چرا کارگردان فیلم ایرانی هنگام نمایش در جشنواره بین المللی بازداشت می‌کنیم؟

 انتقاد روزنامه اطلاعات: چرا کارگردان فیلم ایرانی را که صد‌ها میلیون مخاطب دارد هنگام نمایش در جشنواره بین المللی بازداشت می‌کنیم؟ ۱۵-شهریور-۱۴۰۱

رژیم نامشروع وضدمردمی ودشمن منافع ملی ولایت فقیه  که به شدت وحشت شدید ازواکنش های اعتراضی نارضایتی روبه رشد اقشار معترض دارد .از سوی دیگر طراحان مهندسی یک دست کردن رژیم تروریستی ولایت فقیه درشرف بسترسازی وهموار کردن شرایط جانشین کردن مجتبی  جای پدرش می باشند . بنابراین می بایست باهرترفند وبهانه واهرم سرکوبگرانه  ومحدود کننده  سیاست رعب ووحشت هرچه بیشتر شدت گیرد.


 

وزنامه اطلاعات نوشت:فرض کنیم یک هنرمند که اثر یا کار‌های او در دنیا شناخته شده و از یک شهرت بین‌المللی برخوردار است سر و کارش با دادگاه بیفتد و قاضی محترم هم بنا به وظیفه و تلقی‌ای که از قانون دارد، و اطلاعی هم از جایگاه بین‌المللی متهم خود ندارد، علیه هنرمند حکمی صادر کند و فرد یا افراد مورد نظر راهی زندان شود. ظاهر امر این است که بنا بر ادله و شواهد قانونی با این هنرمند بر خورد شده، اما وقتی در یک جشنواره جهانی که ده‌ها و بلکه صد‌ها میلیون نفر مخاطب دارد اعلام میشود که «فیلمی که در جشنواره بین‌المللی نشان داده می‌شود متعلق به یک هنرمند ایرانی است که فعلا در کشورش در زندان به سر می‌برد»، می‌توان حدس زد که چه زیانی متوجه حیثیت کشور می‌گردد.