۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد

 معاون استاندار لرستان:

۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد۷-مهر-۱۴۰۰

حتی یک بار توضیح داده نمی شود عامل اعتیاد به مصرف موادمخدر درجامعه چیست؟چرا پس از۴۲ سال که مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر ومعتادین نتیجه معکوس بوده است؟
۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: ۶۰ معتاد متجاهر از سطح شهر بروجرد جمع آوری شد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جلساتی در رابطه با معتادین متجاهر برگزار شد مکانی برای متکدیان فراهم شد که ۶۰نفر در این راستا جمع آوری و شهر خلوت تر شده است.

وی تصریح کرد: در راستای معتادین متجاهر هماهنگی با مرکز ماده ۱۶ استان هماهنگی شد که ۱۰۰نفر سهمیه به ما دادند که ۳۰ نفر به استان اعزام شده است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: چهره شهر توسط برخی متکدیان حرفه و معتادین متجاهر مخدوش شده است که با جمع‌آوری آنها مبلمان شهر زیباتر خواهد شد.

گودرزیان اضافه کرد: با جمع‌آوری معتادین متجاهر از سرقت‌های خرد جلوگیری می‌شود و این زشتی که در پارک و میدان‌ها و چهارراه‌های شهر دیده می‌شود از این حالت خارج شود و به سمت مبلمان زیبایی شهری برویم.

وی بیان کرد: NGO ها می‌توانند در این راستا کمک خوبی داشته باشند و ایده‌ها را ارائه بدهند و از نظر مالی اگر بتوانند کمک کنند زودتر این مطلب محقق خواهد شد.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: تلاش می‌شود تا با پیگیری‌های صورت گرفته بتوان شعبه و یا مرکزی برای نگهداری معتادان متجاهر در شهر ایجاد کرد.

گودرزیان عنوان کرد: بر اساس قانون اعتیاد جرم و معتاد مجرم است و چنانچه معتاد به دنبال درمان باشد معتاد نیست بلکه بیمار است و وظیفه‌داریم این بیماران را درمان کنیم.

وی اظهار کرد: آموزش های پیشگیرانه برای جلوگیری از اعتیاد دانش آموزان باید مورد توجه قرار گیرد؛ بی شک خانواده‌ها در تربیت و هدایت نوجوانان نقش بسیار حائز اهمیتی دارند.