ماجرای توهین به حجاب در یکی از کلینیک‌های تهران_فیلم

 فارس من| ماجرای توهین به حجاب در یکی از کلینیک‌های تهران/ پرونده فرد هتاک به دادسرا ارسال شد۵-دی-۱۴۰۰

بدون شک هدف طرح ارتجاعی وتبعیض آمیز و زن ستیزانه  تحمیل حجاب اجباری وچادرسیاه حجاب برتر مقابله کردن با نقش فعال زنان هم دوشان مردان درانقلاب بهمن ۵۷  وحذف کردن زنان  ازصحنه قدرت بود .برای همین هیچ زنی عضو نهادهای ساختگی ضد مردم ومنافع ملی شورای نگهبان آلت دست ومجلس خبرگان آخوندی ومجمع مصلحت نظام نمی باشد وموازی آن زن نمی تواند نامزد ریاست جمهوری شود هم چنین نقش شان در وزارت واستانداری و... چنانچه صفر نباشد نزدیک به صفراست.

در یکی از کلینیک‌های دامپزشکی کلیپی در توهین به حجاب منتشر شد که رئیس دامپزشکی تهران از شناسایی فرد هتاک و ارسال پرونده آن به دادسرا خبرداد.فارس من| ماجرای توهین به حجاب در یکی از کلینیک‌های تهران/ پرونده فرد هتاک به دادسرا ارسال شد

به گزارش خبرگزای فارس از تهران، کلیپی در توهین به حجاب در فضای مجازی منتشر شده است. این کلیپ که در یکی از کلینیک‌های دامپزشکی منتشر شده با نمایش سگی که روسری بر سر دارد به حجاب توهین می‌کند.


 سیدعلی بابایی مدیر کل دامپزشکی استان تهران در این خصوص اظهار کرد: پس از اطلاع از موضوع بلافاصله پیگیر موضوع و شناسایی فرد متخلف شدیم که متوجه شدیم این کلینیک در منطقه 5 تهران است.

وی گفت: یک هیأت بدوی انتظامات نظام دامپزشکی استان را داریم که موضوعات شکواییه‌هایی که از صنف دام پزشکی وجود دارد در آن بررسی می‌شود، از طرف قوه قضاییه یک عضو در این جلسه حضور دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان تهران افزود: در این جلسه هر حکمی صادر شود قابلیت اجرا دارد لذا یکی از احکام در این جلسه مشخص می‌شود.

بابایی در خصوص جنبه‌های دیگر این تخلف افزود: یک نامه‌ای به پلیس فتا تنظیم و ارسال همچنین همزمان با توجه به بحث‌های مدنی که وجود دارد نامه‌ای به دادستان ناحیه 5 ارسال کردیم تا متناسب با جرمی که داشتند برخورد لازم شود.

وی با اشاره به اینکه امروز  این موضوع در جلسه بررسی می‌شود خاطر نشان کرد: امروز در جلسه شورای بدوی  نظام این پرونده بررسی می‌شود و فکر میکنم اولین حکم را امروز صادر شود.

لازم به ذکر است مخاطبان فارس کمپینی تحت عنوان «برخورد با توهین‌کننده به حجاب در کلینیک دامپزشکی» در فارس من ثبت کرده‌اند.