جزئیات جدید از حوادث امروز زاهدان/ حمله به ۳ کلانتری

 جزئیات جدید از حوادث امروز زاهدان/ حمله تروریستی به ۳ کلانتری/ بسیاری از مهاجمان ‌شناسایی شدند۹ مهر ۱۴ 

الگوی تکراری ۴۳ ساله پاک کردن صورت مسأله به جای حل مسأله و توضیح داده نشود دلیل نارضایتی مردم محروم بلوچ چیست پس روی به شیوه سرکوب شدید خونین و بازداشت هاآورده می شود .بطورنمونه بدون توجه به تعرض فرمانده کلانتری به دخترنوجوان ۱۵ ساله لیست شناسایی ازناراضیان معترض مسلح برای بازداشتی ارائه شده است؟

جزئیات جدید از حوادث امروز زاهدان/ حمله تروریستی به 3 کلانتری/ بسیاری از مهاجمان ‌شناسایی شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به حمله افراد مسلح به کلانتری زاهدان گفت: به سه کلانتری در شهر زاهدان حمله شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،‌ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان درباره حمله افراد مسلح به کلانتری زاهدان، اظهار داشت: ظهر امروز و همزمان با خاتمه نماز جمعه و خروج نمازگزاران از مصلای شهر، تعدادی افراد ‌مسلح ناشناس اقدام به عملیات تروریستی و ‌تیراندازی به‌سمت نمازگزاران و مقر کلانتری 16 ‌در نزدیکی مصلی می‌کنند که با واکنش سریع مأموران مواجه می‌شوند و اوضاع سریعاً تحت کنترل قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این درگیری تعدادی از ‌مهاجمان، تروریست‌ها و عوامل نفوذی مجروح و کشته شدند، افزود: متأسفانه در این درگیری‌ها تعدادی از نیروهای پلیس نیز مجروح شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه تاکنون کسی به شهادت نرسیده است و آمار نهایی مجروحین این حادثه متعاقباً اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی سیستا‌ن و بلوچستان با بیان اینکه تعداد تیراندازهای تروریست در این حادثه تروریستی خیلی زیاد و نفرات بسیار بالایی به‌سمت کلانتری حمله کردند، ادامه داد: بعد از این حمله بلافاصله تمام نیروهای امنیتی وارد عمل شده ضمن انجام اقدامات مقا‌بله‌ای و برقراری آرامش در شهر، تعدادی از مهاجمان را شناسایی کردند و اکنون نیز در حال شناسایی سایر تروریست‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید

سردار طاهری با اعلام اینکه تعدادی سلاح از مهاجمان کشف شده است، تصریح کرد: آنچه برای پلیس و نیروهای امنیتی مسجّل شد این است که اینها تروریست بودند که از سایر مناطق به زاهدان آمده و در بحث تجزیه‌طلبی محرک بودند که با آگاهی و همکاری مردم تعدادی از آنها بلافاصله شناسایی شدند.

وی در پاسخ به سؤالی که "آیا تروریست‌ها و اشرار به کلانتری دیگری در حادثه امروز زاهدان حمله کردند؟"، گفت: این تروریست‌های مسلح و مهاجمان به 3 کلانتری دیگر تعرض می‌کنند که فقط در یک کلانتری در نزدیکی مصلی خسارت بالاست و در کلا‌نتری دیگر ‌خسارت و هجمه تروریست‌ها بالا نبوده است.

‌فرمانده انتظامی سیستا‌ن و بلوچستان با ابراز اینکه "هم‌اکنون امنیت در سطح شهر زاهدان برقرار است و شاهد امنیت پایداری هستیم"، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آرامش در شهر برقرار است و پلیس و نیروهای امنیتی پای کار اند و بزرگان و متنفذین همکاری بسیار خوبی با ما داشتند و از مردم تقاضا می‌کنیم که همچنان با ما همکاری داشته باشند.

سردار طاهری با بیان اینکه محله شیرآباد زاهدان در امنیت کامل به‌سر می‌برد، تأکید کرد: الحمدلله دیگر مشکلی در سطح شهر نداریم و نیروهای نظامی و امنیتی در منطقه مستقر شده اجازه کوچکترین تحرکی را به عناصر معاند و تروریست ‌نخواهند داد.

وی با تصریح به اینکه پلیس با اقتدار در تمام مناطق شهر حضور دارد و حفاظت از مراکز دولتی، خصوصی و ‌مردم را با اقتدار انجام خواهند داد، اضافه کرد: ‌اجازه فرصت و اقدام را از تروریست‌ها، اشرار و معاندان خواهیم گرفت‌ و قطعاً نفوذی‌های مسلح امروز زاهدان به‌سزای اعمالشان خواهند رسید.