نيويورك تايمز: موشك هاي مرگبار سپاه هشدار به آمريكا بود

خبر ويژه 
نيويورك تايمز: موشك هاي مرگبار سپاه هشدار به آمريكا بود  10 تیر- 96
 اوین نامه ی کیهان سربازجو شریعت نداری بی خودی خوشحال شده است چون نقل قول نیویورک تایمز از موشك هاي مرگبار سپاه هشدار به آمريكا بود چون  یادآوری آن سوی معادله ادعای مضحک احمدی نژاداست که مدعی بود تصویب  قطعنامه های تحریم شورای امنیت سازمان ملل را ورق پاره های بی ارزش می دانست و تأکید می کردآنقدر قطعنامه تصویب کنید تاقطعنامه دان های تان پاره شود درحالی که تحریم ها اقتصادرا بحرانی وورشکسته کرد آنچنان که هنوز آثارش نه برطرف نشده  که در حال افزایش است

روزنامه نيويورک تايمز نوشت: سپاه پاسداران ايران با مرگبارترين موشک ها، به آمريکا در ديرالزور هشدار داد و توانمندي خود را به رخ کشيد.
    
اين روزنامه در گزارشي با اذعان به قدرت بازدارندگي ايران نوشت: نيروي نظامي ايران تا دندان به موشک مسلح است. ايران در حمله موشکي به مقر داعش در ديرالزور در سوريه در واکنش به حملات تروريستي تهران قصد ارسال يک پيام ثانوي به ايالات متحده در برابر هر گونه حمله نظامي را داشت. بازدارندگي منطقه اي در برابر کشورهاي متخاصم دليل اصلي تبديل شدن ايران به بزرگترين نيروي موشکي خاورميانه بوده است.
    
توان نيروي موشکي ايران را موشک هاي بالستيک کوتاه برد سري شهاب تشکيل مي دهد که عمدتاً از سوخت مايع استفاده مي کند؛ شهاب 1، شهاب 2، شهاب 3.
    
روشن نيست ايران چه تعداد موشک شهاب 3 در اختيار دارد که با نام هايي مانند عماد و قدر معرفي شده است.
    
موشک هاي سري فاتح با سوخت جامد کار مي کند: فاتح 110 و فاتح 331 موشک هاي کوتاه برد با قابليت جابجايي جاده اي هستند.
    
به نوشته نيويورک تايمز ظهور نسل موشک هاي سري شهاب، فاتح، سجيل، خليج فارس و شماري موشک هاي کروز نشانگر مجموعه اي از يکي از مرگبارترين قابليت هاي سپاه پاسداران است.