گزیده خبر های مرتبط به  اسامی رد صلاحیت شدگان . 20 دی 90
بالاخره پس از فراز ونشیب و تبلیغ و تشویق وتحریم هاو اعلام حضور دشمن شکنانه ،خان دوم پس از نامنویسی مربوط به نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند شروع شده است . چونکه آمار لیست رد  وتأیید صلاحیت ها از سوی هیأت های اجرایی وزارت کشور اعلام شده است . البته وزیر کشور یک پاسدار غلامک حلقه برگوش ولی وقیح منفور ونا مشروع می باشد . برای همین تیغ پاسدار گماشته احمدی نژاد نبریده است تا وی را بر کنار نماید . جالب است که در کشور ی که مدعی آزاد وامن ترین کشور جهان  می باشد . اکنون فضای خفقان وانقباظی بمرحله ای رسیده است که در این رژیم  فاشیستی مذهبی  کودتایی  نه اینکه  سابقه دارد که به فرزند خمینی شیاد احمد  خمینی رحم  نشد و وی را سر به نیست گشت. اکنون نه رفسنجانی ستون انقلاب تحمل نمی شود ونه اینکه مقامات سابق همچون کروبی وموسوی را در حصر خانگی نگه داشته  می شوند و وضعیت خاتمی هم بهتر از اینان نمی باشد . همینطور  فرزند  بهشتی  را زندانی وخانه نشین واز صحنه حذف  شده است ، بلکه اکنون علی مطهری فرزند مرتضی مطهری تئوری پرداز  مورد تأیید خمینی شیاد هم  بدلیل انتقادات وارد ودلسوزانه ای که در بازار مکاره داشته تحویل گرفته نشده و رد صلاحیت شده است. بهرحال وقتی که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی مدعی آزاد وامن ترین کشور جهان  نه به منتقدان سابق حاکم  به سادگی اتهام فتنه و وابستگی به دشمن بیگانه می زند  و به مشاوران نزدیک رئیس جمهور اتهام  جریان انحرافی درون دولت می زند که چرا گفته باید مکتب ایرانیت جای مکتب اسلامیت قرار گیرد؟ مهمتر اینکه اکنون هیأت های اجرایی وزارت کشور اعلام کرده است که تعداد 40  عضو  بازار مکاره ی کنونی رد صلاحیت شده اند که آشکارا   ثابت می کند که حضورشان در بازار مکاره قانونی نیست و رسمیت ندارد . زیرا که صلاحیت شان رد شده است . به ویژه اینکه دوعضو رد صلاحیت شدگان جزو باند اصول گرایان منتقد دولت وحامی رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع ومنفور هستند . با وجود اینکه ممکن است که در خان سوم شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح منفور ونا مشروع دست به سیاه بازی برای سفید سازی پرونده و گرم کردن تنور نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند بزند وبرخی از رد صلاحیت شدگان را تأیید و بعضی از تأیید شدگان را رد صلاحیت کند  که نه چیزی تغییر نمی کند ، بلکه بازی کردن چوب با چیز بد بو و بوی گندش بیشتر در آورن می باشد. بنابراین سئوال است که چنین رژیم قرون وسطایی ضد بشری که به سبک ملوک الطوایفی اداره می شود آیا مشروعیت دارد؟ آیا براساس نه تجربه ی کنونی که تجربیات 33سال گذشته به خصوص تجربه ی اتفاقات پس از کودتای 22 خرداد 88  رخ داد. باز هم  باید در شوی خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم  12 اسفند شرکت نمود و تبدیل به سیاهی دشمن شکن  مورد نظر یا  ادعای رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع شد . یا نه اینکه باید بدون لکنت زبان و بیان اما واگر و سایر شروط دیگر، نه  این نمایش خیمه شب بازی را تحریم نمود  که مسئولانه وفعالانه  وقاطعانه تبلیغ روشنگرانه برای عدم حضور در این شوی کمدی فرمایشی خیمه شب بازی 12 اسفند کر.د همچنین فراخوان با  تبلیغات گسترده   برای برگزاری رفراندم آزاد زیر نظارت بین لمللی فریاد زده شود؟ 
تاکنون هیچ مقامی آمار ردصلاحیت‌شدگان را رسماً اعلام نکرده است.اسامی 19 نماینده ردصلاحیت شده مجلس هشتم.خبرگزاری فارس: 19 نماینده فعلی مجلس هشتم از سوی هیئت‌های اجرایی رد صلاحیت شده‌اند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 11 روز پس از اتمام ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی که 12 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، رئیس ستاد انتخابات استان تهران از تائید صلاحیت تنها 747 نفر از 1066 داوطلب استان تهران که کاندیدا شده‌ بودند، خبر داد.به گفته وی، بیش از 70 درصد داوطلبین تهرانی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس نهم تائید صلاحیت شده‌اند.‌خبرهای غیررسمی ‌حاکی از آن است که صلاحیت حدود 50 نفر از نمایندگان فعلی مجلس برای کاندیداتوری دوره بعد مجلس رد شده است.اسامی 19 تن از نمایندگانی که گفته می‌شود صلاحیتشان از سوی هیئت‌های اجرایی انتخابات احراز نشده است، به شرح ذیل است:- ‌نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه- ‌علی عباسپور نماینده تهران- ‌حمیدرضا کاتوزیان نماینده تهران- ‌سلیمان جعفرزاده نماینده ماکو- ‌قدرت‌الله علیخانی نماینده قزوینعلی مطهری نماینده تهران- سیدکاظم دلخوش دلخوش نماینده صومعه‌سرا- داریوش قنبری نماینده ایلام- مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر - مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندوآب- رضا علیزاده نماینده ورزقان- فاطمه آجرلو نماینده کرج- غلامحسین مسعودی‌ریحان نماینده اهر و هریس- محمد محمدی نماینده سلسله دلفان- داوود محمدجانی نماینده آباده- سیدناصر موسوی نماینده رامهرمز- پیمان فروزش نماینده زاهدان- مجید نصیرپور نماینده سراب- علی زنجانی نماینده نقده و اشنویه.حجت‌الاسلام بهمن شریف‌زاده که هنگام ثبت نام از رحیم‌مشایی به عنوان یک آزاداندیش یاد کرد و گفته بود حامی دولت است نیز ‌رد صلاحیت شده است.از میان اصلاح‌طلبانی که کاندیدای انتخابات مجلس نهم ‌شده‌اند، الهه راستگو، سیدحسین هاشمی نماینده میانه، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان و محمدرضا تابش نماینده یزد تائید صلاحیت شده‌اند.حجت‌الاسلام عباس امیری‌فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری نیز ازجمله افرادی است که تایید صلاحیت شده است.طبق قانون نمایندگانی که ‌صلاحیت آنها از سوی هیئت‌های اجرایی رد شده و یا احراز نشده است، ۴ روز فرصت دارند تا اعتراض خود را به هیأت‌های نظارت اعلام کنند. همچنین اگر داوطلبان باز هم رد صلاحیت شوند، یک هفته دیگر نیز فرصت دارند ‌به شورای نگهبان اعتراض کنند.تاکنون لیست اسامی نمایندگان ردصلاحیت شده از سوی هیچ مقام ذیربطی ‌رسماً اعلام نشده است.
واکنش باهنر به ردصلاحیت نمایندگان منتقد دولت
نایب رئیس مجلس که از رد صلاحیت نمایندگان اصولگرای منتقد دولت متعجب بود در واکنش به اخباری درباره رد صلاحیت نمایندگان منتقد دولت آن را اقدامی تنگ نظرانه خواند.محمدرضا باهنر در حاشيه جلسه علني امروز مجلس در گفت و گو با خبرآنلاين درباره رد صلاحيت نمايندگان منتقد دولت گفت: اگر اين کار انجام شده باشد کاري بسيار تنگ نظرانه استوي در پاسخ به اينکه مجلس در اين خصوص اقدامي خواهد کرد گفت: مجلس به دنبال اين است که قانون دقيق اجرا شود و بر اجراي دقيق قانون هم اصرار دارد. قاعدتا براي برگزاري انتخبات پرشور بايد اين نگاه تنگ نظرانه را کنار گذاشت.
علی مطهری رد صلاحیت شد
علی مطهری خبر رد صلاحیتش برای انتخابات مجلس نهم از سوی هیات های اجرایی وزارت کشور را تایید کردنماینده تهران با بیان اینکه نامه اعلام نظر هیات های اجرایی وزارت کشور صبح امروز به منزل وی ارسال شده است، اظهار داشت: در نامه هیاتهای اجرایی آمده است که بنده به استناد بند 1 و 3 ماده 28 قانون انتخابات، صلاحیتم رد شده استبه گفته وی، این دو بند مربوط به «اعتقاد و التزام عملی به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران» و «ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل ولایت مطلقه فقیه» استمطهری که از این موضع گیری وزارت کشور تعجب کرده بود در پاسخ به اینکه آیا به نتیجه اعلام شده اعتراض خواهید کرد یا نه، گفت: فعلا قصدی ندارماو که میگفت صلاحیت تعداد زیادی از نمایندگان مجلس هشتم، از سوی هیاتهای اجرایی رد شده و این مساله باعث تعجب همه شده است، افزود: شنیدهام که آقایان کاتوزیان و عباسپور را هم رد صلاحیت کردهاند ولی با خود آنها صحبتی نداشتهام
قنبری:زنگ زدند بیا و خودت نامه رد صلاحیت را بگیر
وی با بیان این که این روش، روش معمولی برای اعلام دلایل رد صلاحیت نیست، افزود: باید دید هیات اجرایی چه استنادی برای این نوع رد صلاحیت فله ای دارد. داریوش قنبری اعلام کرد که دلایل رد صلاحیت وی را اعلام نکردندسخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس در گفتگو با "بازتاب" با بیان این که تنها با یک تماس تلفنی به وی گفته شده که رد صلاحیت شده است ، گفت: یک نفر زنگ زد گفت بیا نامه رد صلاحیتت را بگیر.وی با بیان این که این روش، روش معمولی برای اعلام دلایل رد صلاحیت نیست، افزود: باید دید هیات اجرایی چه استنادی برای این نوع رد صلاحیت فله ای داردقنبری افزود: آقایان در تماس تلفنی دلیل روشنی را برای رد صلاحیت من و بسیاری از همکاران اعلام نکردندوی موضع گیری های رسمی فراکسیون اقلیت را منوط به دریافت دلایل رد صلاحیت از سوی هیات اجرایی و جمع بندی آن دانست
عباس امیری‌فر تایید صلاحیت شد!
فراموش نشود که این آخوند با اتهام جن گیر و مرتبط با جریان انحرافی درون دولت بازداشت وپس از مدتی با فشارر ئیس جمهور آزاد شد.
فارس نوشتیک مقام مسئول در وزارت کشور گفت که راستگو، امیری‌فر و هاشمی تایید و مطهری، کاتوزیان، عباسپور و شریف‌زاده رد صلاحیت شده‌اند.یک مقام مسئول در وزارت کشور با اشاره به احراز و رد صلاحیت‌های داوطلبین نهمین دوره انتخابات مجلس در مرحله بررسی هیئت‌های اجرایی گفت: پس از بررسی تعیین صلاحیت کاندیداها در مرحله اول توسط هیئت‌های اجرایی از میان اصلاح طلبان که کاندیدای انتخابات مجلس نهم در تهران شده‌اند، الهه راستگو، سیدحسین هاشمی نماینده میانه تائید صلاحیت شده‌اند و این در حالی است که افرادی همچون علی مطهری، حمید کاتوزیان، علیرضا عباسپور که به عنوان اصولگرا شناخته می‌شوند، رد صلاحیت شدند. این مقام آگاه در وزارت کشور همچنین اظهار داشت: بهمن شریف‌زاده که وابستگی‌هایی به دولت دارد نیز رد صلاحیت شده است. وی افزود: عباس امیری فر امام جماعت مسجد نهاد ریاست جمهوری نیز تایید صلاحیت شده است
داریوش قنبری هم ردصلاحیت شد/ خباز، تابش و کواکبیان تائید شدند
مصطفی کواکبیان غضنفر گلزن تیم خودی ونفوذی رقیب درون جریان مدعی اصلاح طلبان می باشد و تأیید صلاحیت خواهر زاده خاتمی یک دام حساب شده برای بی اعتبار کردن خاتمی وایجاد اختلاف ودامن زدن با تحریم کنندگان اصلاح طلبان است.
فرارو- داریوش قنبری نماینده کنونی مردم ایلام در مجلس و سخنگوی فراکسیون اقلیت توسط کمیته های اجرایی وزارت کشور رد صلاحیت شده استداریوش قنبری در گفت و گو با فرارو اعلام کرد که توسط کمیته های اجرایی انتخابات وزارت کشور برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس ردصلاحیت شده استقنبری گفت که تاکنون نامه رد صلاحیت به دستش نرسیده است و هنوز معلوم نیست که چرا رد صلاحیت شده استوی همچنین از تائید صلاحیت محمد رضا تابش، خباز و مصطفی کواکبیان از نمایندگان اصلاح طلب مجلس هشتم خبر داد.