بصير انقلاب در ديدار اخيرشان با مردم قم در 19دي، دشمن «بيرون كردن مردم از صحنه» را هدف خود قرار داده است اما در نهايت همچنانكه «آقا» تاكيد كردند: «حضور مردم در اين انتخابات ]در 12اسفند[ يك حضور دشمن شكن خواهد بودترور روز گذشته دانشمند هسته اي كشورمان شهيد مصطفي احمدي روشن از سوي دشمنان نشان دار جمهوري اسلامي خود دليل متقني است بر اينكه دشمن كماكان در محاسباتش دچار استيصال و سردرگمي است"
در خاتمه اینکه عملکرد سیکلی حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی همچون همین قلم بر دست اجاره ای وکیل تسخیری یادداشت روز نویس است که تکرار و باز تولید تکرار های گذشته و دور خود چرخیدن است که  به جز موضوعات خاص که کاکل آن  پرونده ی هسته ای وتحریم  و جنگ قدرت وثروت میان باندهای مافیایی  کودتایی  می باشد نه مردم و نه مطالبات شان محلی از اعراب ندارد ، بلکه حضور اعراضی شان در تظاهرات های ضد حکومتی که پاسخ به عملکرد 33 سال دروغ و عوامفریبی و دین فروشی وجنگ افروزی وبحران آفرینی  همراه با ضرب وشتم و بازداشت وزندان و شکنجه واعدام است و مکمل آن فقر وبیکاری واعتیاد و تبعیض می باشد. معترضان ناراضی متهم به فتنه و همسو شدن با سرویس ها جاسوسی دشمنان بیگانه  می شوند که چون از قدرت وعظمت وحشت دارند وازپیشتر فت رژیم فاشیستی دل خوشی ندارند . به ویژه اینکه چون  بشدت نگران از حضور دشمن شکن مردم در نمایش خیمه شب بازی  انتصاباتی – تقلباتی – انتخاباتی دوره ی نهم در بازار مکاره 12 اسفندهستند . بنا براین از هم اکنون ساز عدم حضور و تحریم و تقلبات را تبلیغات  را کوک نموده اند.  بهر حال آیا با تجربیات گذشته واعترافات کنونی که تأکید می شود  از پیش تابلوی حضور دشمن شکن ترسیم شده  و بطور عریان فاش شده است که صحنه ی حماسه سازی  یا تقلبات گسترده در 12  اسفند از هم اکنون تدارک دیده شده است. باز هم باید در این نمایش خیمه شب بازی حضور یافت وهیزم آتش گرم کردن تنور این نمایش  شد . یا نه اینکه باید بدون  هیچگونه اگر ومگر وشرط وشروطی تحریمش نمود تا هرچه بیشتر بی رونق شود وعدم مشروعیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی عیان گردد  تادیگر جایی برای  مانور دادن تبلیغاتی حضور دشمن شکن باتقلبات گسترده باقی نماند؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 21 دیماه سال 1390

هدف كور (يادداشت روز)