پیامک های قلابی و دروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 پیامک های قلابی و دروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان ۷ مهر- ۱۴۰۰

* اگر غربی‌ها قهرمانی مثل شهید سلیمانی داشتند فیلم و آثار بسیار زیادی از او ساخته و به عنوان قهرمان فراملی در سطح جهان تبلیغ می‌کردند ولی متاسفانه رسانه ملی ما و دیگر دستگاه‌های فرهنگی کشور در این مورد عقب هستند و انتظارها را برآورده نکرده‌اند. حق بسیاری از قهرمانان کشور ادا نشده است..
8195---091‍2
*
با درگذشت شهادت‌گونه علی لندی نوجوان قهرمان 15 ساله ایذه‌ای کشورمان پیشنهاد می‌کنم شرح حال اقدام این قهرمان واقعی در نجات دادن چند نفر از هم‌وطنان گرفتار در آتش در کتب درسی دانش‌آموزان گنجانده شود. این حماسه‌ها و فداکاری‌ها باید برای نسل‌های آینده ثبت و ضبط گردد.
7945---0911
*
آمریکا به حدی ضعیف شده که نه تنها قدرت دفاع از اسرائيل را ندارد بلکه توان دفاع از خودش را نیز از دست داده البته تاکتیک آمریکایی‌ها همیشه این بوده که با ایجاد ترس در طرف مقابل خود کارش را پیش می‌برده ولی امروز با الگوگیری از انقلاب اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس هیچ‌کس از آمریکا ترس ندارد.
بیگ‌زاده
*
اگر سخنان دکتر حمزه زوبع رئيس انجمن مصری در دفاع از جمهوری اسلامی ایران، سخنانی ضد ایران بود رسانه‌های غربی و زنجیره‌ای‌ها چه سروصدایی راه می‌انداختند ولی گویا کر و کور و گنگند!
6101---0912
و 0049---0911
*
از عملکرد دولت قبل و اصلاح‌طلبان مشخص بود که هیچگونه حد یقفی در برابر خواسته‌‌های شیطان بزرگ نداشتند!
6858---0919
*
چرا برخی قوانین و برنامه‌ها در کشور بعد از اثبات ناکارآمدی و غلط بودن آن همچنان اجرا می‌شود و مجلس برای لغو آنها اقدام نمی‌کند؟! مثل برنامه تحدید نسل که فقط برای یک مدت محدود بوده و اکنون ضررهای فاجعه بارش آشکار شده یا قانون تغییر ساعت که در دنیا منسوخ شده و عوارض روانی و زیستی فراوانی دارد، اما همچنان اجرا می‌شود و کسی به فکر لغو آن نیست؟!
0594---0912
و 2842---0910
*
بسیاری از مدیران میانی دولت‌ همان افراد سابق هستند فلذا تغییر خاصی در شیوه حکمرانی هنوز بوجود نیامده است. خطر جریان نفوذ در این دولت هم وجود دارد. البته امیدوارم دولت سیزدهم مراقب باشد.
مردانی
*
آیا مرجعی وجود دارد که مقدار دلار و یورویی که دولت سابق برای برجام بی‌فرجام از بیت‌المال هزینه کرده برای اطلاع عموم مردم روشن کند و معلوم شود تیم قبلی هسته‌ای چه میزان حق ماموریت و سفرهای خارجی دریافت کرده‌اند.
5054---0911
*
باید قانونی وضع شود تا مسئولین امر همان برخوردی را که با لوازم دزدی شده می‌کنند با لوازم قاچاق داشته باشند و این معضل مرتفع بشود.
مینایی
*
شبکه افق مستند پاوه و ایثارگری‌های شهیدان دکتر چمران و وصالی را نشان می‌داد و انسان غبطه می‌خورد به‌خاطر آن انسان‌های الهی که با ایثار و گذشت و تلاش شبانه‌روزی موفق به آزادی پاوه می‌شوند و از سوی دیگر افرادی در مقام و کسوت مسئول دولتی 8 سال قبل، عکس آن شهیدان رفتار کردند!
علیمردانی
*
در روستاها، پروانه ساخت مسکن به کسانی می‌دهند که متراژ زمین آنها بالای 200 متر باشد. حال کسانی که پس از مرگ پدر افراد منزل آنها بین وراث تقسیم و به چند قطعه 80-90 متری رسیده چه باید بکنند. امیدوارم این مشکل روستائیان در دولت سیزدهم حل شود و روستائیان دچار مشکل نشوند.
سهرابی- اردبیل
*
برخی پزشکان که درآمدهای کلانی دارند متاسفانه هنوز هم کارتخوان ندارند و با پول نقد طبابت می‌کنند. چرا؟! لازم است وزارت بهداشت نرم‌افزاری طراحی نماید که وقتی نسخه آنها به داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها می‌رود و یا خود مردم پس از پرداخت هزینه کد پزشکی آنها را در سامانه ثبت نماید تا مانع فرار مالیاتی آنها شود. متاسفانه برخی از اینها هم بسیار مشهورند و انسان هیچ توقعی از آنها ندارد که خلاف قانون رفتار نمایند.
یک شهروند تهرانی
*
حال که شورای محترم نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت مخالف واردات خودرو هستند مردم هم خواهان متعادل شدن قیمت خودروهای داخلی هستند.
9343---0922
*
در کنار ورزش باید اخلاق و منش جوانمردی در ورزشکاران کشور حاکم بشود. برای جامعه هر دو ضروری است.
6810---0911
*
رسانه‌ها، فرهنگ زمان کسب و کار، استراحت، بیداری و... را برای قشر جوان تبیین کنند متاسفانه برخی جوانان کاملا تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه قرار گرفته‌اند. شب‌ها بیدار و روزها در خوابند، کسب و کار و مغازه‌ها تا پاسی از شب بازند و اوایل روز تا ساعت 9-10 صبح بسته‌اند... در حالی که در اسلام شب برای آرامش توصیه شده و روز برای کسب و کار. خوب است دولت هم، زمان کسب و کارها را اعلام کند.
9121---0911
*
از دولت محترم درخواست می‌شود به مشکلات کشاورزان توجه بیشتری نماید و دست دلالان ر ا از سر کشاورزان کوتاه کنند چرا که ماحصل ما را که یک سال زحمت کشیده‌ایم در عرض چند دقیقه به جیب می‌زنند. رسیدگی به مشکلات این قشر مانع مهاجرت هزاران جوان به سوی شهرها خواهد شد.
0811---0914
*
مشکل اصلی مردم سفره کوچک آنهاست. دولت برای کاهش فشار به آنها فکری بکند و ارزاق عمومی را مدیریت نماید. متاسفانه گرانی‌های دولت قبل همچنان‌رو به صعود است. (برنج، مرغ، روغن و تخم‌مرغ و...)
0475---0918
*
مسئولانی که مخالف واردات خودرو هستند پاسخ بدهند چرا اجازه می‌دهند شرکت‌های خودروساز انحصاری داخل کشور هر روز قیمت محصولات خود را افزایش بدهند و سوهان روح مردم بشوند. در حال حاضر هزینه ناکارآمدی مدیران خودروساز از جیب ما مردم درمانده پرداخت می‌شود.
5423---0922
*
آسفالت خیابان‌های شهرستان فسا در استان فارس بسیار خراب است و علت اصلی آن نبود هماهنگی بین دستگاه‌های این شهر از جمله شهرداری است. چرا که پس از آسفالت، شاهد کنده‌کاری دوباره خیابان‌ها
هستیم!
7461---0917
*
پول برق مصرفی منزل ما چند برابر گذشته آمده در حالی که در این مدت هیچ وسیله برقی جدید اضافه نشده و میزان مصرف برق هم اگر از دوره گذشته کمتر نباشد بیشتر نشده است. بنویسید مسئولین امر در اداره برق چگونه حساب و کتاب می‌کنند؟
0220---0935
*
روستای مریدان بخش خشکبیجار رشت چندین سال است که با برق ضعیف خانگی مواجه است و سیم‌های برق فرسوده و قدیمی هستند. از مسئولین امر درخواست رسیدگی داریم.
4350---0911
*
بخش تنفسی درمانگاه بیمارستان فوق تخصصی دکتر غرضی اصفهان برای بیماران سرپایی که اغلب کرونایی هستند بسیار شلوغ، کثیف و پرازدحام است و تنها با یک پزشک عمومی و یک متخصص داخلی اداره می‌شود که پاسخگوی این همه جمعیت کرونایی نیست. مسئولین امر تدبیری نمایند.
2143---0913