شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی در کرمانشاه را قطع کرد

خبر گزاری دروغ پردز پاسداران فارس در مراسم گرامی داشت سالگرد  اشرفی اصفهانی شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی هاشمی در کرمانشاه را قطع کرد.23 مهر -92
تصوبر میخ شده وبحران زده  ی رفسنجانی که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس چاشنی تیتر  خبری شعار «مرگ بر آمریکا» سخنرانی  رفسنجانی در کرمانشاه را قطع کرد شده است.  گذشته از تخریب شخصیت رفسنجانی بوضوح  نشان بارز از دست داشتن پاسداران و خامنه ای علیه ی رفسنجانی است. برای اینکه ادامه ی جنگ قدرت ثروت میان خامنه ای و رفسنجانی است . بهانه هم دستآویز حذف عدم موافقت خمینی شیاد با شعار مرگ بر آمریکاست که ادعا شده رفسنجانی این نقل قول را تحریف کرده است. در صورتیکه نمی تواند تحریف شده باشد،چون خمینی شیاد در سال 65 رفسنجانی را بدیدار مک فارلین نماینده ی ویژه ی ریگان رئیس جمهور وقت آمریکا فرستاد تا کیک وکلت وکتاب آمریکایی تحویل بگیرد . در حالی که در مساجد ومنابر ومدارس ونهادها ودیدارهای خمینی شیاد فریاد مرگ بر آمریکا سر داده می شد .  بهرحال  ببسیجیان و پاسدارانی که با پرتاب دم پایی به استقبال روحانی در فرودگاه تهران رفتند ودرنماز جمعه تهران حضور هم  داشتند وفریاد مرگ بر آمریکا سر دادند . اکنون به کرمانشاه سفر کردند تا  مقابل  کسانی باشند که  شعار «درود بر خاتمی سلام بر هاشمی»  سر  می دادند  و سوت می زدند  ولی اینان  با واکنش شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و به همین دلیل سخنرانی رفسنجانی را  متوقف  کردند..زیرا که مدافعان سر سخت اهداف نظامی هسته ای با رفع تحریم ها وادامه مذاکره تا دست یابی به سلاح هسته ای هستند .
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله ‌اکبر هاشمی رفسنجانی لحظاتی پیش برای سخنرانی در مراسم گرامیداشت سی‌ویکمین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی در مسجد جامع کرمانشاه حضور یافت.برخی با سر دادن شعار «درود بر خاتمی سلام بر هاشمی» و سوت زدن فضای مسجد را به هم ریختند و حاضران در واکنش شعار «مرگ بر آمریکا» سر دادند و به همین دلیل سخنرانی هاشمی رفسنجانی متوقف شد.مجری برنامه در حال حاضر سعی دارد مردم را برای ادامه سخنرانی هاشمی رفسنجانی به آرامش دعوت کند. از جمله همراهان آیت الله هاشمی رفسنجانی در این مراسم یاسر و مهدی هاشمی رفسنجانی بوده‌اند. همچنین در این مراسم پوستر هایی تقسیم شد که از زبان امام (ره) نوشته شده بود "هاشمی زنده است تا نهضت زنده است" و نیز از زبان مقام معظم رهبری آورده شده بود که "هیچ کس برای من هاشمی نمی شود".