ولایتی: پاسخ ما به آمریکایی ها صریح، روشن و قوی خواهد بود

در جمع خبرنگاران؛
ولایتی: پاسخ ما به آمریکایی ها صریح، روشن و قوی خواهد بود 8مرداد-96
اگر پاشخ صریح  وقوی  مثل همیشه در حد حرف وشعار باشد  که ا دامه می یابد ولی از اینکه پاسخ تهدید کننده متقابل به مثل وعملی باشد باید گفت  شعار تبلیغاتی توخالی بیش نیست . برای همین به جای اتخاذ مواضع ازسوی خامنه ای وپاسداران  پاس به مهره های جارچی تبلیغاتی داده شده است.
تهران-ایرنا- رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آمریکا حق ندارد برجام را یکجانبه نقض کند، تاکید کرد: قطعا پاسخ ما به آمریکایی ها صریح، روشن و قوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،«علی اکبر ولایتی» بعد از ظهر امروز -یکشنبه- پس از دیدار با «ویتالی نامکین» رئیس موسسه شرق شناسی وابسته به روسیه در جمع خبرنگاران درباره تصمیمات ایران در قبال اقدامات آمریکایی ها و نقض احتمالی برجام از سوی آنها گفت: تصمیمات ما فردی نیست و هیئت نظارت بر برجام، همین هفته در خصوص بررسی نقض برجام از سوی آمریکایی ها تشکیل جلسه می دهد.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر گونه اقدام آمریکایی ها اگر علیه منافع ملی ایران باشد، توانایی آن را داریم که حرکت متقابل در برابر آن ها انجام دهیم.
وی با تاکید بر اینکه ایران همواره به برجام پایبند بوده است، گفت: اگر آمریکایی ها توافق هسته ای را نقض کنند قطعا سایر اعضاء گروه 1+ 5 با آن مخالف هستند و کشورهای چین و روسیه و اروپایی ها هم مخالف اقداماتی هستند که منجر به نقض برجام شود.
ولایتی ادامه داد: ما فعالیت های خود را برای تنویر افکار عمومی جهان ادامه خواهیم داد و مذاکرات و توافق ما با گروه 1+5 قرارداد دوجانبه با آمریکا نیست، بلکه قراردادی بین المللی است و آمریکا حق ندارد آن را یک جانبه نقض کند.
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر آمریکا برجام را نقض کند سایر اعضا موظف هستند با آنها مقابله کنند تاکید کرد: آنچه آمریکایی ها تا به حال انجام داده اند قطعا با روح و جسم برجام مغایرت دارد.
سیام**3070**1058**1449**خبرنگار: محمد افضلی**انتشار: امیر کاردان راد