جهت اطلاع .

جهت اطلاع .  30 مهر-92
 گزارش شده است که شوراي شهر اهواز در يك مصوبه عجيب براي رفاه حال اعضاي شوراي شهر با اكثريت آراء در صحن غيرعلني،‌ كمك 500 ميليون ريالي به هر عضو براي خريد يك دستگاه خودرو تحت عنوان وام خريد خودرو را تصويب كرده است در صورتی که در تحولی دیگر . بنا بر گزارش . نشريه انگليسي تايم به نقل از پايگاه كوارتز اسامي آلوده‌ترين شهرهاي جهان را منتشر كرده اسن اهواز را  به عنوان آلوده‌ترين شهر دنيا معرفي  کرده است . بالاخره اینکه  گزارش شده است که ر ادامه رشد صنعت مداحی گری یا نوحه  خوانی  مداحان زن هم از راه رسيدند و وارد میدان شدند تا بیت رهبری به جای پاسخگویی به بحران اقتصادی   با مداحان زن و مرد مرثیه ونوحه گری یکه تزی کند!
تصویب كمك 500 ميليون ريالي به هر عضو براي خريد يك دستگاه خودرو
شوراي شهر اهواز در يك مصوبه عجيب براي رفاه حال اعضاي شوراي شهر با اكثريت آراء در صحن غيرعلني،‌ كمك 500 ميليون ريالي به هر عضو براي خريد يك دستگاه خودرو تحت عنوان وام خريد خودرو را تصويب كرده است. اين شورا كه به اصول گرايي! مشهور است 21 عضو دارد. نكته جالب توجه در اين مورد اين است كه بعضي از اعضاي شوراي شهر در گذشته به دليل نداشتن وسيله نقليه پياده طي طريق مي‌كردند. نكته جالب‌تر اينكه برخي از اعضاي شورا كساني هستند كه براي كسب آراء شهروندان اهوازي هزينه‌هاي كلاني انجام داده بودند. اعلام اين خبر در خوزستان موجب ناراحتي و عكس العمل منفي وسيعي بين شهروندان اهوازي شده و نقل محافل آنها گشته است. همه مي‌گويند چرا اين بذل و بخشش‌ها از جيب مردم صورت مي‌گيرد؟ 
اهواز به عنوان آلوده‌ترين شهر دنيا معرفي شد
* اهواز به عنوان آلوده‌ترين شهر دنيا معرفي شد. نشريه انگليسي تايم به نقل از پايگاه كوارتز اسامي آلوده‌ترين شهرهاي جهان را منتشر كرد. مرجع اين پايگاه داده‌هايي است كه سازمان سلامت جهاني منتشر كرده و آلاينده‌هاي كمتر از ده ميكرون را لحاظ كرده است. اين پايگاه، اهواز را شهري مي‌داند كه كمترين اميد به زندگي را در ميان شهرهاي ديگر ايران دارد. اين وضعيت در اهواز در شرايطي است كه بزرگترين منابع ثروت ملي در اين استان قرار دارد و اخيراً خطر ديگري نيز آن را تهديد مي‌كند و آن انتقال آب از سرشاخه‌هاي كارون به مناطق مركزي كشور است. چه مي‌شد اگر اعضاي شوراي شهر وام‌هاي خريد خودروي خود را صرف مبارزه با آلودگي هوا مي‌كردند؟ 
مداحان زن هم از راه رسيدند!

* مداحان زن هم از راه رسيدند! قرار است همايشي با هدف روشنگري و ارائه راهبردهاي عملي به مداحان خواهر با حضور 1000 نفر از خواهران مداح از سراسر كشور برگزار شود. جالب اينكه تمام سخنرانان اين همايش زنانه، مردان هستند.