دو خبر تصویری و کوتاه

دو خبر تصویری و کوتاه  . 28 مهر -92
 جذاب‌ترين حاجي حج امسال
مطبوعات آخوندهای حکومتی پیرو رهبر ولی فقیه  مراسم حج را همچون دین ابزاری شده  در ایران  تبدیل به مراسم تبلیغاتی مشابه کرده و با عنوان جذاب ترین حاجی حج امسال برایش تبلیغ  کرده اند. 



شيك‌ترين لباس‌هاي ضدگلوله
 خوشحالی حاکمان  ایران و شرکای قاتل وغارتگر شان از ابداع شیک ترین لباس های ضد گلوله در کشور کلمبیا چون هم سبک وهم شیک است .هم قابل تشخیص برای شناسایی نیست. برای همین خبر گزاری پاسداران باشگاه جوان با ذوق زدگی خبرش را بازتاب داده است.
يكي از مهمترين وسيله‌هايي كه پليس‌ها هنگام عمليات از آن استفاده مي‌كنند، جليقه‌هاي ضد گلوله است. اين جليقه‌ها مي‌توانند جان انسان را در مقابل تيرهاي مختلف حفظ كرده و از مرگ آن‌ها جلوگيري كند. به گزارش باشگاه خبرنگاران، تا به حال تمامي جليقه‌هاي ضدگلوله‌اي كه ساخته شده است همگي ضمخت و سنگين بوده‌اند همچنين بايد روي لباس آن را مي‌پوشيدند و جلوه زيبايي نداشت و حتي سارقين نيز متوجه جليقه ضد گلوله مي‌شدند. يك كمپاني كلمبيايي كه دفتر اصلي آن‌ها در پايتخت اين كشور يعني "بوگوتا" قرار گرفته است اين روزها روي لباس‌هاي ضد گلوله شيك و زيبا كار مي‌كند. اين لباس‌ها كه تيپ افراد را حفظ مي‌كنند قابليت مقابله با ضربه‌هاي چاقو يا تير سلاح‌هايي مانند: كلت 9 ميلي متري يا مگنوم 44 را دارد. اين لباس‌ها تا به حال به 18 كشور دنيا ارسال شده است و حتي افراد مختلف و معروفي نيز در دنيا بوده‌اند كه هنگام سخنراني‌ها از اين لباس‌ها به تن كرده‌اند. اين لباس‌هاي ضد گلوله به هيچ عنوان نشان نمي‌دهند كه ضد گلوله باشند. اين لباس‌هاي شيك به مانند كت و شلوار يا تي شرت‌هاي ساده توليد شده‌اند اما به راحتي گلوله از آن‌ها عبور نمي‌كند و مي‌توانند جان انسان‌ها را به راحتي نجات دهند. اين لباس‌ها البته بسيار گران هستند زيرا مواد اوليه به كار رفته در آن‌ها خاص و كمياب است.