كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 10 تیر - 96
كيهان و خوانندگان
سربازجو شریعت نداری باپیام قلابی و دروغ  اوین نامه اش اعراف کرده است که سناریوهای طراحی شده درمعرکه گیری روز قدس ومداحی  نماز عیرفطر علیه روحانی به  خاطر تلافی کردن فریاد مرگ بردیکتاتور واصل ولایت فقیه در 88  بوده است چون خطاب به منتقدان مداح آتش به اختیار عید فطر پیام داده است :

همان آقاياني که شعار بر عليه رئيس جمهور در روز قدس را محکوم کردند به پيشينه شان نگاهي بيندازند و ببينند که در فتنه 88، چقدر توهين به بزرگترين مقدسات را محکوم کردند؟ در فتنه اي که به ولايت و امام راحل(ره) و حتي روز عاشوراي حسيني توهين شد، آيا نشانه اي از عدم رضايت از سوي حاميان کنوني دولت يازدهم بروز داده شد؟

    *
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي 38 سال به نظام و مردم خدمت کرده است و مردم با اظهارات نسنجيده و تفرقه افکن ارباب قدرت و ثروت به اين نيروي مردمي و انقلابي بدبين نخواهند شد.
    91800912
    *
برخورد تخريبي و ديکتاتورمابانه مدعيان اصلاحات با دکتر ميثم مطيعي استاد دانشگاه و ذاکر اهل بيت(ع) نشان دهنده بي سوادي جريان مدعي عقل گرايي است. تحمل مخالف يعني اين؟! قرآن کريم مي فرمايد چرا چيزي را به زبان مي گوييد که در عمل مخالف آن را مرتکب مي شويد؟!(سوره مبارکه صف)
    
طاهري
    *
چه نهادي توهين هاي دولت به منتقدين دلسوز و مردمي را رسيدگي مي کند؟ بي شناسنامه، بي سواد و... همانند شعارهاي روز قدس قابل پيگيري است.
    9715021
    *
همان آقاياني که شعار بر عليه رئيس جمهور در روز قدس را محکوم کردند به پيشينه شان نگاهي بيندازند و ببينند که در فتنه 88، چقدر توهين به بزرگترين مقدسات را محکوم کردند؟ در فتنه اي که به ولايت و امام راحل(ره) و حتي روز عاشوراي حسيني توهين شد، آيا نشانه اي از عدم رضايت از سوي حاميان کنوني دولت يازدهم بروز داده شد؟
    0949021
    *
نيروهاي انقلابي و مومن و پيرو خط ولايت فقيه، حرکت خودسرانه انجام نمي دهند و آن عده اي هم که در روز قدس با شعارهاي انتقاد از رئيس جمهور همراهي کردند چه بسا به خاطر آزردگي از مواضع غلط آقاي روحاني در بسياري موارد از جمله در قبال مدافعان حرم و منافقين بوده است.
    4627035
    *
به کار بردن تعبير دولت با تفنگ يک اقدام دور از تدبير دولت بي برنامه و بي کارنامه يازدهم بود. افتتاح پروژه هاي سپاه، توسط دولت و عکس هاي يادگاري و انتشار آن در نشريات زنجيره اي سند محکمي براي معرفي يک دولت سرشار از تناقض است.
    98910918
    *
برجام دولت نتوانست صداي مردم ايران از کارشکني و تحريم هاي ظالمانه آمريکا را به گوش جهانيان برساند اما 6 موشک سپاه عزم ايران اسلامي براي مبارزه با تروريسم و پيغام واضح به برخي کشورها را مخابره کرد. اين اتفاق بازتاب بزرگي در رسانه هاي جهان داشت و نام مقدس جمهوري اسلامي را به عنوان يک قدرت برتر منطقه بازتاب داد و پوچ و بي دستاورد بودن برجام را آشکارتر از گذشته کرد.
    4271031
    *
در مناظره هاي انتخابات رياست جمهوري آقاي روحاني با يک دستگاه خودروي پژو پارس وارد صدا و سيما شدند اما در روز جهاني قدس با يک ماشين بي.ام.و آمده بودند! اين دوگونگي در مقطع نياز به راي و پس از آن چگونه قابل هضم است؟
    2811021
    *
وعده هاي انتخاباتي 92 که يا فراموش و يا انکار شد اما در سال 96 که وعده هاي جديد از سوي آقاي روحاني به مردم داده شد، مجلس چگونه مي خواهد از مردم براي تحقق مطالباتشان حمايت و چگونه مي خواهد به تخلفات دولتي رسيدگي کند؟ آيا در اين مجلس محور اصلي مردم و نيازهاي کشور خواهد بود؟ جواب اين سوال در آينده با عملکرد مجلس داده خواهد شد.
    
مهردوستي- تهران
    *
خدمات ارزشمند آقاي قاليباف به شهر و مردم تهران در دوره شهرداري اش در حدي است که به نظر مي رسد هيچ فرد ديگري نمي تواند اين گونه پرثمر باشد. مردم 4 سال ديگر بهتر خواهند توانست در اين خصوص قضاوت کنند و قدرت يک مدير اجرايي موفق در مقام شهردار تهران را به ياد بياورند.
    12100910
    *
طبق قانون مصوبه مجلس، جانبازان در زمان بازنشستگي طبق آخرين حکم حقوقي بازنشسته مي شوند نه بر اساس ميانگين 2 سال آخر حقوق. اينجانب در شرف بازنشستگي وقتي به شعبه 26 تامين اجتماعي مراجعه و اين مصوبه مجلس را بيان کردم، متاسفانه آن شعبه قبول آن براي بازنشستگاني که طبق سنوات قانوني (30 سالگي) بازنشسته مي شوند را رد کرد و اظهار داشت اين قانون براي افراد پيش از موعد است؟ در صورتي که بنياد شهيد با اين اظهارات مخالف است. از مسئولين امر درخواست مي شود نسبت به احقاق حقوق جانبازان از هيچ اقدامي دريغ نورزند.
    
فيضياني- جانباز
    *
صبح روز بعد از عيد فطر در شهرک قائم اسلامشهر وقتي خواستم به محل کارم بروم چند سگ ولگرد داخل ايستگاه سرويس بودند! با وجود اين خطر ما چگونه فرزندانمان را در زمان شيفت صبح مدارس با اطمينان از امنيت جاني راهي مدارس کنيم؟ مسئولين بايد پاسخگو باشند زيرا تراکم جمعيت در اين محدوده جاي بي خيالي باقي نمي گذارد.
    11920935
    *
مدت هاست مردم منطقه 19 واقع در خيابان مهران خواستار تغيير نام اين خيابان به نام شهيد حاج حسن اکبري که در سوريه به شهادت رسيد و در دوران دفاع مقدس هم در جبهه ها حضور داشتند، هستند اما تاکنون اين خيابان به نام اين شهيد مدافع امنيت کشور تغيير نيافته است.
    5060021
    *
سال گذشته يک ماه از افزايش حقوق بازنشستگان را واريز نکردند و امسال هم همانند سال گذشته اين معوقه بازنشستگان تکرار شده است! لطفاً بررسي کنيد دليل آن چيست؟!
    57830513
    *
افزايش حقوق فروردين 96 را کي واريز مي کنند؟ حقوق خرداد هم واريز شد اما معوقه فروردين ماه هنوز به حساب بازنشستگان واريز نشده است!
    
جهانگير- اهواز
    *
از اداره راه و شهرسازي سرپل ذهاب درخواست مي کنم دو جاده پادگان ابوذر به اين شهرستان را آسفالت کند.
    27530918
    *
از رئيس جمهور سوال مي کنم مگر طبق اصل 29 قانون اساسي، بيمه همگاني وظيفه دولت نيست؟ چرا ما بايد براي تمديد اعتبار دفترچه خود هر ماه بالغ بر 290 هزار تومان پرداخت کنيم؟ (در سال بالغ بر سه ميليون و چهارصد هزار تومان مي شود!) اين هزينه ها از توان پرداخت من و بسياري از هم وطنان خارج است. لطفاً تدبيري کنيد!
    
محمود بليغيان- اصفهان
    *
خيابان هاي بيرجند از ساعت 3 صبح تا 5 جولانگاه گله سگ هاي ولگرد وحشي است. مسئولين امر به جمع آوري آنها تا قبل از بروز حوادث ناگوار اقدام کنند.
    08010915
    *
براي پرايد دوگانه سوزي که به صورت اقساطي و بازپرداخت اقساط 2 ساله خريداري کردم، 28 ميليون تومان بايد بپردازم! انگار سود بازپرداخت خودروسازان از بانک ها پيشي گرفته است!
    07550913
    *
لطفاً علت عدم پرداخت 12 ماهه کارانه پزشکان طرح سلامت استان گيلان را مسئولين امر اعلام کنند.
    83730930
    *
بيشتر راههاي درون شهري و بيرون شهري شهرستان شازند از توابع استان مرکزي نياز به آسفالت جديد دارند. اميدواريم مسئولان شهر براي رعايت حال شهروندان پا جلو بگذارند و اين پروژه را اجرايي کنند.
    38670903
    *
با عنايت به اينکه دولت و بانک مرکزي به تمامي شعب بانکها ابلاغ کرده اند که وام هاي زير 25 ميليون تومان را که تاخير در اقساط دارند با پرداخت اصل وام بدون سود و جرائم مي توانند تسويه کنند و اين ابلاغيه در اکثر بانک ها در تابلوي اعلانات نصب شده است ولي بانک صادرات شعبه 511 بريانک از اجراي آن طفره مي رود. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.
    
محسني