کشته شدن 4 سرنشین درحادثه دلخراش در جاده سلماس و کشته وغرق شدن 6 نفر دیگر از جمله یک زوج جوان

  کشته شدن 4 سرنشین درحادثه دلخراش در جاده سلماس و کشته وغرق شدن 6 نفر دیگر از جمله یک زوج جوان  7 فروردین – 94
مگر در برنامه ریزی مدون کشورهای دمکراتیک و پیشرفته  برنامه ها دارای رده بندی والویت نیستند؟ مگر موضوعات اقتصادی و خدماتی و حمایت وحفظ  جان شهروندان ومنافع ملی کشور ارجحیت ندارد؟ چگونه است در کشور مدعی قدرت برتر منطقه وامن و آزادترین کشور  جهان البته در شعار،  ولی در عمل آنچه ارزش ندارد جان شهروندان ایرانی است؟ زیرا که الویت های رژیم ولایت مطلقه فقیه موضوعات دیگری است که در کاکل آن برنامه ی هسته ای ، حمایت مالی و تسلیحاتی از هم پیمانان بشار اسد جنایتکار و حزب الشیطان لبنان وحوثی های شیعی یمن و پشتیبانی کامل از  عملیات نظامی سپاس قدس در برون مرز است . زیرا که ربط به سیاست مداخله گری در امورد اخلی کشورهای منطقه و همسایه دارد .برای اینکه تابع سیاست پاسداران است که می گوید باید در برون مرز با دشمن به جای درون خانه جنگید.
بنابراین مشخص است وقتی الویت موضوعات اشاره شده باشد .دیگر مهم نیست که هرروز جان شهروندان ایرانی با شیوه های گوناگون  چگونه گرفته می شود . نمونه  تصاویری از حادثه دلخراش عصر روز گذشته در جاده سلماس بازتاب داده شده است  که در اثر برخورد دو دستگاه خاور بنز و پژو سواری در کیلومتر 12 جاده تسوج به سلماس خودرو سواری دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن 4 نفر از سرنشینان پژو در آتش سوخنتد . البته توصیه شده کسانی که دچار بیماری قلبی هستند و یا کودکان از دیدن این تصاویر خودداری کنند.
همچنین  در سانحه رانندگی محور یاسوج به اصفهان  است  که به علت برخورد دودستگاه خودروی پراید و پژو پارس با هم رخ داد یکی از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.
 
 بعلاوه در تصادف دیگر بر اثر واژگونی وانت دوکابین در محور دمچنار - مارگون در 75 کیلومتری شهر یاسوج رخ داد بعلت ناتوانی راننده در کنترل وسیله دو نفر از سرنشینان وانت دوکابین کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند
 همینطور فرماندار شهرستان دشتی گفت زوج جوان در ساحل رودخانه مند واقع در منطقه غرب شهر بادوله از توابع بخش کاکی این شهرستان غرق شدند عجیب اینکه جسد زن 23 ساله پیدا شده است.ولی تلاش امدادگران و غواصان برای یافتن جسد مرد همچنان ادامه دارد.

خوب به نظر شما مقصر واقعی این فجایع اجتماعی که هرروزت کرار می شود کیست؟
(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس

(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس
(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس
(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس
(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس
(تصاویر 16+) حادثه دلخراش در جاده سلماس 
تصاویری از حادثه دلخراش عصر روز گذشته در جاده سلملس منتشر شدبه گزارش باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته در اثر برخورد دو دستگاه خاور بنز و پژو سواری در کیلومتر 12 جاده تسوج به سلماس خودرو سواری دچار آتش‌سوزی شد و در پی آن 4 نفر از سرنشینان پژو در آتش سوخنتد که تصاویری از این حادثه دلخراش در فضای مجازی منتشر شدتوصیه می شود کسانی که دچار بیماری قلبی هستند و یا کودکان از دیدن این تصاویر خودداری کنند.
سانحه رانندگی محور یاسوج به اصفهان دو کشته و سه مصدوم برجای گذاشتفرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه رانندگی که عصر امروز پنجشنبه در کیلومتر پنجاه و پنج محور یاسوج - اصفهان به علت برخورد دودستگاه خودروی پراید و پژو پارس با هم رخ داد یکی از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر از سرنشینان خودروی پژو پارس کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.  سرهنگ سیاهپور علت تصادف را نقص فنی و انحراف به چپ خودروی پژو پارس اعلام کردهمچنین در تصادف دیگر امروز عصر که بر اثر واژگونی وانت دوکابین در محور دمچنار - مارگون در 75 کیلومتری شهر یاسوج رخ داد بعلت ناتوانی راننده در کنترل وسیله دو نفر از سرنشینان وانت دوکابین کشته و چهار نفر دیگر به شدت مصدوم شدندسرهنگ سیاهپور افزود:مصدومان این تصادفات رانندگی پس از امداد و نجات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج منتقل شدند

 فرماندار شهرستان دشتی گفت: زوج جوان که برای تفریح به ساحل رودخانه منددشتی رفته بودند، در این رودخانه غرق شدند.غلامرضا مهرجو روز پنج شنبه درباره جزییات این حادثه به ایرنا اظهار داشت: این زوج جوان عصر دیروز (پنجم فروردین) در ساحل رودخانه مند واقع در منطقه غرب شهر بادوله از توابع بخش کاکی این شهرستان غرق شدند.وی یادآور شد: از زمان وقوع این حادثه نیروهای امدادگر هلال احمر شهرستان دشتی و غواصان برای جست و جوی اجساد به محل اعزام شدند و با تلاش غواصان تا شامگاه چهارشنبه تنها جسد زن 23 ساله پیدا شده است.فرماندار دشتی اضافه کرد: تلاش امدادگران و غواصان برای یافتن جسد مرد همچنان ادامه دارد.مهرجو تصرح کرد: حاشیه رودخانه مند دارای ساحلی گلی و گرداب های خطرناک است و شنا کردن در سواحل این رودخانه نیاز به مهارت و آشنایی کامل به منطقه دارد.فرماندار دشتی ادامه داد: رودخانه مند دارای ساحل بسیار زیبا و کم نظیر است و در ایام نوروز مسافران وگردشگران زیادی به آن منطقه می روند.مهرجو از مسافرین و گردشگران خواست از شنا کردن و رفتن به حاشیه رودخانه مند به خصوص در زمان بارندگی خودداری کنند.شهرستان دشتی با 80 هزار نفر جمعیت در فاصله 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.